Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Inregistrare - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

Inregistrare


5 replies to this topic

#1 gorge

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 01 April 2017 - 03:02 PM

Va rog sa ma ajutati, instituția a achiziționat obiecte de inventar si un mijloc fix în sumă totala de 6500 lei precizez ca
Fiecare buc a avut discount la cumparare din greseala am platit cu ordin de plata o sumă mai mare cu 205 lei adica 6705 lei,am vorbit cu furnizorul si ne-a trimis bani cei 205 lei inapoi cu ordin de plata. Va rog sa ma ajutati cum voi inregistra in contabilitate aceasta suma de 6705 lei respectiv si cei 205 lei înapoiati de furnizor. Va multumesc.



#2 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 03 April 2017 - 07:34 PM

In primul rand trebuie sa stii ce ai platit mai mult, OBI sau MIF. Apoi sunt inregistrarile sunt cele normale pentru achizitie iar pentru ce iti da firma inapoi este reintregierea creditelor. 212 = 404, 404 = 770, 212 = 404 in rosu, 770 = 404 cu difereneta platita in plus, asa cred eu ca trebuie facut.




#3 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 05 April 2017 - 06:50 AM

Eu as pune suma de 205 lei in contul 473 deoarece suma nu este un venit este o suma in curs de lamurire , adica ;
212=404
303=404 total 6500

404=5121 6500
473=5121 205

apoi incasarea
5121=473 205
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#4 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 07 April 2017 - 09:39 PM

Pai i-a dat banii inapoi si si-a reintregit creditele bugetare, si nu prea e nimic de lamurit, a gresit plata. El a afacute deja 404 = 512 ( 770 daca plateste din creditele bugetare) = 6705 lei. Acum trebuie sa inregistreze recuperarea sumelor platite eronat si diminuarea furnizorului, adica 770 (sau 512) = 404 cu 205 lei.

Aceasta postare a fost editata de trikule: 07 April 2017 - 09:47 PM




#5 bogdanv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:

Postat 10 April 2017 - 12:11 PM

2xx = 404 diferenta cu minus
303 = 401 diferenta cu minus
401 = 770 diferenta cu minus
404 = 770 diferenta cu minus



#6 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2017 - 01:30 PM

Multumim frumos, Bogdan ! :biggrin:






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL