In primul rand vreau sa imi cer scuze daca acest subiect a fost inceput intr-o parte gresita a forumului,sau daca e un subiect redundant (nu am gasit ceva similar si recent in subiectele deja existente in forum).
Am dori daca se poate clarificare pentru urmatoarea situatie. Am un S.R.L. inactiv de ceva timp.Si ANAF m-a servit cu o amenda pe care nimeni nu a reusit sa o clarifice sau sa imi explice cauza.Mi s-a spus ca cel mai probabil este pentru nedepunerea declaratiilor. Se pare ca ce credeam eu ca inseamna inactiv e de fapt "suspendat".In fine.Am platit amenda,deoarece sincer e mai bine decat sa mai iau la harta cu ANAF.
Acum intrebarea mea. Ce formulare trebuie depuse si cand (trimestrial,anual) pentru un SRL inactiv, fara angajati fara nimic? Intreb deoarece de la ANAF mi s-au dat 2-3 raspunsuri si am impresia ca nu pot diferentia stanga de dreapta. De asemenea as vrea sa stiu daca amenda de la ANAF va fii trecuta la pierderi pe vreuna din declaratii cu toate ca firma este inactiva.
Stiu ca cel mai simplu ar fii pentru mine sa o radiez, insa doresc reluarea activitatii spre sfarsitul anului daca totul va merge bine.
Inteleg ca toate aceasta treaba este pentru un contabil,insa firma fiind inactiva si deci negenerand nimic,imi pare paguboasa angajarea unui contabil.
Deci,va rog daca aveti un raspuns pentru mine,l-as aprecia foarte mult si sper ca intr-o zi sa va pot si eu fii de folos cumva.
Daca aveti nevoie de mai multe informatii va rog sa-mi spuneti.
Va multmesc si va doresc o zi buna.








