Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
adela - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


adela

Inregistrat la: 13 Jan 2005
Offline Ultimul click: Oct 13 2017 01:05 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:decl. sanatate/CCI - topic 2011

28 February 2011 - 02:47 PM

In MO nr.141/24.02.2011 a fost publicat Ordinul comun 130/351 – al Ministerului Sănătății si al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate care aduce modificari la Normele de aplicare a OUG 158/2005, printre care:
- angajatorii au obligatia sa depuna la casele de sanatate de care apartin exemplarul 2 al certificatelor de concediu medical insotit de un centralizator (anexa 18), numai in conditiile in care se solicita restituirea sumelor reprezentand indemnizatii platite asiguratilor, care depasesc suma contributiilor datorate FNUASS.
- exemplarul 2 al certificatelor de concediu medical se depune la casa de sanatate si in situatia in care indemnizatiile aferente se suporta integral de catre angajator, precum si in situatia in care asiguratul nu indeplineste conditiile prevazute de lege pentru a beneficia de indemnizatii
- pentru recuperarea sumelor reprezentand indemnizatii achitate care depasesc obligatia lunara de plata a CCI, angajatorul depune la registratura casei de asigurari de sanatate solicitarea scrisa (anexa 12), la care se ataseaza Centralizatorul si , dupa caz, dovada achitarii CCI, pt. perioada anterioara pentru care se solicita restituirea.

Apropo de cele 90 de zile... se refera clar la beneficiarii de indemnizatii, NU la platitorii de indemnizatii.

In topicul:noua declaratie inventar sanatate / 2011

28 February 2011 - 02:20 PM

In MO nr.141/24.02.2011 a fost publicat Ordinul comun 130/351 – al Ministerului Sănătății si al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate care aduce modificari la Normele de aplicare a OUG 158/2005, printre care:
- angajatorii au obligatia sa depuna la casele de sanatate de care apartin exemplarul 2 al certificatelor de concediu medical insotit de un centralizator (anexa 18), numai in conditiile in care se solicita restituirea sumelor reprezentand indemnizatii platite asiguratilor, care depasesc suma contributiilor datorate FNUASS.
- exemplarul 2 al certificatelor de concediu medical se depune la casa de sanatate si in situatia in care indemnizatiile aferente se suporta integral de catre angajator, precum si in situatia in care asiguratul nu indeplineste conditiile prevazute de lege pentru a beneficia de indemnizatii
- pentru recuperarea sumelor reprezentand indemnizatii achitate care depasesc obligatia lunara de plata a CCI, angajatorul depune la registratura casei de asigurari de sanatate solicitarea scrisa (anexa 12), la care se ataseaza Centralizatorul si , dupa caz, dovada achitarii CCI, pt. perioada anterioara pentru care se solicita restituirea.

In topicul:noua declaratie inventar sanatate / 2011

24 February 2011 - 01:02 PM

Poti sa ne spui si noua ce documente ai pus la dosar?
[/quote]

1. Cererea de restituire unde am mentionat la documente anexate: declaratiile, certificatele concediu medical cu serie si numar, certificat atestare fiscala
2. copii xerox dupa declaratiile cci pe perioada pt. care se solicita restituirea, cu mentiunea "conform cu originalul", in cazul meu iunie 2010-decembrie 2010,
3. copii xerox dupa certificatele de concediu medical cu mentiunea "conform cu originalul", certificat de atestare fiscala (ca nu avem datorii)
si toate intr-un dosar de carton cu sina, inregistrat la registratura.

In topicul:noua declaratie inventar sanatate / 2011

24 February 2011 - 10:09 AM

Si au zis ca se aproba dosarul de recuperare? Eu astazi am vorbit la telefon cu o dna de la casa de sanatate bihor si a zis ca daca nu am dosar de recuperare depus nu se trece suma de recuperat in declaratie, iar pt sumele de recuperat care au depasit 90zile nu se mai poate depune dosar si nici nu se poate compensa cu fd de indemnizatie ce am de plata. Ce e de facut. Ma poate ajuta cine?
[/quote]

As recomanda tuturor care au de recuperat sume de la fnuass sa depuna dosarele la registratura, cu toate documentele cerute de ei, sa astepte 30 zile sa primeasca raspunsul- cel mai probabil comunicarea de respingere pentru sume aferente perioadelor mai vechi de 90 zile- si sa faca contestatie si sa mergem in instanta cu ei. Eu personal am depus dosar in 14.02.2011 pentru perioada iunie2010-decembrie 2010 si astept sa treaca termenul si sa vad raspunsul lor. O sa respinga, sunt convinsa, perioada mai veche de 90 zile si o sa facem contestatie. La cerera de restituire le-am atasat si o instiintare privind interpretarea mea a dispozitiilor art.40 din oug 158/2005, care NU se refera la angajator ci la salariat. Nu trebuie sa lasam lucrurile asa, ca li s-a transmis sa comunice societatilor interpretarea lor referitor la acel articol. Presupun ca sunt multe firme in situatia asta si cineva trebuie sa inceapa "show-ul"... Si sa ne anunte si pe noi de rezultatele obtinute.

In topicul:Bilant 30.06.2010

04 August 2010 - 12:25 PM

Buna ziua. La administratia financiara de la noi din oras, jud. HD, nu se primesc raportarile semestriale daca nu sunt vizate de expert contabil. Ma refer la o firma care este in dizolvare judiciara si are si activitatea suspendata la Registrul comertului. Au baza legala pentru asa ceva? Calitatea de "alta persoana imputernicita" nu poate fi folosita de administrator, pentru semnarea bilantului? Finantele nu au obligatia sa primeasca bilantul si dupa aceea sa notifice firma ca semnarea acestuia nu corespunde reglementarilor legale? sau ceva de genul....

Cometa SQL