Multumesc pt raspuns. Mai cunoaste cineva o situatie similara?
Mie mi se pare ca se poate calcula..Media este 0 cel putin asa am gandit si 0<3. Pana si la conditiile microintreprinderilor in trecut sounea clar "are de la 1 la 9 salariati " aici nu spune are media anului trecut de la 1 la 3 exclusiv..
Oricum datorita acestui fapt am ratat o declaratie pt 1 zi. Trebuia sa depun in acest caz pana la 25 Mai...Ce sa fac in acest caz? Sa merg acolo sa o depun ?
Dupa aceasta minivacanta voi merge si la alta administratie cu un caz asemanator..Insa probabil voi primi acelas raspuns...
Va rog, alte pareri ?
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: Lucia2
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 81 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (57 postari)
- Vizualizari: 5514
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
Postari ale mele
In topicul:D 112 - topic 2015
30 May 2015 - 07:15 PM
In topicul:D 112 - topic 2015
29 May 2015 - 06:09 PM
Buna ziua,
Am vizualizat toate subiectele legate de acesta declaratie si am decis ca postez aici...
Am urmatoarea problema..: SC fara angajati la 31.12.2014 angajeaza in 2015 un angajat .Perioada de raportare care este lunara sau trimestriala?
Am o rugaminte nu-mi raspundeti cu baza legala ca o cunosc, am nevoie de precizare, pentru ca mie 0 angajati mi se pare " un numar mediu de pana la 3 salariati exclusiv \" cu atat mai mult cu cat nu este precizat niciunde ( din cate stiu eu ) ca daca nu ai avut salariati deloc declari lunar. (Doamna de la finante asa spune ca perioada de raportare este lunara)..
Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns , ar fi extraordinar !
Am vizualizat toate subiectele legate de acesta declaratie si am decis ca postez aici...
Am urmatoarea problema..: SC fara angajati la 31.12.2014 angajeaza in 2015 un angajat .Perioada de raportare care este lunara sau trimestriala?
Am o rugaminte nu-mi raspundeti cu baza legala ca o cunosc, am nevoie de precizare, pentru ca mie 0 angajati mi se pare " un numar mediu de pana la 3 salariati exclusiv \" cu atat mai mult cu cat nu este precizat niciunde ( din cate stiu eu ) ca daca nu ai avut salariati deloc declari lunar. (Doamna de la finante asa spune ca perioada de raportare este lunara)..
Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns , ar fi extraordinar !
In topicul:CIEL
15 May 2012 - 08:03 PM
Buna
Help me pe mine plizzz!!!
Cum inregistrez in Ciel facturi nesosite 408 adica ex: tichete de masa pentru aprilie cu factura de mai
5328 = 408 300 lei
628 = 408 30 lei
4428 = 408 7.2 lei cu 30.04.2012 pana aici totul este ok,
apoi cu 03.05.2012 408 = 401 337.2
4426 = 4428 7.2 cum fac nota asta sa ajunga in jurnalul de cumparari?
Am incercat mai multe artificii si nu mi-a reusit nimic. Gresesc eu pe undeva?
Multumesc anticipat!
Help me pe mine plizzz!!!
Cum inregistrez in Ciel facturi nesosite 408 adica ex: tichete de masa pentru aprilie cu factura de mai
5328 = 408 300 lei
628 = 408 30 lei
4428 = 408 7.2 lei cu 30.04.2012 pana aici totul este ok,
apoi cu 03.05.2012 408 = 401 337.2
4426 = 4428 7.2 cum fac nota asta sa ajunga in jurnalul de cumparari?
Am incercat mai multe artificii si nu mi-a reusit nimic. Gresesc eu pe undeva?
Multumesc anticipat!
In topicul:Inchiriere apartament
20 April 2011 - 08:33 AM
Am si eu o problema legata de chirie.Firma x are contract de subinchiriere pentru firma y.Firma x nu a emis factura pentru chirie firmei y ,conform contractului pentru primul trimestru.
Am inteles de la cineva ca ma pot inregistra totusi cu venitul respectiv cheltuiala in ciuda faptului ca nu exista la baza factura . Asa este? Te poti inregistra cu venituri sau cheltuieli doar pe baza contractului de subinchiriere, fara sa ai ca si document la baza factura? Daca da as vrea si eu o baza legala sa ma pot documenta in privinta asta.
Va rog frumos...daca stie cineva...
Am inteles de la cineva ca ma pot inregistra totusi cu venitul respectiv cheltuiala in ciuda faptului ca nu exista la baza factura . Asa este? Te poti inregistra cu venituri sau cheltuieli doar pe baza contractului de subinchiriere, fara sa ai ca si document la baza factura? Daca da as vrea si eu o baza legala sa ma pot documenta in privinta asta.
Va rog frumos...daca stie cineva...
In topicul:Hartie de la ANAF
14 April 2011 - 11:11 AM
Multumesc frumos am trimis pe mail
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: Lucia2
- Regulament