Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 15

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#281 vioreld

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 166 Postari:
  • Location:Buzau
  • Interests:Informare

Postat 15 October 2009 - 11:02 PM

Vezi postarealunarul, la Oct 15 2009, 05:42 PM, a spus:

Multumesc pentru raspunsuri si revin cu o noua intrebare. Ce anume presupun acei 200 ron pe luna in general? Ce este inclus in ei?

aaaa si ... dl lunarul documentele primare sunt in raspunderea dvs, noi doar le inregistram, nu le intocmim.
vioreld



#282 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 16 October 2009 - 11:06 AM

Evidenta contabila a unei societati presupune, pe langa ceea ce a scris Florin pe scurt (inregistrarea corecta a documentelor primare in scopul obtinerii unei balantei de verificare care sa reflecte fidel si clar realitatea societatii Dvs. in conturi, intocmirea diverselor rapoarte si Registre obligatorii , indosarierea documentelor si a rapoartelor, depunerea lunara si trimestriala a declaratiilor obligatorii prevazute de lege, etc. ) si o permanenta informare, cunoastere si interpretare corecta a legislatiei financiar-contabile, care, la noi, este intr-o permanenta schimbare.
Si, nu in ultimul rand, atrage raspunderea pt. corectitudinea evidentei contabile, care este suficient de apasatoare...
In cazul unui ct. de prestari servicii, in contract sunt mentionate obligatiile prestatorului (ca si cele ale beneficiarului) iar daca veti avea un ct. individual de munca, din fisa postului vor rezulta obligatiile angajatului.
De asemenea, ct. de prestari servicii cu o persoana fizica sau juridica autorizata cnf. legii, presupune ca aceasta persoana din tariful stabilit trebuie sa isi suporte singura contributiile sociale, costul prg. de contabilitate si al altor programe (legislativ, de ex.), cotizatiile fixe si variabile datorate organismului profesional, impozitul pe venit datorat bug. statului, chelt. cu utilitatile, imprimatele, consumabilele etc.

Dana




#283 nikostoica

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 16 October 2009 - 12:08 PM

Buna ziua,

Va rog sa imi spuneti ce tarif ar trebui sa solicit pentru evidenta contabila a unei farmacii din judetul Calarasi.
In prezent situatia este aceasta:
un punct de lucru, respectiv o farmacie;
un salariat;
un autotursim luat in leasing financiar;
in jur de 120-150 facturi de la furnizori;
platitor TVA trimestrial momentan;
o medie de 20 raporturi Z si 5 facturi catre Casa de Sanatate.
La situatia descrisa mai sus cat ar fi tariful?

La situatia de mai sus, plus investitie la al doilea punct de lucru, respectiv a doua farmacie, plus inca un salariat,
deci in total doi salariati, plus inca 100 facturi de la furnizori si notele de transfer+NIR+aviz pentru marfa transferata
din farmacia 1 la farmacia 2; care ar fi tariful?

Dar pentru un al treilea punct de lucru, a treia farmacie si al treilea salariat?

Cat sa cer pentru completarea foilor de parcurs pentru autoturism?
Dar daca corespondati cu furnizorii farmaciei, cat sa cerpentru aceasta operatiune?
Dar completarea chitantei zilnice pentru raportul Z?


Multumesc anticipat pentru raspuns.
O zi placuta!
Nicoleta

Buna ziua,

O sugestie pentru un tarif pentru o evidenta contabila la o intreprindere individuala, cu cod caen 0111.
Concret lucreaza pamant in arenda si produsele obtinute pe respectivul pamant il vinde la clienti persoane
fizice si/sau juridice, plus bineinteles arenda proprietarilor de pamant agricol.

Este platitoare de TVA timestrial.
Este pe venit estimat conform declaratiei 221.

Dar cat sa cer pentru 5 deconturi de TVA trimestriale pe zero si un decont de TVA trimestrial cu doua facturi?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

O zi placuta!
Nicoleta.



