Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
karl_holcroft - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


karl_holcroft

Inregistrat la: 27 Jul 2005
Offline Ultimul click: Oct 03 2008 01:26 PM
-----

Topicele mele

PFA

09 December 2007 - 09:46 PM

Buna seara,

Am niste intrebari si astept raspunsurile dvs cat mai urgente si, daca este posibil, cu indicarea actului normativ care guverneaza respectivele aspecte:
Cum se organizeaza si conduce contabilitatea unei PFA care administreaza o pensiune, in cazul meu, concret?
Cum se fac inregistrarile in respectivele registre?Unde se fac referiri la PFA in Codul Fiscal?
Din ce am inteles este vorba de Registrul de Incasari si Plati (nu stiu daca e vorba despre un singur formular sau sun doua adica Registrul de Incasari SI Registrul de plati), Registrul Inventar ( unde, ma gandesc, se mentioneaza "mijloacele fixe" -probabil chiar constructia- si obiectele de inventar din fiecare incapere).
Va rog, astept raspunsuri documentate si complete.
Va multumesc anticipat

Cometa SQL