Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
mihaela_g - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


mihaela_g

Inregistrat la: 15 Nov 2005
Offline Ultimul click: Feb 26 2018 12:15 AM
-----

Topicele mele

Contract comodat-inchiriere

26 July 2011 - 12:29 PM

Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema...intrucat am cautat informatii dar nu am gasit un raspuns care sa ma ajute.

Societate comerciala doreste sa incheie un contract de comodat pentru un spatiu detinut de o persoana fizica in vederea desfasurarii desfasurarii activitatii economice in spatiul respectiv sau pentru inchirierea acestuia altor societati comerciale. Contractul de comodat trebuie facut de un notar? Dupa intocmirea contractului de comodat, firma poate inregistra in contabilitate cheltuieli deductibile cu amenajarea spatiului, dotarea spatiului (materiale de constructie, sanitare, electrice)? TVA-ul din aceste facturi este deductibil? In cazul in care societatea comerciala care a comodatat spatiul se hotaraste s ail inchirieze altor societati comerciale cum trebuie intocmita factura de chirie din punct de vedere al TVA (cu sau fara TVA)? Dar refacturarea utilitatilor? Va multumesc.

PayPoint-Incasari facturi electronic

03 July 2010 - 01:29 PM

Va rog mult sa ma ajutati pentru ca nu am gasit unde sa ma documentez. :lnr (1): Societatea noastra detine un aparat Paypoint prin care inacaseaza facturi precum distrigaz , romtelecom si incarca cartele telefonice. Pentru aceasta prestare primim un comision. Banii incasati pe facturi ii depunem in contul societatii care a pus la dispozitie aparatul, si aceasta ne plateste prin banca comisionul aferent incasarilor din ziua respectiva.
Cum inregistrez in contabilitate acest comision incasat prin banca si cum fac dovada acestei prestari de serviciu deoarece nu am nicio factura sau bon fiscal?

Imi cer scuze daca acest topic a mai fost postat dar eu am dat un search pe forum si nu am gasit nimic. Va multumesc anticipat.

Cometa SQL