Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Situatii financiare anuale la 31.12.2011 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


Situatii financiare anuale la 31.12.2011

bilant 2011 note contabile bilant 2011
82 replies to this topic

#21 Tzica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 161 Postari:

Postat 17 February 2012 - 04:09 PM

6.3. Formatul electronic al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale simplificate, generat prin programele de asistenta, consta intr-un fisier PDF avand atasat un fisier .xml si un fisier cu extensia .zip. Fisierul cu extensia .zip va contine documentele cerute de lege scanate alb-negru, lizibil si cu o rezolutie care sa permita incadrarea in limita a 10 MB a fisierului PDF la care este atasat fisierul .zip.
(ordinul 52/2012)



#22 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 17 February 2012 - 08:40 PM

Multumim Elena Pana pentru informatii! Si eu interpretez astfel:
- se scaneaza tot PDF-ul cu semnaturile si stampilele, impreuna cu celelalte documente obligatorii semnate si stampilate; acestea reprezinta documentele cerute de lege scanate alb-negru cuprinse in extensia.zip
- se arhiveaza- obligator cu extensia .zip, in limita a 10 MB a fisierului PDF+fisierul.zip

In cazul in care exista o semnatura electronica pentru societatea respectiva - administrator, expert contabil sau alta persoana care s-a autorizat cu formularul 150 se transmite on line, in caz contrar se salveaza PDF-ul validat – adica cu fisierul.xml si cu fisierul .zip atasate - pe CD, se listeaza, se semneaza, se stampileaza si se depun la registratura sau prin posta- cu valoare declarata.




#23 Mihaela_85

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:
  • Gender:Female

Postat 19 February 2012 - 12:48 PM

Buna dimineata,

am tot cautat in aceasta dimineata informatii despre termenul de depunere bilant 2011 pt fundatii si nu am gasit nimic..stie careva care este termenul pt anul acesta?

Va multumesc frumos!



#24 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 19 February 2012 - 01:04 PM

III. Termenul de depunere a situatiilor financiare anuale si a situatiilor financiare anuale simplificate la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice

3.1. Termenele pentru depunerea situatiilor financiare anuale si a situatiilor financiare anuale simplificate la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice sunt urmatoarele:
a) pentru societatile comerciale, societatile/companiile nationale, regiile autonome, institutele nationale de cercetare-dezvoltare, 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar;
b) pentru celelalte persoane prevazute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, 120 de zile de la incheierea exercitiului financiar.Subunitatile din Romania care apartin unor persoane juridice cu sediul sau domiciliul in strainatate, cu exceptia subunitatilor deschise in Romania de societati rezidente in state apartinand Spatiului Economic European, depun situatii financiare anuale incheiate la 31 decembrie la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice in termen de 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar.



#25 Mihaela_85

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:
  • Gender:Female

Postat 19 February 2012 - 01:23 PM

Multumesc frumos! deci ar fi 120 zile :smile: la sfarsitul lui aprilie:)



#26 d-ra cucu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 20 February 2012 - 10:22 AM

Se scaneaza si balanta ? Eu am incercat si nu a iesit foarte clara . La Finante au cerut balanta la Reg Comertului nu .

O zi buna



#27 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 20 February 2012 - 10:37 AM

Cate capete, atatea pareri. Tipic romaneste, nu se stie nimic concret. Formularea este: "documentele cerute de lege".
Care lege? Eu am atasat balanta, dar nu am atasat CUI-ul. Cateva posturi mai sus se discuta ca trebuie sa atasezi chiar formularul de bilant scanat.
Lucru care nu se poate face, pentru ca inainte de validare si semnare electronica, trebuie sa atasezi fisierul zip cu toate anexele. Adica anexele trebuie sa cuprinda bilantul semnat, pe care tu esti in curs sa-l semnezi. :blink2: E o bucla ilogica.

Aceasta postare a fost editata de kmkz: 20 February 2012 - 10:43 AM




#28 HANDA76

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 261 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 20 February 2012 - 11:11 AM

Eu am atasat un zip oarecare, ca sa-mi valideze bilantul, dupa care l-am listat, am scanat bilantul semnat si stampilat, apoi am facut fisierul zip cu restul documentelor, le-am atasat, fara balanta si cui, si l-a, depus. la Af3 nu mi-a cerut balanta tiparuta.
Insa am obs ca cineva mai sus spunea de Registrul Comertului... Stiam ca nu se mai depune si acolo! ???



#29 Tzica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 161 Postari:

Postat 20 February 2012 - 11:36 AM

http://static.anaf.r...tii_R/1002.html

poate explicatiile date de insasi stapanire...mai aduc lumina. :blink2:



#30 cosmin0304

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male

Postat 20 February 2012 - 12:23 PM

Vezi postareaTzica, la 20 February 2012 - 11:36 AM, a spus:

http://static.anaf.r...tii_R/1002.html

poate explicatiile date de insasi stapanire...mai aduc lumina. :blink2:
deci eu inteleg ca bilantul (formularele 10-20-30-40) nu-l scanam fiind semnat cu semnatura electronica ca si in cazul 112,300 etc
doar ceea ce arhivam in .zip , acele documte cerute de lege exemplificate in linkul de mai sus de la anaf.ro, le semnam si stampilam "in mod clasic" pe urma le scanam, arhivam si atasam



#31 cosmin0304

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Male

Postat 20 February 2012 - 02:24 PM

Vezi postareacosmin0304, la 13 February 2012 - 12:48 PM, a spus:

multumesc
acum alta intrebare : conteaza ce extensie au documentele scanate ? pot fi pdf sau jpeg sau alta extensie care imi place mie :) ??
in ce format (ce extensie pdf, tif, jpg, gif, bmp) va trebui sa scanam documentele pe care le arhivam in .zip ?
raspuns de la Admin.Portal@mfinante.ro :::: .pdf



#32 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 20 February 2012 - 02:57 PM

Alta intrebare: exista rectificativa la bilant?



#33 d-ra cucu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 26 Postari:

Postat 20 February 2012 - 04:13 PM

Nu vreau sa induc pe nimeni in eroare : NU se depune nimic la Registrul Comertului . Eu intrebam despre balanta si faceam o paralela intre Finante si reg Com din anii precedenti .
Probabil ca voi scana si eu balanta .



#34 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 20 February 2012 - 07:50 PM

Revin cu intrebarea, ce se intampla in cazul depunerii unui bilant eronat, avand in vedere ca nu exista rectificativa?



#35 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1152 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2012 - 08:37 AM

Mai exista acea obligativitate de a depune bilantul la Registru Comertului daca CA depaseste 10.000.000 lei ?

Va multumesc !
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#36 HANDA76

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 261 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 21 February 2012 - 04:17 PM

Vezi postareakmkz, la 20 February 2012 - 07:50 PM, a spus:

Revin cu intrebarea, ce se intampla in cazul depunerii unui bilant eronat, avand in vedere ca nu exista rectificativa?
In mod normal nu e permisa depunerea unui bilant eronat...
Cel mai bine vorbiti la administratie, poate cu o cerere sa vi-l schimbe cu cel corect...parerea mea



#37 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 21 February 2012 - 06:18 PM

Pai nu e permisa, dar se poate intampla. In cazul meu, nu bilantul era problema, ci atasamentul zip in care nu am pus Raportul administratorilor si PV de aprobare a bilantului.
Am vorbit la administratie si mi-au zis sa mai trimit electronic inca o data bilantul. Am primit o noua recipisa, etc., etc.



#38 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 21 February 2012 - 10:21 PM

Vezi postareakmkz, la 21 February 2012 - 06:18 PM, a spus:

In cazul meu, nu bilantul era problema, ci atasamentul zip in care nu am pus Raportul administratorilor si PV de aprobare a bilantului.
Da, situatiile financiare anuale se aproba de catre Adunarea generala –cf. Ordinului 3055/2009 pentru aprobarea Reglementarilor contabile conforme cu directivele europene
322. Situatiile financiare anuale sunt supuse aprobarii adunarii generale a actionarilor sau asociatilor, potrivit legislatiei in vigoare, pe baza raportului administratorilor pentru exercitiul financiar in cauza si a raportului de audit semnat de persoana responsabila sau a raportului cenzorilor, dupa caz.



#39 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 23 February 2012 - 01:16 PM

Vezi postareacosmin0304, la 20 February 2012 - 12:23 PM, a spus:

Vezi postareaTzica, la 20 February 2012 - 11:36 AM, a spus:

http://static.anaf.r...tii_R/1002.html
poate explicatiile date de insasi stapanire...mai aduc lumina. :blink2:
deci eu inteleg ca bilantul (formularele 10-20-30-40) nu-l scanam fiind semnat cu semnatura electronica ca si in cazul 112,300 etc
doar ceea ce arhivam in .zip , acele documte cerute de lege exemplificate in linkul de mai sus de la anaf.ro, le semnam si stampilam
Practic Situatiile financiare anuale trebuie semnate de catre persoanele in drept, iar fisierul PDF transmis se semneaza doar de catre persoana autorizata pentru semnatura electronica calificata. Daca nu le scanezi semnate, practic le depui fara a fi indeplinita aceasta cerinta.
Lg. 82/1991 – a contabilitatii
(10) Situatiile financiare anuale si raportarile contabile se semneaza de catre directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie.
(13) Situatiile financiare anuale si raportarile contabile se semneaza si de catre administratorul sau persoana care are obligatia gestionarii entitatii.
ART. 35
(1) Situatiile financiare anuale si, dupa caz, situatiile financiare anuale consolidate se depun la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Ordinul 52/16.01.2012 privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor anuale la unitatile teritoriale ale MFP
II. Cerinte privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale incheiate la 31 decembrie
2.10.
(1) Situatiile financiare anuale incheiate la 31 decembrie se semneaza de persoanele abilitate potrivit legii.
(2) Situatiile financiare anuale se semneaza si de catre administratorul sau persoana care are obligatia gestionarii entitatii

In legatura cu semnarea Situatiilor financiare anuale si depunerea acestora semnate, MFP ar trebui sa aduca lamuriri suplimentare.



#40 liana08

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:sibiu

Postat 24 February 2012 - 01:19 PM

Referitor la un bilant depus la Administratia Financiara : dupa ce a fost preluat la ghiseu, cu toate documentele care trebuiau anexate, am primit numar de inregistrare, bineinteles, dar mi-au spus ca acel numar trebuie verificat pe e-guvernare, abia de acolo mi se va comunica daca este valid sau nu, numarul de la finante nu inseamna ca este valid.Si ca sa fie treaba-treaba, la verificarea pe site primesc mesaj ca nu exista asa nr. de inregistrare depus pentru codul fiscal X !
A mai avut cineva aceasta problema?
E posibil sa dureze ceva timp pina avem inregistrarea la ei si validarea, ca la depunerea declaratiilor nu am avut nicio problema ?!






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL