Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Nanty - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Nanty

Inregistrat la: 09 Jul 2006
Offline Ultimul click: Jul 28 2017 06:21 AM
-----

Topicele mele

Sediu firma + locuinta de serviciu la o societate de contabilitate

27 November 2010 - 10:08 PM

Buna seara,

In ideea ca v-ati confruntat deja cu o problema asemanatoare, m-am gandit sa va cer parerea poate imi dati si mie cateva solutii

Avand in vedere ca o firma de contabilitate nu are trecut in activitatile precizate in Statut pe cea de Inchiriere de bunuri imobiliare (CAEN 6820), nelamurirea mea este:
- in cazul in care firma vrea sa contruiasca un nou sediu, iar o parte din cladire sa fie considerata drept locuinta de serviciu a administratorului si sa-i fie predata acestuia pe baza unui contract de inchiriere care sa justifice deducerea cheltuielilor facute din doua puncte de vedere:
a. al Codului Fiscal art. 21,1 Pentru determinarea profitului impozabil sunt considerate cheltuieli deductibile numai cheltuielile efectuate în scopul realizării de venituri impozabile, inclusiv cele reglementate prin acte normative în vigoare
b. al Legii Locuintei 114/1996 art. 51 Condițiile și durata de închiriere vor fi stipulate în contractul de închiriere încheiat între părțile contractante, accesoriu la contractul de muncă ; si 53 Locuințele de serviciu finanțate de la bugetul de stat sau de la bugetele locale se realizează cu respectarea suprafeței utile și a dotărilor, în limita suprafeței construite pe apartament, potrivit anexei nr. 1.

Imobilul poate fi construit in conditiile prezentate, sau este necesara infiintarea altei SC care sa aiba ca obiect de activitate CAEN 6820???

Grant

18 January 2010 - 01:01 PM

Buna tuturor!
Daca o firma a primit de la Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei un grant, acesta este sau nu inclusa in baza de impozitare?
Va rog si baza legala

Cu stima,

Rambursare Tva negativ

14 September 2009 - 07:36 AM

Am depus decontul cu toate hartiile necesare, au venit la control in timp, au facut verificarea, si totul a fost in regula. Au emis si procesele verbale, da banii inca nu au ajuns.
Ceea ce vreau sa intreb este ca, in cei 45 de zile, cei de la fisc trebuie doar sa verifice pe contribuabil sau daca totul este ca la carte, ar trebui sa trimita si banii catre acesta? Ce este de facut daca nu am primit banii nici dupa acest termen, ca cica statul nu mai are bani? Cui trebuie sa adresez pentru a calcula penalitati de 0.10% pe zi, si dupa ce interval? Ce acte imi trebuiesc? Cum sa calculez, etc.
Multam de ajutor

Cometa SQL