Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Nanty - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Nanty

Inregistrat la: 09 Jul 2006
Offline Ultimul click: Jul 28 2017 06:21 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:TVA -lemne de foc

14 September 2015 - 02:25 PM

Buna ziua,

Firma noastra achizitioneza de la o intreprindere individuala lemne de foc regulat de mai multi ani.
Facturile au fost intocmite fara tva, el nefiind platitor de tva.
Anul acesta, cu ocazia unei inspectii fiscale s-a constatat ca furnizorul a depasit plafonul de scutire de 220.000 lei in 2013, si el obligat la plata tva pentru toate facturile amise dupa data respectiva.
Acum furnizorul ne-a emis o factura cu TVA pentru perioada precedenta in care este specificat ca a fost emis dupa inspectie fiscala conf. 159 alin 3 din CF, si in care este stornat baza veche care era fara tva, si este adaugat aceasi baza, dar cu tva.
Este corect intocmit asa? Este normal ca sa fim obligati sa platim tva pentru cumparare de lemne de foc? Acesta fiind in conditii normale cu taxare inversa...

Va multumesc,

In topicul:Sediu firma + locuinta de serviciu la o societate de contabilitate

02 December 2010 - 07:59 AM

[quote name='doiny' date='Dec 1 2010, 05:52 PM' post='233776']
Se mai pune problema si deductibilitatii Tva-ului din facturile de achizitii materiale,
avand in vedere ca nu toata cladirea se utilizeaza in scopul obtinerii de venituri.
(ex locuinta de serviciu administrator sau contrct de comodat) .

Tva-ul este oke in momentul in care ai reusit sa treci de problema enuntata de mine (cel cu contractul de inchiriere). Indiferent cat de mic ar fi valoarea acestuia, societatea poate deduce cheltuielile cu amortizarea, inretinerea, functionarea, repararea, etc. deoarece, potrivit Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ulterioare, sunt cheltuieli efectuate in scopul realizarii de venituri (chiar daca aceste venituri sunt mult mai mici decat cheltuielile). Evident numai si numai in cazul in care te-ai incadrat in suprafetele construite conform Legii locuintei (L114/1996).

In topicul:reevaluare mijloc fix

30 September 2010 - 06:58 AM

In cazul in care o cladire afost reevaluat in trecut, are 105 creditor, si in intre timp acesta este vandut, reevaluarea lui se trece automat la 1065, prin formula contabila 105=1065. Acesta cum este privit din punct de vedere fiscal?

In topicul:impozitul minim

28 June 2010 - 01:00 PM

Nu rd. 39 se raporteaza pt. anul asta? Eu aici am -2000


Dar mi-a, dat seama intre timp, ca acesta suma se reporteaza, indiferent, cu s-a ajuns la acesta(cu sau fara imp. profit forfetar)
Multumesc frumos de raspunsuri

In topicul:impozitul minim

28 June 2010 - 12:47 PM

In D101 din 2009 a fost o pierdere de 2000.

Cometa SQL