Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
MONOGRAFIE TIPOGRAFIE - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


MONOGRAFIE TIPOGRAFIE

15 replies to this topic

#1 FAETONUL

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:

Postat 13 September 2005 - 07:57 PM

Cum se inregistreaza hartia,cartonul, tonerul etc. la o tipografie de mic tiraj ?
Activitatea principala 2211 - domeniul servicii



#2 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 13 September 2005 - 08:15 PM

materie prima 301.




#3 Iulia Roman

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2005 - 08:48 PM

301 in principiu, insa cu tonerul s-ar putea sa fie mai greu. depinde de utilaj si de tiraj.


Important e sa se faca rapoarte de productie si fise de magazie la materie prima, bonuri de consum, pt a avea o imagine clara a procesului de productie/consumului per produs si a stocului de materii prime si materiale in general.


Gestiunea e foarte importanta aici.



#4 FAETONUL

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:

Postat 14 September 2005 - 04:13 PM

Ceva mai concret va rog, poate este cineva care tine evidenta unei astfel de firme.
Masina de imprimat (nu stiu cum se numeste) e luata in asociere cu un prieten si urmeaza sa faca comodat pentru a putea justifica activitatea de editare.



#5 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 14 September 2005 - 05:12 PM

mare lucru nu este.
ai consumuri, hartie carton si cerneala (in cazul tau toner), care sunt materii prime, materiale de ambalat (folii, saci etc.) si materiale auxiliare.
la sfarsitul lunii descarci gestiunea.

spune mai clar ce doresti si voi incerca sa te ajut.



#6 FAETONUL

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:

Postat 14 September 2005 - 07:38 PM

Deci societatea lucreaza numai pe baza de cerere de editare.
In urma cererii cumpara hartia etc.( cat este necesar pentru comanda respectiva) pe care le da in consum.
Nu ramane cu ele pe stoc.
Nu are retururi de carte, revista etc.

E corecta inregistrarea ?
30.. = 401 intrare materie prima
4426= 401

60.. = 30.. bon consum

411 = 704 incasare client
411 = 4427

Tonerul il trec la consumabile ?



#7 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 14 September 2005 - 07:47 PM

eu am in evidenta la tipografia care o lucrez, cerneala.
daca ptr. tine tonerul tine loc de cerneala, il treci la materie prima.
doar cu el iti imprimi revistele sau cartile.

in rest, cum ai scris mai sus este bine.



#8 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 14 September 2005 - 07:48 PM

nu am vazut 704, folosesti 701 ptr. ca vinzi un produs finit.



#9 FAETONUL

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:

Postat 15 September 2005 - 09:57 AM

701 ?
Dar eu prestez un serviciu cu materialul meu. Tehnoredactarea,imprimarea, xeroxarea, legarea, etc se considera servicii.
Iar materialul folosit il includ in pret.
Pe facturi se regasesc servicii ca: tiparire, editare...



#10 Iulia Roman

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2005 - 11:37 AM

ideea tocmai asta e .. nu prestezi un serviciu .... iei niste hartie, niste carton si niste cerneala, folosesti niste utilaje si scoti ... niste carti, ziare reviste ... adica un produs .....!


in plus, mai trebuie sa inregistrezi si productia :

345 = 711 cu cat produci (costul produselor: costuri variabile + costuri fixe)

711 = 345 cu cat vinzi


(depinde daca vinzi tot, si cand vinzi)



#11 FAETONUL

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:

Postat 15 September 2005 - 12:20 PM

Poate vor avea nevoie si altii ca mine de un raspuns corect:
Numai in cazul in care eu cumpar dreptul de autor, distribui etc.se cheama ca fac productie.
La ceea ce fac eu e corecta inregistrarea de mai sus cu prestari servicii si descarcare prin bon consum.
Am cerut detalii la Finante.



#12 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 15 September 2005 - 08:46 PM

2211 Editarea cartilor
Aceasta clasa include:
- editarea cartilor, brosurilor, pliantelor si materialelor similare, inclusiv
editarea dictionarelor si a enciclopediilor;
- editarea hartilor si a schemelor.



Codurile Caen din grupa de servicii se gaseste la 7...

esti primul (prima) care nu considera editarea un proces de productie.

dar faci cum crezi, noi ti-am dat raspunsuri corecte si verificate.



#13 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 15 September 2005 - 08:50 PM

http://www.conta.ro/forum/viewtopic.php?t=...ight=tipografie



#14 FAETONUL

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:

Postat 17 September 2005 - 01:56 PM

Eu am scris ce mi-au raspuns cei de la finante, dupa toate detaliile ce le-am dat.
Aia da e productie, dar aici repet sunt servicii.
E o chestie cum ar fi xerox dar mai avansat.
Oricum va multumesc de raspunsuri.
Zile bune.



#15 alone

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 64 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Oradea

Postat 25 September 2005 - 06:12 PM

FAETONUL a spus:

Eu am scris ce mi-au raspuns cei de la finante, dupa toate detaliile ce le-am dat.
Aia da e productie, dar aici repet sunt servicii.
E o chestie cum ar fi xerox dar mai avansat.
Oricum va multumesc de raspunsuri.
Zile bune.

Noi suntem o editura si avem contract cu o tipografie pentru partea de tipar ; analog a ceea ce ai zis, noi dam comanda la tipografie sa ne tipareasca x coli in formatul si culorile pe care le vrem noi; ei isi cumpara hartia,cerneala,filme,etc necesare tiparirii si cand ne trimit produsul tiparit NU ne factureaza servicii;ne factureaza COLI publicatia Y , pe care noi le inregistram pe 301,materii prime; spune-mi te rog ai un raspuns scris de la Finante? pt ca si eu am intrebat diverse chestiuni acolo dar raspunsurile lor verbale nu-mi inspira nici un fel de incredere;sunt cam paraleli cu chestiuni delicate ; iar daca le ceri raspuns in scris iti trimit ceva f ambiguu de genul " aplicati legea nr.... "fara sa fie concreti; si asta mi s-a confirmat de o prietena care lucreaza acolo si care mi-a zis ca asa au primit dispozitii de la Minister (sa nu dea solutii concrete,doar generalizat)
Nasol, dar n-avem ce face.Sper sa aflu si altfel de vesti de la voi;poate ca este cineva care a avut noroc totusi.



#16 roninblue

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 39 Postari:

Postat 20 November 2006 - 05:31 PM

Si noi suntem in acesiasi situatie:

avem drepturile de a publica o revista straina in Romania, lucru pe care o sa il dam sa il realizeze o Editura/Tipografie/Firma de difuzare.

Odata ce vor fi tiparite revistele in cauza de catre tipografie, noi va trebui sa le inregistram ca stocuri de produse ???






Similar Topics Collapse

6 useri citesc topicul

0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL