Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Lucia2 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Lucia2

Inregistrat la: 31 May 2005
Offline Ultimul click: Mar 15 2017 09:08 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:D 112 - topic 2015

30 May 2015 - 07:15 PM

Multumesc pt raspuns. Mai cunoaste cineva o situatie similara?

Mie mi se pare ca se poate calcula..Media este 0 cel putin asa am gandit si 0<3. Pana si la conditiile microintreprinderilor in trecut sounea clar "are de la 1 la 9 salariati " aici nu spune are media anului trecut de la 1 la 3 exclusiv..

Oricum datorita acestui fapt am ratat o declaratie pt 1 zi. Trebuia sa depun in acest caz pana la 25 Mai...Ce sa fac in acest caz? Sa merg acolo sa o depun ?

Dupa aceasta minivacanta voi merge si la alta administratie cu un caz asemanator..Insa probabil voi primi acelas raspuns...

Va rog, alte pareri ?

In topicul:D 112 - topic 2015

29 May 2015 - 06:09 PM

Buna ziua,

Am vizualizat toate subiectele legate de acesta declaratie si am decis ca postez aici...

Am urmatoarea problema..: SC fara angajati la 31.12.2014 angajeaza in 2015 un angajat .Perioada de raportare care este lunara sau trimestriala?

Am o rugaminte nu-mi raspundeti cu baza legala ca o cunosc, am nevoie de precizare, pentru ca mie 0 angajati mi se pare " un numar mediu de pana la 3 salariati exclusiv \" cu atat mai mult cu cat nu este precizat niciunde ( din cate stiu eu ) ca daca nu ai avut salariati deloc declari lunar. (Doamna de la finante asa spune ca perioada de raportare este lunara)..

Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns , ar fi extraordinar !

In topicul:CIEL

15 May 2012 - 08:03 PM

Buna
Help me pe mine plizzz!!!
Cum inregistrez in Ciel facturi nesosite 408 adica ex: tichete de masa pentru aprilie cu factura de mai

5328 = 408 300 lei
628 = 408 30 lei
4428 = 408 7.2 lei cu 30.04.2012 pana aici totul este ok,

apoi cu 03.05.2012 408 = 401 337.2
4426 = 4428 7.2 cum fac nota asta sa ajunga in jurnalul de cumparari?

Am incercat mai multe artificii si nu mi-a reusit nimic. Gresesc eu pe undeva?

Multumesc anticipat!

In topicul:Inchiriere apartament

20 April 2011 - 08:33 AM

Am si eu o problema legata de chirie.Firma x are contract de subinchiriere pentru firma y.Firma x nu a emis factura pentru chirie firmei y ,conform contractului pentru primul trimestru.
Am inteles de la cineva ca ma pot inregistra totusi cu venitul respectiv cheltuiala in ciuda faptului ca nu exista la baza factura . Asa este? Te poti inregistra cu venituri sau cheltuieli doar pe baza contractului de subinchiriere, fara sa ai ca si document la baza factura? Daca da as vrea si eu o baza legala sa ma pot documenta in privinta asta.
Va rog frumos...daca stie cineva...

In topicul:Hartie de la ANAF

14 April 2011 - 11:11 AM

Multumesc frumos am trimis pe mail :thumbup:

Cometa SQL