Vă mulţumesc.
#1
Postat 09 September 2012 - 12:07 PM
Vă mulţumesc.
#2
Postat 10 September 2012 - 03:37 PM
aici zice ca trebuie platit impozit : http://www.legestart...-1-t-154182.htm
aici n-au stiut ca se zica ... : http://forum.busines...g=posts&t=14959
aici se vede clar ca s-a declarat containerul la DITL (Directia de Impozite si Taxe Locale):
Data post: Miercuri, 15 Februarie 2012, 12:22
Subiect: Reevaluare cladire
Firma x detine in patrimoniul sau din anul 2007 un container birou ce a fost declarat si luat in evidenta la DITL si care nu a fost reevaluat pana in prezent. Avand in vedere faptul ca ex. fin. 2011 a fost deja inchis, in cazul in care se face acum o reevaluare (pt. a nu plati impozit majorat) aceasta poate fi inregistrata in contabilitate la acest moment?
Multumesc anticipat pt raspunsurile si sfaturile d-stra referitor la aceasta procedura
Citeste mai mult: http://www.avocatnet...l#ixzz264oNBXrh
#3
Postat 10 September 2012 - 04:09 PM
cod fiscal, art. 249, alin. (5) :
(5) În înțelesul prezentului titlu, clădire este orice construcție situată deasupra solului și/sau sub nivelul acestuia, indiferent de denumirea ori de folosința sa, și care are una sau mai multe încăperi ce pot servi la adăpostirea de oameni, animale, obiecte, produse, materiale, instalații, echipamente și altele asemenea, iar elementele structurale de bază ale acesteia sunt pereții și acoperișul, indiferent de materialele din care sunt construite. Încăperea reprezintă spațiul din interiorul unei clădiri.
norme metodologice la art. 250 :
22.
(1) Prin sintagma „încăperi care sunt folosite pentru activități economice”, menționată la art. 250 alin. (1) pct. 1 - 5, 7, 11, 14, 15 și 17 din Codul fiscal, se înțelege spațiile utilizate pentru realizarea oricăror activități de producție, comerț sau prestări de servicii, astfel cum sunt definite în Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, altele decât destinațiile specifice categoriilor de clădiri care nu sunt supuse impozitului pe clădiri. La stabilirea impozitului pe clădiri și a taxei pe clădiri, se ia în considerare și orice fel de contract încheiat în urma căruia se obține un venit.
......................................
24. (1) Nu intră sub incidența impozitului pe clădiri, construcțiile care nu întrunesc elementele constitutive ale unei clădiri, prevăzute de art. 249 alin. (5).
Similar Topics
| Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
|---|---|---|---|---|---|
Sediu PFA in cladire de birouri |
CONTROALE ANAF, GARDA FINANCIARA, altele | rockbilt |
|
|
|
inchiriere container firma din ue |
Impozitare - TVA | florimanea |
|
|
|
contabilitate birou executor judecatoresc |
Contabilitate PFA | florinag |
|
|
|
Subinchiriere birou contabilitateEste cineva interesat de spatiu? |
Arhiva | letalica |
|
|
|
fise post departament de resurse umane : director, sef birou, inspector, analist ... |
FISA POSTULUI | laura2005 |
|
|
2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi







