Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Petrea Ionel - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Petrea Ionel

Inregistrat la: 27 Aug 2005
Offline Ultimul click: Mar 12 2010 03:00 AM
-----

Topicele mele

CONTRACT NEREZIDENTI

02 March 2010 - 11:23 AM

Rog pe cei care cunosc sau au o astfel de situatie sa ma ajute,

 s.c.ROs.r.l. incheie un contract de consultanta cu o P.F.Nerezidenta-Italia.
Obiectul contractului: CONSULTANT TEHNIC si ADMINISTRATIV.
• Acest contract a fost inregistrat la Admin.Financiara in 2008 pe o perioada de 1an, prin declaratia tip “ DECLARATIE DE INREGISTRARE A CONTRACTELOR INITIALE / ADITIONALE (CONEXE) INCHEIATE CU PERSOANE STRAINE NEREZIDENTE „.
• Pentru 2009 a fost facut un Act Aditional la contract, de prelungire a duratei de valabilitate, fara a se face cunoscut si la Adm.Financiara.
• La acest contract s-a retinut imp.16% lunar si s-a platit.

Intrebare :

1. Daca s-a procedat corect in perioada 2008 – pana la sfarsitul lui 2009 ?
2. Care este forma corecta de contractare a acestor servicii pt. P.F.Nerezidenta-Italia
3. Care este forma de inregistrare corecta, a acestor forme de contracte (angajamente) in 2010 ? (din cate am inteles, au aparut modificari )
4. Ce tip te raportare se face la un astfel de contract (lunar/trimestrial/semestrial sau anual) ?
5. Ce tip de declaratie se depune pt. acest tip de contract.

Multumesc mult.

Mod de facturare intracomunitar cu diferenta cota TVA

02 March 2010 - 10:00 AM

Rog frumos daca se poate sa ma lamureasca cineva in aceasta situatie:

 S.C.ROM.(platitoare_TVA_19%) achizitioneaza marfa de la Furnizor:S.C.ITALIA_(platitor_TVA_20%) . Furnizorul(S.C.ITALIA) trimite factura catre S.C.ROM: Baza(val.marfa)+TVA20% =???euro.
•Marfa este livrata de catre furzizorul din Italia direct catre Clientul:S.C.ITALIA(pl.TVA_20%), fara sa mai ajunga in Romania.
 S.C.ROM.(platitoare_TVA_19%) trimite factura catre Clientul:S.C.ITALIA(pl.TVA_20%) .

Intrebare:

 Cum factureaza S.C.ROM.(platitoare_TVA_19%) catre -> Clientul:S.C.ITALIA(pl.TVA_20%) , valoare marfa + TVA_19% (si care este circuitul TVA-ului tinand cont ca avem diferenta de cota TVA) sau nu aplica TVA_19% pe factura ?
 Este posibil ca Furnizor:S.C.ITALIA_(platitor_TVA_20%) sa factureze fara TVA_20% catre -> S.C.ROM.(platitoare_TVA_19%) ? In acesta situatie S.C.ROM.(platitoare_TVA_19%) cum factureaza catre Clientul:S.C.ITALIA(pl.TVA_20%)
 Daca marfa nu ajunge pe teritoriul Romaniei (nu paraseste Italia), este transportata de catre furnizorul IT. direct la clientul nostru IT., cum inregistram aceasta tranzactie:
•Achizitie Intracomunitara de marfuri sau Prestari Serv. Intracomunitare ?
 In ce tip de declaratii se raporteaza aceasta tranzactie.

Rog daca se poate cat mai urgent

Multumesc celor care ma ajuta.

Cometa SQL