Ma puteti ajuta si pe mine, ve rog, in urmatoarea problema:
Lucrez la o firmacare efectueaza lucrari de instalatii termice si sanitare. Lucrarile se efectueaza astfel: se face oferta, dupa acceptarea ofertei de catre beneficiar - oferta care cuprinde ata costul materialelor cat si costul manoperei. se semneaza contractul. Conditia pentru inceperea lucrarilor este sa se plateasca un avans de 50% din valoarea materialelor. Problema se pune in ce cont inregistrez materialele, 371 sau 301? Am vorbit cu un inspector fiscal si dl. mi-a zis ca de ce sa ma complic cu 371 pt ca pt asta imi trebuie un sediu secundar pentru depozit (firma are sediul acasa la administrator si nu are puncte de lucru sau sedii secundare). Mai bine le inregistrez pe 3028 sau, in cel mai bun caz, pe 301.
Ideea este ca se achizitioneaza materiale numai pt lucrarile in curs si aceste materiale sunt transportate direct la beneficiar. Ele sunt achizitionate la un pret, iar la beneficiar ajung cu pretul de achizitie + adaos de 10-15%.
Multumesc mult pt ajutor!
Toate cele bune,
Madalina