#284 Adrian Paun

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 20 October 2009 - 06:01 AM

Va dati seama ca ce discutati aici teoretic ... este o ... nici nu stiu cum sa ii spun, dar hai sa ii spun aberatie

Am primit mail de la conta.ro precum ca subiectul lunii este acesta si ma redirectionat catre prima pagina (fiind postat in 2005), tot acolo cineva care a deschis acest topic prezent inca si acum, cerea informatii pentru acea perioada pentru o contabilitate vorba unuia "la negru" fara raspundere si alte lucruri si i sa spus pretul de 100-150 roni, in ziua de astazi pretul a ajuns la ... 100-150 roni, pe alocuri chiar si 50, diferenta este ca suntem in 2009, nu 2005.

De ce ma mira acest subiect si am simtit nevoia sa intervin (cu toate ca nu am intervenit pana acum pe forum prea des) deoarece tarifele dupa parerea mea difera de la judet la judet (depinde de piata de acolo, nu poti generaliza un salariu pentru un anumit tip de serviciu prestat per toata tara, la fel cum nici Microsoft nu vinde Windows la acelasi tarif in toata lumea).

Culmea ironiei care ma racait putin este ca acest lucru il cer tocmai contabilii, cei care ar trebui sa cunoasca situatia financiara a unei firme, posibilitatea de plata sau nu a salariilor, mariri de salariu, etc.. si tocmai contabilii merg pe negocierea "oarba" ... cat sa ii iau domne lu asta, 100 roni o fi bine ? nu o fi bine ? Dar daca el nu are decat un angajat, si totusi acel angajat sapa in speranta gasirii lingourilor de aur ingropate in primul razboi mondial si se va imbogatii iar eu raman cu salariul stabilit de mine cu doar 100 roni/lunar ?

Hai sa fim seriosi, daca esti angajat ca si contabil, cu carte de munca 8 ore per zii, salariul minim de baza cu tot cu facultate ajunge undeva la 1200-1300 roni/lunar nu ??? Bun, ulterior in functie de activitatea pe care o prestezi si in functie de productivitatea clientului tau dupa primul trimestru treci la renegocierea salariului si il stabilesti TU, cel care stii cel mai bine cum merge firma respectiva si cat muncesti ca sa ii indeplinesti cerintele patronului prin activitatea lui.

Cat pentru @nikostoica ... daca in 2 luni de zile, patronul isi mai deschide inca 2 farmacii si isi mai adauga in parcare vreo 3 masini in leasing, ce faci ? ramai la acelasi salariul ? ia de bazace ti-am scris m-ai sus. (niciodata nu stii ce e in mintea unora ...)

Daca nu tii contabilitatea unei firme 8 ore/zi (tinand cont ca angazjatii permanenti 8 ore.zi deja isi renegociaza salarul anual), ii explici omului clar, domnule contractul nostru trebuie sa contina urmatorul lucru specificat in el si anume:

POSIBILITATEA RENEGOCIERII SALARIULUI LA 3 LUNI/1 AN (depinde de dezvoltarea afacerii lui, daca intervin schimbari multe, sau daca dezvoltarea se face in timp, daca sta pe loc, vorba aceea si salariul sta tot pe loc.)

Si ca sa elimini orice suspiciune de eronare a salariului pentru un post "part-time" ca sa numes asa contabilitatea tinuta ... acasa ca sa zic, ia in calcul ce ai face la un post "full-time" si incepe sa scazi in functie de ce cantitate de documente ti se cer, daca iti cere mult prea multe, poti aauga foarte usor, dar acolo deja se cere un contabil permanent si intri in alta arie de negociere a salariului.

Haideti fratilor ca doar suntem contabili, nu muncitori in uzine!

Aceasta postare a fost editata de Adrian Paun: 20 October 2009 - 06:08 AM




#285 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2009 - 09:40 AM

topicul e din 2005, si ?? ce ai dori sa facem, sa-l spargem in 2 si sa ducem la arhiva partea mai veche de ... cat ?? 2009 eventual ?? cu ce deranjeaza ca e tot topicul aici, cand cel interesat poate citi doar mesajele mai noi daca pe cele mai vechi le considera depasite ?

sigur ca tarifele sunt diferite in fct de zona si asta nu pt ca val. muncii noastre ar fi alta in sine ci pt ca raportul cerere-oferta e altul, chiar valoarea perceputa a banului e alta, adica 1300 ron in Bucuresti si orasele mari nu e perceputa ca valoare la fel ca in Calarasi, de ex., adica in Bucuresti e un sal. mic fata de Calarasi unde e un sal. chiar bun. in aceasta ordine de idei, sal. mentionat de tine (1200-1300 ron la 8h/zi) pt. un economist e la un incepator cu 1-2 ani experienta - ca val. a muncii in sine, sa fim seriosi, cauza din care eu zic nu poate fi luat ca etalon.

daca ai fi citit cu atentie topicul (ca tot te-a racait) ai fi vazut ca aceasta diferenta / atentionare legata de zona e facuta in cateva posturi, insa o sugestie de tarif la modul general se poate da, mai ales de catre cei cu mai multa experienta in lucru cu firme, pana la urma asta e tot ce facem la acest topic - dam o idee/ orientare si nimic mai mult.

sincera sa fiu, sunt neplacut surprinsa de mesajul postului tau, nu pot fi de acord cu inoportunitatea acestui topic si cred ca ideile de tarife date aici chiar au fost folositoare. mai mult, anul trecut (parca)chiar si CECCAR-ul a emis o lista cu astfel de tarife minimale la nivel de tara, sa-i certam pt. asta, sa le spunem ca e egal cu 0 sau sa ne orientam si dupa ele ??

la angajare, un contabil nu poate cunoaste sit. unei firme atat de bine incat sa-si stabileasca exact tariful si de aceea solutia cea mai des folosita (daca vrei sa ajungi la tariful corect) e cea de proba pt 3 luni, ma refer in special la contabilitatile externalizate, dar nu numai.
din pdv al contabilului, in afara de sit. financiara a firmei te asigur ca mai sunt si alti factori importanti in "ecuatie", ca de ex. : cum te intelegi/ lucrezi cu ceilalti din firma, cum isi respecta patronul angajatii, daca si cat iti schimba indatoririle de serviciu dupa angajare, cat de mult/putin gandeste ca un infractor economic (cata evaziune fiscala face si pe "barba" cui) ... iar lista ar putea continua.
asa ca, vezi tu ... nu ai cum sa-ti stabilesti de la inceput un tarif/salariu care sa fie oglinda activitatii tale in firma decat dupa ce mai curge ceva apa pe parau si asta o stiu multi colegi, de aceea nici nu are nimeni pretentia ca ce sume dam noi aici sunt mai mult decat orientative.

in aceste conditii, care-i problema ta cu acest topic, pana la urma ? :pullhair:

spui ca discutiile din acest topic sunt o "aberatie" ??? :frusty:
mai gandeste-te !!

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 20 October 2009 - 09:42 AM




#286 Adrian Paun

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 20 October 2009 - 01:54 PM

Tocmai din cauza asta spun ca acest topic teoretic nu isi are rostul si am adus aminte diferenta de 2005-2009 doar pentru tariful de 100-150 roni care inca este si acum valabilpentru acelasi servici prestat. Am spus ca acest topic este o aberatie din punctul meu de vedere, acum lucrul asta nu il pot generaliza si nici nu pot sa il sustin din punctele altora de vedere pentru ca ... fiecare este cu parerea lui. Aceste posturi sunt doar parerea mea.

Oricum ma bucur ca totusi in final am ajuns ambii la aceeasi concluzie, salariul se defineste corect dupa perioada de proba si posibilitatea de renegociere a salariului. De ce spun asta, pentru ca multi dintre noi (si nu doar in domeniul acesta) nu au o clauza in contract pentru posibilitatea renegocierii salariului la o anumita perioada. In ziua de astazi patronul cam face ce vrea cu noi si noi ... nu prea stim sa ne cerem drepturile si nici nu stim sa ne valorificam prea bine propria munca. Nu vreau sa credeti ca posturile mele sunt o insulta adusa la adresa acestui domeniu, nici cum, doar vreau sa explic ca munca prestata trebuie pusa in balanta cu productivitatea firmei si deabea atunci poti fi in stare sa iti ceri salariul corect.

