Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
niki - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


niki

Inregistrat la: 30 Aug 2005
Offline Ultimul click: Aug 30 2020 09:56 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:achizitie si vanzare produse promotionale

26 January 2016 - 01:48 PM

Multumesc frumos,

Aveti dreptate, chiar nu stiam la ce sa ma astept.
La mine se aplica cazul doi, cumpar si in 80% la suta din cazuri apelez la diversi pentru personalizare &printing ai alte servicii.Deci pentru ele as putea merge pe varianta cu marfuri,

Dar pentru afise, banere, flyere, carti vizita, unde nu am decat printingul, restul este munca personalului (grafica)?

In topicul:achizitie si vanzare produse promotionale

25 January 2016 - 10:46 AM

Da, dar nu sunt numai pixuri, intr-o luna sunt o multime de produse promotionale, de la calendare, tricouri, sepci, banere publicitare, flyere, brelocuri, carti vizita, brichete,diverse registre personalizate, afise, etc.

Cred ca iei razna sa incepi sa calculezi pentru fiecare produs in parte.
Achizitiile sunt de la diverse firme, deci preturi diferite, servicii diferite pe fiecare in parte.

Ar fi mai simplu sa le incadrez la marfuri, dar nu stiu daca este corect.Ce-i drept din firma ele nu pleaca asa cum sunt achizitionate.Trec printr-un proces de transformare.

Chiar nu tine nimeni contabilitatea la o astfel de firma?
Multumesc anticipat.

In topicul:achizitie si vanzare produse promotionale

22 January 2016 - 10:46 AM

Buna,

Readuc in discutie acest topic, deoarece nu prea sunt sigur ca am inteles exact cum ar trebui sa contabilizez.
Produsele promotionale sunt foarte multe , de la pixuri, agende, brichete, calendare, registre, etc, afise flayere, la bannere si alte minunatii, achizitionate de pe la diversi.
Nu prea inteleg cum ar trebui sa fac eu obtinerea produselor finite intr-o luna deoarece sunt ffffffff multe, si serviciile facute sunt diferite pe fiecare produs in parte, cu preturi diferite.

Din ce va pot spune este ca am factura de achizitie, am factura de la print, pe la unele am si factura de grafica, la alte produse grafica este asigrata de firma, am si facturi de pe la tipografii pentru flyere , etc.


Tine cineva contabilitatea la o astfel de firma?
Ma poate ajuta cu un sfat cum ar trebui sa contabilizez corect?

Multumesc anticipat.

In topicul:achizitie si vanzare produse promotionale

29 December 2015 - 03:45 PM

Multumesc mult pentru raspuns
Nu se factureaza separat pixurile de celelalte servicii.
Pe factura catre client sunt exact produsele comandate.

In topicul:vanzare imobil de pe persoana juridica catre persoana fizica

08 December 2010 - 09:38 AM

Multumesc frumos pentru raspunsuri.
Inca ceva.Daca aleg sa facturez fara TVA implica si calculul proratei.

Cometa SQL