Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
biancuta - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


biancuta

Inregistrat la: 19 Jul 2007
Offline Ultimul click: Oct 26 2014 11:30 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:TVA in cazul refacturarii de servicii

09 December 2009 - 10:49 PM

Am efectuat un transport auto si clientul a vrut sa-i trecem separat pe factura taxa de drum in valoare de 52 lei(din care 8,3 TVA), taxa de pod de 47 lei(din care 7,5 TVA) si autorizatia de circulatie in valoare de 60 lei plus valoarea transportului 686,40+ TVA.Din obisnuinta am inregistrat taxele pe 635 iar la TVA-ul de la taxe am trecut taxare inversa.Dupa depunerea decontului am realizat ca am inregistrat gresit si incerc sa ma elucidez cu ajutorul dumnevoastra cum era corect si cum sa indrept greseala mea impardonabila.Parerile sunt impartite si astept o sugestie si din partea celor care au avut astfel de situatii.
Multumesc mult tututror celor care au un sfat pentru mine.

In topicul:calcul concediu de odihna angajat cu somaj tehnic

25 August 2009 - 02:48 PM

Multumesc de raspuns .Asa gandesc si eu dar nu eram sigura ca este si corect.

Cometa SQL