Daca CECCAR-ul a emis o lista cu astfel de tarife minimale la nivel de tara ... ba mai rau ... de ce inca avem nevoie de opinii pentru salarii atat timp cat avem tot ce ne trebuie ???



#287 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2009 - 06:42 PM

Vezi postareaAdrian Paun, la Oct 20 2009, 02:54 PM, a spus:

Am spus ca acest topic este o aberatie din punctul meu de vedere, acum lucrul asta nu il pot generaliza si nici nu pot sa il sustin din punctele altora de vedere pentru ca ... fiecare este cu parerea lui. Aceste posturi sunt doar parerea mea.
... care, in traducere libera/ in mod transparent, ne spune ca suntem "niste stupizi" (vb reclamei) de vreme ce discutia este aberanta ... :pullhair:

:beee:



#288 Adrian Paun

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 20 October 2009 - 11:21 PM

Imi cer scuze doamna Otilia daca vam deranjat cu ceva in posturile mele, ma voi retrage aici din discutie pentru ca ... se intelege altceva. Numai bine.



#289 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2009 - 08:00 PM

scuze acceptate cu sinceritate :pullhair:

numai bine si din partea mea .



#290 Danutzaa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 78 Postari:

Postat 29 October 2009 - 03:19 PM

Buna ziua. Am si eu nevoie de niste sfaturi ref la calculul costului ptr urmatoarele operatiuni:

m-am pricopsit cu o societate care avea o gramada de bube, printre care, era declarata micro, dar calcula si declara imp,profit, avea salariatii scosi dar ii declara lunar, avea un sold 441 care il declara trimestrial....ce sa mai...o adevarata frumusete!

Si uite asa am inceput sa verific activitatea de la inceputuri sa vad de unde vin diferentele colosale din fisa administratiei. Si am luat-o de la infiintare, am constatat declaratii lipsa, am depus rectificative, am depus trei vectori fiscali (ca nimeni se pare ca nu era interesat sa vada cum fusese declarata la infiintare societatea), am facut vizite dese la administratie in vederea efectuarii punctajului. Ideea este ca lunile operate din spate erau in nr de 38 (operate de altcineva si luate acum la analizat de mine). Sa moara patronul cand a vazut ditamai somatia de doua sute si ceva de milioane cand stia ca are de plata doar 19 milioane .
Si asta era doar verificarea dosarelor pana la incep lui 2007 (mentionez ca firma nu a mai avut activitate faptic din 2006, in 2004 CA obtinuta era de 163 mil lei vechi, in 2005 CA obtinuta era de 28 mil lei vechi).
Din 2007 am operat integral lunile pana in prezent, sing operatiune lunara era o amortizare atat, cifra afaceri 0, declaratie trimestriala cu imp.profit 0, atat, fara tva.
Prin cunostinta patronului am depus toate declaratiile lipsa inclusiv 4 bilanturi facute de mine si doar vizate de un expert contabil.

Sfatuiti-ma si pe mine ce pret sa cer! Mentionez ca lunile vechi, cele din spate au fost infernale si mi-au luat aprox toata vara ca sa le bibilesc, asta in paralel cu vizita admin, punctaj, depunere decl, iara scos fisa sa fac comparatii, vectorii depusi si scoasa fisa peste 2 sapt ca sa se opereze vectorii la cate 4 zile....
Deci pe scurt: primii 3 ani infern , ultimii 3 ani facuti de mine lejer.

Dati-mi un sfat ceva!
Multumesc



#291 ikki

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 70 Postari:

Postat 29 October 2009 - 03:35 PM

Chiar ca te-ai pricopsit cu ea, nici nu stiu ce sa zic.La inceput cand ai scos fisa de la finante si ai vazut ca ce-i acolo nu te-ai inteles cu patronul intr-o suma ?
acum ca ai pus la punct tot , nu cumva sa faca figuri patronul la orice suma i-ai cere

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 30 October 2009 - 01:46 PM




#292 Danutzaa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 78 Postari:

Postat 29 October 2009 - 04:05 PM

mda...stiu doar ca nu prea aveam cum sa o dau la intors, era cunostinta bla bla, nu ca as avea obligatii fata de pers respectiva, dar stiam ce e in fisa si era putin cam disperat patronul ca sa rezolv...cu orice pret..


ideea e ca eu m-am gandit cam asa:un 50 ron pe decl vechi(cei 3 ani) care mi-au dat de furca, 50ron ptr decl la trimestru facuta de mine(tot cam 3 ani), si 50 ron pe bilant(au fost 4). Ies destui banuti vreo 20 si ceva de mil...dar...asta e...


Pana cand nu ii zic ce si cum consider nu am de unde sti reactia...d-asta testez si pe la voi terenul de tarife...


Multumesc frumos



#293 Ronaldo

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 587 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Fotbal, filme

Postat 29 October 2009 - 04:13 PM

mie mi se pare foarte putin 20 milioane la cat zici ca ai lucrat...
"The saddest thing in life is wasted talent."
R. de Niro - A BRONX TALE



#294 ikki

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 70 Postari:

Postat 29 October 2009 - 04:17 PM

m-am pricopsit si eu cu o astfel de firma , noroc ca si-a inceput activitatea doar din august 2009, era un ghiveci tot, i-am zis din start vreau ptr aug si sept jumatate din cat a dat celuilat contabil , fara nici o problema m-a platit.

iti urez succes

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 30 October 2009 - 01:47 PM




#295 Danutzaa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 78 Postari:

Postat 29 October 2009 - 04:22 PM

am inteles, multumesc frumos ptr sugestii. hai ca va tin la curent cum au decurs lucrurile. o zi buna!



#296 tes

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 315 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 29 October 2009 - 04:56 PM

Am avut asa ceva; 30 euro/ora.



#297 riuliana002

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 30 October 2009 - 11:50 AM

20 mil vechi pt atata munca sa stii ca e ffff putin...eu am facut acte la o firma pe ultimii 3 ani dar fara declaratii, bilanturi, mers la adm, tot cunostinta si i-am luat 20 mil.....asa ca eu zic sa mai cresti un pic pretul
o zi buna



#298 accserv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 10 November 2009 - 10:57 AM

Parerea mea este ca nu trebuie tinuta conta sub 50 euro la nici una, de ce ai sa regreti daca tii pe un milion cand vei avea un control sau cand firma se va lichida .IDEEEA E CA TII PE 1 MILION IARA DACA TU NU DEPUI O DECLARATIE IEI 15 MILIOANE AMENDA CASRE DESIGUR TIO IMPUTA TIE DECI IN CAZUL IN CARE UITI LUCRII UN AN SI TREI LUNI GRATIS(normal ca nu e de uitat dar trebuie calculata si chestia asta)
ar trebui sa fim uniti noi contabilii si sa stabilim pretul minim pe tara numai uniti putem aduce meseria de contabi9l la suprafata ca deocamdata suntem in mare rahat de ce?suntem ultimi platiti, suntem putin platiti la ce trebuie facut, clientii se muta de la unu la altu si nu platesc pe nici unul,raspunderea ne e in carca noua cand sunt greseli si greseliile sunt omenesti si as putea continua la nesfarsit



#299 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 10 November 2009 - 12:08 PM

50 sau 100 lei se ia pentru o firma fara activitate, careia ii faci doar declaratiile
pt una ca a d-nului lunarul cel putin 250 lei (trebuie luat in calcul si sfarsitul de an, FF, CA, 010, 101 etc, acestea trebuiesc intocmite indiferent de volumul de munca si intr-un timp f scurt)

mi-a placut "bancul" lui' butelie!!! :pullhair: :frusty: :smile:

Aceasta postare a fost editata de mony23: 10 November 2009 - 12:08 PM

Am invatat ca succesul se masoara nu atat prin pozitia pe care cineva a castigat-o in viata cat prin obstacolele pe care el le-a depasit incercand sa invinga.



#300 orber

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 10 November 2009 - 01:39 PM

[quote name='ikki' date='Oct 29 2009, 05:17 PM' post='213115']
m-am pricopsit si eu cu o astfel de firma , noroc ca si-a inceput activitatea doar din august 2009, era un ghiveci tot, i-am zis din start vreau ptr aug si sept jumatate din cat a dat celuilat contabil , fara nici o problema m-a platit.

iti urez succes





2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL