Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
contract de subantrepriza!!! - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


contract de subantrepriza!!!

3 replies to this topic

#1 diaconu alina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 298 Postari:

Postat 13 July 2005 - 04:40 PM

dac aveti asa cvea va rog dati-mi si mie un model. daca il faceam ieri era bine!!!!cu alte cuvinte imi trebuie urgent si nu am gasit inca! :oops:



#2 LuizaM

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 762 Postari:
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Contabilitate-fiscalitate

Postat 13 July 2005 - 05:25 PM

Doar pe acesta il am sper sa te ajute

CONTRACT DE ANTREPRIZA

Incheiat astazi ..............
la ..................................

I. PARTILE CONTRACTANTE
1.1. S.C. ................................................................................
..................... S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L., cu sediul social in (localitatea) .........................., str. ................................................. nr. ..........., bloc ............., scara ..........., etaj ........, apartament ........., judet/sector ....................................., inregistrata la Oficiul Registrului Comertului ................................................ sub nr. .................., din ................................., cod fiscal nr. ........................................ din .............................., avand contul nr. .........................., deschis la ....................., reprezentata de ......................................., cu functia de .........................................................., in calitate de antreprenor, pe de o parte, si
1.2. S.C. ................................................................................
.................... S.N.C./S.C.S./S.A./S.R.L., cu sediul social in (localitatea) .........................., str. ................................ nr. ............................, bloc ............., scara ..........., etaj ........, apartament ......., judet/sector ......................................., inregistrata la Oficiul Registrului Comertului ............................................ sub nr. ...................... din ...................................., cod fiscal nr. ....................................... din ..........................., avand contul nr. ......................, deschis la ....................., reprezentata de .........................................., cu functia de ...................................................................., in calitate de client, pe de alta parte,
sau
1.2. Asociatia/Fundatia ................................................................................
......................................, cu sediul in (localitatea) ...................................................., str. .............................. nr. ............., bloc ..........., scara ..........., etaj ..........., apartament .........., sector/judet .................................., inregistrata in registrul persoanelor juridice prin Sentinta civila nr. ............................................ din ........................................., a Tribunalului ................................, codul fiscal nr. ................... din .............................., avand contul nr. ................................., deschis la ..............................., reprezentata de ................., cu functia de ......................, in calitate de client, pe de alta parte,
sau
1.2. Intreprinderea/Asociatia ................................................................................
............................., cu sediul in (localitatea) .............................................., str. ...................................... nr. .........., bloc ............., scara ........, etaj ........, apartament ..........., sector/judet ...................................., posesoarea autorizatiei nr. ...................... din .................., eliberata de Primaria ....................., codul fiscal nr. ............................... din ............................., avand contul nr. ............................, deschis la .........................., reprezentata de .................................., cu functia de ..................., in calitate de client, pe de alta parte
sau
1.2. D ..................................................................., domiciliat in ......................................................., str. .............................. nr. ..............., bloc .........., scara .........., etaj ..............., apartament ............., sector/judet ..........................., nascut la data de (ziua, luna, anul) ............................................ in (localitatea) ................................ sector/judet ........................, fiul lui ..................................... si al ............................, posesorul buletinului (cartii) de identitate seria ................... nr. ......................, eliberat de .........................., cod numeric personal ....................................., in calitate de client, pe de alta parte,
au convenit sa incheie prezentul contract de antrepriza cu respectarea urmatoarelor clauze:
II. OBIECTUL CONTRACTULUI
2.1. Antreprenorul se obliga sa execute si sa predea „la cheie” cu materialele proprii/ale clientului, pe riscul sau, urmatoarele lucrari:
a) cladiri avand destinatia de (birouri, locuinte, depozite, magazii, hale de productie, ateliere, padocuri, grajduri, silozuri etc.) ................................................................................
............ ;
B) instalatii de (apa, gaze naturale, electrice, de ventilatie si climatizare, de incalzire centrala, sanitare etc.) ................................................................................
........................................ ;
c) cai de comunicatii (sosele, cai ferate uzinale, alei, trotuare s.a.) ..........................................
d) imprejmuiri (garduri din zid, prefabricate, plasa de sarma, sarma ghimpata s.a.) ................................................................................
