Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Va rog, doua sfaturi - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Va rog, doua sfaturi

6 replies to this topic

#1 MIHAI H.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 12 September 2005 - 07:41 PM

Am 2 probleme:
1 Am o cladire receptionata in ianuarie 2005.Pana in prezent nu s-a amortizat nici un leu din acest mijloc fix. Ce-i de facut:fac amortizarea retroactiv, sau amortizez incepand cu luna august, chiar daca receptia s-a facut in ianuarie;
2 Sunt platitor al taxei de 2%(tutun, alcool). Intr-o luna, taxa calculata este de 3.47lei. Cand platesc taxa, fac OP pentru suma de 3 lei(asa e regula). Luna urmatoare am suma 3.42lei. Din nou platesc 3 lei.Cum este corect: inregistrez in conta 635=446 pr suma de 3.47 lei (in primul caz),si
platesc 3 lei adica 446=5121 ceea ce inseamna ca mai fac 446=768
pentru suma de 0.47 lei sau nu mai fac 446=768 lasand astfel ct.446 cu sold iar ulterior la intocmirea decl 100 tin cont si de soldul adunat in n luni
Multumesc mult!!



#2 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 12 September 2005 - 09:39 PM

rotunjesti.




#3 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 12 September 2005 - 10:07 PM

calculezi amortizarea acum in august si pe lunile din urma sau ca sa nu ai cheltuieli prea mari, suma amortizarii feb-iulie o imparti in sume egale pana la sfarsitul anului.



#4 mony23

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1239 Postari:
  • Location:

Postat 12 September 2005 - 11:17 PM

deci: in momentul in care achizitionam o casa valoarea ei o trecem pe cheltuieli. o amortizam in timp?



#5 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 12 September 2005 - 11:18 PM

mony23 a spus:

deci: in momentul in care achizitionam o casa valoarea ei o trecem pe cheltuieli. o amortizam in timp?

:smt119 cum o trecem pe cheltuieli ?



#6 RUIU MARIETA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 207 Postari:

Postat 12 September 2005 - 11:20 PM

Pentru punctul 2, ordinul MF 418/04.04.2005 reglementeaza aceasta problema a rotunjirilor.Diferentele se trec in ct 473, pe debit sau pe credit, iar la sfarsitul anului ct 473 se inchide cu ct 658 sau 758, depinde ce sold ai, debitor sau creditor, tinand cont ca si diferentele de la denominare s-au inregistrat tot acolo.



#7 addina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 398 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:literatura, psihologie si.... conta

Postat 13 September 2005 - 08:37 AM

eu cred ca mai degraba inregistrezi suma direct rotunjita, fara complicatii cu contul 473.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL