- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: Cosma Violeta
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 91 (0.02 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (78 postari)
- Vizualizari: 6893
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Female
-
Location
braila
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
Cosma Violeta nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Postari ale mele
In topicul:PRODUCTIE
27 March 2013 - 10:24 PM
In topicul:PRODUCTIE
27 March 2013 - 10:13 PM
v-ati pierdut in propria logica, cred,
deci la pct 2 cand implicit faceti inchiderea ct de venituri 711-121 =100 lei, aveti si inchidere ct cheltueieli 121-601 =100 lei
rezulta , urmatoarea situatie
345-711 100 lei
601-345 100 lei, si pana aici rezultatul este zero
711-121 100 lei
121-601 100 lei
si aveti venituri
711 100 lei
707 150 lei
cheltuieli
601 100 lei
607 100 lei
deci un profit de 50 lei
deci la pct 2 cand implicit faceti inchiderea ct de venituri 711-121 =100 lei, aveti si inchidere ct cheltueieli 121-601 =100 lei
rezulta , urmatoarea situatie
345-711 100 lei
601-345 100 lei, si pana aici rezultatul este zero
711-121 100 lei
121-601 100 lei
si aveti venituri
711 100 lei
707 150 lei
cheltuieli
601 100 lei
607 100 lei
deci un profit de 50 lei
In topicul:Certificat digital/semnătură electronică
23 August 2011 - 01:05 PM
Gregor Samsa, la 23 August 2011 - 12:42 PM, a spus:
Bună ziua.
Postez aici deoarece nu am găsit o secțiune dedicată. Am o II care desfățoară și activități care sunt plătite din alte țări ale UE, deci am fost obligat să mă înscriu în Registrul Operatorilor Intracomunitari. Menționez că nu plătesc TVA și nu am angajați. Trebuie să depun lunar, înainte de 15 ale lunii, declarația cu sumele încasate din străinătate, declarația 3o și ceva sau 300 și ceva, nu știu exact, se ocupă altcineva. Recent mi s-a spus că declarația nu se mai poate depune la ghișeu, pe hârtie, și că trebuie să achiziționez un certificat digital pentru semnătură electronică pentru a o depune, în caz contrar neacceptându-se la ghișeu și existând amenzi mari.
Aș dori să știu dacă așa stau lucrurile sau nu e nevoie de semnătură electronică și dacă se știe cumva dacă aceasta se va cere și pentru declarațiile de impozit global ale II. Nu doresc să o achiziționez dacă nu e absolut obligatoriu.
Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.
Postez aici deoarece nu am găsit o secțiune dedicată. Am o II care desfățoară și activități care sunt plătite din alte țări ale UE, deci am fost obligat să mă înscriu în Registrul Operatorilor Intracomunitari. Menționez că nu plătesc TVA și nu am angajați. Trebuie să depun lunar, înainte de 15 ale lunii, declarația cu sumele încasate din străinătate, declarația 3o și ceva sau 300 și ceva, nu știu exact, se ocupă altcineva. Recent mi s-a spus că declarația nu se mai poate depune la ghișeu, pe hârtie, și că trebuie să achiziționez un certificat digital pentru semnătură electronică pentru a o depune, în caz contrar neacceptându-se la ghișeu și existând amenzi mari.
Aș dori să știu dacă așa stau lucrurile sau nu e nevoie de semnătură electronică și dacă se știe cumva dacă aceasta se va cere și pentru declarațiile de impozit global ale II. Nu doresc să o achiziționez dacă nu e absolut obligatoriu.
Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.
depuneti lunar decl 390 si trebuie sa o depuneti electronic( pe luna august sau mai primit neoficial la ghiseu) dar pe viitor trebuie sa rezolvati.Acel cineva care se ocupa de intocmirea declaratiei nu are semnatura electronica? si atunci dvoastra suportati cota parte din costuri si il imputerniciti cu depunerea decl electronice.
In topicul:incasare in avans pe baza unei facturi proforme
06 July 2011 - 08:20 PM
nu poti inregistra o intrare de marfa, care de fapt nu exista, deci nu poti inregistra proforma(aceasta e o informare prealabila )
cred ca cel mai corect ar fi , pentru banii primiti sa emiteti fact de avans livrare (cf contract, comanda...), iar atunci cand veti face livrarea efectiva veti storna avansul .
cred ca cel mai corect ar fi , pentru banii primiti sa emiteti fact de avans livrare (cf contract, comanda...), iar atunci cand veti face livrarea efectiva veti storna avansul .
In topicul:reincepere activitate firma suspendata
24 June 2011 - 02:06 PM
RamonaNed, la 24 June 2011 - 12:29 PM, a spus:
In momentul in care un SRL se suspenda, se anuleaza certificatul de TVA din oficiu.
Intrebarea mea este urmatoarea, in momentul redeschiderii se poate sa ramana la neplatitoare de TVA ? Unde sa intreb si ce trebuie sa fac ?
Va multumesc.
Intrebarea mea este urmatoarea, in momentul redeschiderii se poate sa ramana la neplatitoare de TVA ? Unde sa intreb si ce trebuie sa fac ?
Va multumesc.
la reluarea activitatii redeveniti platitor de tva cu data inregistrarii la reg comertului a reluarii activitatii
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: Cosma Violeta
- Regulament