Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Dispozitie de plata/incasare - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Dispozitie de plata/incasare


1 reply to this topic

#1 FlorentinPavel

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 April 2011 - 04:46 PM

Va salut pe toti !
Am tot citit peste tot despre Dispozitia de plata/incasare, dar sunt numai generalitati, nimic concret.
Eu colaborez cu o S.R.L. si incasez sume de bani in numele ei, sume pe care trebuie sa le depun in casierie. Problema e ca dupa ce le depun, nu primesc chitanta, ci dispozitie de incasare. E corect sau trebuie sa primesc dispozitie de plata ? Intreb fiindca eu fac la randul meu o plata catre casierie si nu o incasare.
Cum stabilim cand trebuie documentul respectiv utilizat ca dispozitie de plata si cand ca dispozitie de incasare ? Cine plateste si cine incaseaza ?
Eu ma tem ca din actul primit dupa ce am depus bani in casierie reiese doar ca am primit bani in numele unitatii si nu ca i-as fi depus in casierie.
Gresesc? E corect documentul care mi s-a inmanat ?



#2 Cristina Grigoras

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 610 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Hmmmmm!!!

Postat 13 April 2011 - 06:36 PM

Documentul este dispozitie de INCASARE/PLATA catre casierie, deci trebuie privit din punctul de vedere al casieriei.

Astfel, o dispozitie de INCASARE pentru casierie reprezinta de fapt o depunere facuta de Dumneavoastra. De altfel, pe spatele dispozitiei exista si o rubrica semnata de casier, prin care acesta confirma faptul ca a incasat suma .

Aceasta postare a fost editata de Cristina Grigoras: 13 April 2011 - 06:36 PM

Nu te certa niciodata cu un idiot: te aduce la nivelul lui, apoi te bate cu experienta !






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL