Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
karl_holcroft - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


karl_holcroft

Inregistrat la: 27 Jul 2005
Offline Ultimul click: Oct 03 2008 01:26 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Factura storno

03 October 2008 - 11:12 AM

Buna ziua,

Lucrez la firma de export si acum catva timp, s-au expediat si facturat unui client din Serbia,niste produse pe care nu le doreste;evident, soluia la care m-as gandi este emiterea de catre fima noastra a unei fcturi storno pe valoarea produselor pe care firma din Serbia nu le mai vrea insa cand trebuie intocmita aceasta factura storno?Dupa ce firma din Serbia ne expediaza inapoi respectivele produse sau se poate intocmi acest storno si inainte?
Astept un raspuns.
Multumesc

In topicul:bILANT IUNIE 2008

19 June 2008 - 08:53 AM

Vezi postareailav, la May 12 2008, 02:17 PM, a spus:

Se mai depune bilant la iunie 2008? Stie cineva?
Buna dimineata, tuturor,

Va rog. cine ma poate ajuta cu un BLANT COMPLETAT, cat mai recent?
Am nevoie de asa ceva pentru a-l transpune intr-un formular de bilant valabil in alte state de ex. Franta, Germania sau USA.
Imi puteti transmite repsectivul formular la karl_holcroft@hotmail.com

In speranta unui raspuns prompt, multumirile sunt anticipte

In topicul:Intrebari utile PFA (1) ...

09 December 2007 - 10:11 PM

Vezi postareacgrosu, la Dec 5 2007, 07:03 PM, a spus:

Vezi postareaAdina2007, la Dec 4 2007, 09:19 PM, a spus:

Cand am primit actele am observat ca sunt inregistrata ca PFA pe venit real, ceea ce presupune sa tin contabilitatea.

Intrebarea mea este daca exista vreo posibilitate sa fac o cerere la inceput de an prin care sa cer sa trec pe norma de venit si astfel finantele sa tina contabilitatea pentru mine iar la sfarsit de an sa fiu doar instiintata de impozitul pe care trebuie sa-l platesc.

Adina, prin aceasta experienta am trecut eu cu succes anul trecut.
Cei de la finante m-au 'fortat' in nov 2006 sa fiu PFA in sistem real. Dupa ce am mai adunat informatii mi-am dat seama ca eu tot la NORMA vreau si ca ADM FIN nu are nici un drept sa-mi refuze acest transfer. Asa ca din ian 2007 sunt la norma de venit.

Prin urmare intre 1 ian 2008 si 31 ian 2008 trebuie sa te deplasezi la ADM FINANCIARA de care apartii si sa faci cerere de transfer la NORMA DE VENIT.Nu poti sa faci cererea in 2007 pt 2008.

Dupa ce faci aceasta cerere, ti se va inmana (sau o primesti ulterior prin posta) o decizie de impunere in care se mentioneaza NORMA DE VENIT pt CAEN-ul tau si impozitul(16% din norma) pe care trebuie sa-l platesti trimestrial in 2008.
Nu exista contabilitate pt norma de venit - finantele nu tin contabilitatea pt nici un PFA. Tin doar o evidenta a contribuabililor.

Succes!!


Buna seara,
Parintii detin un PFA in domeniul turistic.
As dori sa stiu care sunt documentele de care am nevoie si cum se realizeaza inregistrarile in respectivele formulare.
Spre pilda, am inteles ca este obligatoriu un Registru de Incasari si plati (sau sunt doua formulare, unul ptr INCASARI si
altul ptr plati?)Cum se fac inregistrarile si ce anume se inregistreaza?
De ex. am emis o factura si chitanta ptr servicii turistice.Cum inregistrez emiterea si respectiv incasarea facturii?
Alt formular este din ce am citit, Reg. de Inventar in care ce anume trebuie inregistrat?Mijloacele fixe care in acest caz, sunt reprezentate chiar de cladire si anexe in fapt, iar obiectele de inventar ma gandesc ca sunt chiar bunurile din fiecare camera si spatiu.
Va rog, daca se poate, raspunsuri clare, cu referire la intrebari.
Multumesc anticipat

Cometa SQL