Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema...intrucat am cautat informatii dar nu am gasit un raspuns care sa ma ajute.
Societate comerciala doreste sa incheie un contract de comodat pentru un spatiu detinut de o persoana fizica in vederea desfasurarii desfasurarii activitatii economice in spatiul respectiv sau pentru inchirierea acestuia altor societati comerciale. Contractul de comodat trebuie facut de un notar? Dupa intocmirea contractului de comodat, firma poate inregistra in contabilitate cheltuieli deductibile cu amenajarea spatiului, dotarea spatiului (materiale de constructie, sanitare, electrice)? TVA-ul din aceste facturi este deductibil? In cazul in care societatea comerciala care a comodatat spatiul se hotaraste s ail inchirieze altor societati comerciale cum trebuie intocmita factura de chirie din punct de vedere al TVA (cu sau fara TVA)? Dar refacturarea utilitatilor? Va multumesc.
mihaela_g
Inregistrat la: 15 Nov 2005Offline Ultimul click: Feb 26 2018 12:15 AM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