... ;
e) alte dotari ................................................................................
...............................................
f) reparatii generale/curente la ................................................................................
................ .
2.2. Antreprenorul va executa si conduce executia lucrarilor contractate pana la receptia si predarea lor „la cheie” clientului.
2.3. Lucrarile de constructii si/sau de reparatii vor fi executate de antreprenor conform planurilor, general si de detaliu, precum si proiectului de executie, prezentate de client si acceptate, fara obiectii, de catre antreprenor.
2.4. Executia lucrarilor va putea fi inceputa de antreprenor, numai dupa obtinerea de catre acesta sau de catre client a autorizatiei de constructie si a tuturor avizelor prevazute de lege.
III. DURATA EXECUTIEI
3.1. Durata executiei lucrarilor este de ........................................., iar termenul incheierii lor si predarii integrale/pe etape a lucrarilor „la cheie” este ............................................................................ .
IV. RECEPTIA LUCRARILOR
4.1. Receptia lucrarilor se va efectua pe faze de executie/la incheierea lucrarilor.
4.2. Prin semnarea proceselor-verbale de receptie de executie pe faze/finale se atesta ca antreprenorul si-a indeplinit obligatiile contractuale si, concomitent, se naste dreptul sau la plata integrala a lucrarilor contractate si executate.
V. CALITATEA LUCRARILOR
5.1. Antreprenorul garanteaza calitatea lucrarilor de constructii timp de .................. si a lucrarilor de instalatii timp de ........................., obligandu-se ca in cadrul termenului de garantie sa remedieze eventualele defecte de calitate, cu exceptia celor care se datoreaza culpei clientului.
5.2. Clientul are dreptul sa asiste si sa verifice modul de executie a lucrarilor care fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestora, iar antreprenorul este obligat sa efectueze si sa inlocuiasca materialele, echipamentele etc. care nu corespund planurilor general si de detaliu, proiectului de executie si standardelor de calitate convenite.
VI. PLATA PRETULUI1)
6.1. Lucrarile se executa la preturi de deviz stabilite in raport cu costul materialelor si/sau a costuri-lor manoperei pentru fiecare faza de executie in parte, potrivit situatiilor provizorii/definitive de lucrari si a celorlalte documente de plata prezentate de antreprenor.
6.2. Clientul va efectua plata in mod esalonat, dupa incheierea fiecarei faze a lucrarilor/integral, dupa terminarea lor, prin (ordin de plata, cec etc.) ................................................................................ din contul curent al sau in cel al antreprenorului, mentionate in cap. I al prezentului contract.
VII. CLAUZA PENALA
7.1. Denuntarea unilaterala a prezentului contract atrage dupa sine daune-interese astfel: ................................................................................
................................................................... ................................................................................
...................................................................
7.2. Neexecutarea si nepredarea la termen a lucrarilor atrage obligarea antreprenorului la plata de daune-interese, care se stabilesc de comun acord la .......... % din suma platita pana la data respectiva de catre client, precum si dreptul acestuia de a sista lucrarea si de a continua executarea ei cu un alt antreprenor.
7.3. Neplata in termen a lucrarilor executate si receptionate conduce la rezilierea contractului din initiativa antreprenorului, clientul fiind obligat la plata de daune-interese reprezentand ...... % din valoarea lor estimata de experti la data rezilierii lui.
VIII. FORTA MAJORA2)
8.1. Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator - total sau partial - a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege.
8.2. Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de .................... (zile, ore), producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.
8.3. Daca in termen de ........................ (zile, ore) de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa-si notifice incetarea de plin drept a prezentului contract fara ca vreuna dintre ele sa pretinda daune-interese.
IX. NOTIFICARI
9.1. In acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre acestea celeilalte este valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa/sediul prevazut in partea introductiva a prezentului contract.
9.2. In cazul in care notificarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa, prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire (A.R.) si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
9.3. Daca notificarea se trimite prin telex sau telefax, ea se considera primita in prima zi lucratoare dupa cea in care a fost expediata.
9.4. Notificarile verbale nu se iau in considerare de nici una dintre parti, daca nu sunt confirmate, prin intermediul uneia dintre modalitatile prevazute la alineatele precedente.
X. SOLUTIONAREA LITIGIILOR
10.1. In cazul in care rezolvarea neintelegerilor nu este posibila pe cale amiabila, ele vor fi supuse spre solutionare tribunalului arbitral, conform regulilor de procedura aplicabile arbitrajului comercial ad-hoc, organizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
XI. CLAUZE FINALE
11.1. Modificarea prezentului contract se face numai prin act aditional incheiat intre partile contractante.
11.2. Prezentul contract, impreuna cu anexele sale care fac parte integranta din cuprinsul sau, reprezinta vointa partilor si inlatura orice alta intelegere verbala dintre acestea, anterioara sau ulterioara incheierii lui.
11.3. In cazul in care partile isi incalca obligatiile lor, neexercitarea de partea care sufera vreun prejudiciu a dreptului de a cere executarea intocmai sau prin echivalent banesc a obligatiei respective nu inseamna ca ea a renuntat la acest drept al sau.
11.4. Prezentul contract a fost incheiat intr-un numar de ............... exemplare, din care ...................... astazi .................................., data semnarii lui.

ANTREPRENOR

CLIENT

NOTE
1. In ceea ce priveste stabilirea pretului, trebuie sa se aiba in vedere ca: a) daca pretul se stabileste in momentul incheierii contractului, sub forma unei sume globale, riscul majorarii ulterioare a pretului materialelor si al manoperei revine antreprenorului care insa poate diminua consecintele unei asemenea majorari executand lucrarea cu cheltuieli inferioare, fara ca clientul sa fie indreptatit sa refuze lucrarea executata in aceste conditii. In cazul in care pretul se stabileste pe baza de deviz, el se fixeaza in mod distinct pentru fiecare faza a lucrarii, pretul global rezultand din insumarea tuturor preturilor stabilite pe faze ale lucrarii.
2. Referitor la riscul pieirii, din forta majora sau fortuite a lucrului pe care il executa antreprenorul, pana la predarea lui clientului, cu exceptia cazului in care a fost pus in intarziere spre a-si prelua bunul, acest risc este al clientului. In cazul in care materialele apartin clientului, riscurile pieirii lor, ca si a bunului la executarea caruia au fost folosite, revin clientului, antreprenorul fiind raspunzator numai daca pieirea lui s-ar datora pastrarii in conditii necorespunzatoare. In toate cazurile, riscurile neexecutarii contractului revin antreprenorului, acesta fiind debitorul obligatiei executarii lucrarii. Totusi, antreprenorul este indreptatit sa pretinda plata pretului daca l-a pus in intarziere pe client privind indeplinirea obligatiei referitoare la receptia si primirea lucrarii, precum si in cazul in care pieirea bunului se datoreaza vreunui viciu al materialelor puse la dispozitie de client.

Puterea observatiei clare este denumita cinism de cei care nu o poseda



#3 diaconu alina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 298 Postari:

Postat 13 July 2005 - 09:22 PM

multumes din suflet. credeam ca nu am noroc...dar uite ca am avut :D



#4 diaconu alina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 298 Postari:

Postat 13 July 2005 - 09:40 PM

si totusi as fi vrut ceva de genul : un contract intre doi constructori- unul e antreprenor principal iar celalalt e secundar. ambii executa aceeasi lucrare dar in proportii diferite. platit este doar antreprenorul principal dupa care acesta ii acorda ...% si celeilalte firme.






Similar Topics Collapse

3 useri citesc topicul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL