Un angajat mi-a adus in luna octombrie 2 formulare de CM
a) perioada 1-28 oct = 28 zile (initial)
B) perioada 31-31 oct = 1 zi (initial) !!!!!!!!!!!
ambele pe cod indemnizatie 12 - tuberculoza
In noiembrie vine cu CM in perioada 1-30 nov, pe acelasi cod 12 - tuberculoza (in continuare).
Ma intreb de ce trebuie sa suport eu CM din fondurile societatii, in conditiile in care angajatul sufera de aceasta boala, DAR medicul nu i-a eliberat certificat medical pt 2 zile din luna oct (respectiv perioada 29-30 oct)????! :-k
Exista o modalitate de rezolvare a acestui caz in favoarea societatii ? Daca exista care ar fi aceasta posibilitate?
CAZ 2
Un angajat mi-a adus in luna noiembrie 2 formulare de CM
a) perioada 1-9 nov = 9 zile (initial)
B) perioada 10-23 nov = 14 zi (initial) !!!!!!!!!!
Avand in vedere faptul ca ele sunt consecutive, pot considera cel de-al 2 CM in continuare, chiar daca cel care i-a eliberat al doilea certificat a bifat INITIAL pe formular ?!?!?!