Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Geta L - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Geta L

Inregistrat la: 27 Jan 2007
Offline Ultimul click: Oct 10 2022 07:06 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Ordonanta Guvernului nr. 15/1996 privind intarirea disciplinei financiar-val...

22 November 2010 - 12:46 PM

As dori sa-mi confirmati daca urmatoarea interpretare a pct 3, lit. a din Normele metodologice ale OG 15/1996, aprobate prin HG 2185/2004, este corecta:
- in situatia in care contul curent al unui agent economic este blocat iar acesta are plati urgente de efectuat, mai mari de 5000 lei, catre alt agent economic (plati de care depinde asigurarea continuitatii activitatii), acestea se pot efectua prin depunere de numerar direct in contul furnizorului in cauza;
- in acest fel, plata efectuata poate fi mai mare de 5000 lei (deci neplafonata), singura conditie de respectat fiind legalitatea documentelor justificative;
Multumesc!

In topicul:Registrul operatorilor intracomunitari

18 June 2010 - 04:55 PM

Vezi postareaOtilia Alupei, la Jun 18 2010, 11:28 AM, a spus:

unde ai cautat, Geta L ?? exista deja un topic la capitolul de TVA, acolo ii e locul de altfel ! in el ai si raspunsul la intrebarea ta, dat de gabriela si de nopris.

topice unite !

Ceva nu a functionat cum trebuie sau poate am gresit undeva! Scuze si multumesc pentru atentionare!

In topicul:Registrul operatorilor intracomunitari

17 June 2010 - 06:04 PM

Buna seara! Am dat o cautare pentru informatii referitoare la Registrul operatorilor intracomunitari. Stie cineva daca, la nivelul structurilor ANAF din teritoriu este operationala procedura de inscriere in acest Registru? Se discuta tot mai mult despre 1 iulie ca data de intrare in vigoare a acestui Registru. Procedura, la nivel de proiect, presupune depunerea unei declaratii 095 (care nici macar nu figureaza pe site ANAF) si a cazierului judiciar pentru toti administratorii si asociatii. Cum aceste caziere judiciare nu se scot chiar de pe o zi pe alta (mai ales pentru cei care nu locuiesc in localitatea unde s-au nascut) procedura de inscriere nu pare a fi prea rapida. 1 iulie nu este prea departe si cine ar vrea sa faca o AIC taman pe 1 iulie ar putea avea ceva probleme. Daca cineva are mai multe informatii poate ni le ofera si noua. Cu multumiri !

In topicul:MO 550 /07.08.2009

28 August 2009 - 08:37 PM

Am unele rezerve referitoare la posibilitatea de a utiliza o singura semnatura electronica pentru mai multe firme. Efectul produs prin aplicarea semnaturii electronice este asimilat semnaturii olografe si stampilei (daca e cazul) aplicate unui document in forma fizica. Toate declaratiile fiscale se semneaza de catre reprezentantul de drept sau imputernicit al societatii. Atata timp cat aceste declaratii reprezinta titluri de creanta imi este greu sa cred ca semnarea lor va fi lasata numai in sarcina contabilului (si ma refer strict la firme mici care au un singur contabil). In acelasi timp, daca tinem cont ca semnatura electronica va putea fi aplicata si pe alte tipuri de documente (contracte, corespondenta de afaceri, etc.) nu mai vad unde este rolul patronului. Unul hotaraste si celalalt executa si semneaza? Nu cred ca este corect.

In topicul:MO 550 /07.08.2009

28 August 2009 - 10:00 AM

Nu avem semnatura electronica. Certificatul de care dispunem ne permite doar autentificarea in sistem in vederea transmiterii datelor. Asa cum am precizat il utilizam doar pentru depunerea declaratiilor fiscale la DGAMC Bucuresti. Declaratiile nominale (cas, cass si somaj) se depun local. Certificatul nu este valabil pentru transmiterea locala. Cel putin deocamdata.

Cometa SQL