- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: dze
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 12 (0 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (9 postari)
- Vizualizari: 1292
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
dze nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Postari ale mele
In topicul:TVA se va plati in momentul incasarii facturii
16 July 2010 - 10:12 AM
ce se intampla daca trebuie platit TVA catre Buget iar factura nu a fost inca incasata? cum achiti TVA catre Buget daca nu ai bani in cont pentru ca ai facut investitii?!!!!
In topicul:Tva din 2010
02 July 2010 - 07:59 AM
Lexiroxi, la Jul 1 2010, 10:46 PM, a spus:
@ dze
Nu faci nici-o anexa la contract daca valoarea lucrarii a fost negociata la pret fara TVA la care se aplica cota de TVA in vigoare la data facturarii-asa este corect. Daca ai negociat valoarea cu TVA inclus, atunci calculezi TVA-ul de 24% din valoarea totala a lucrarii.
Stornezi avansurile cu 19% si facturezi valoarea totala a lucrarii cu 24%.
Nu faci nici-o anexa la contract daca valoarea lucrarii a fost negociata la pret fara TVA la care se aplica cota de TVA in vigoare la data facturarii-asa este corect. Daca ai negociat valoarea cu TVA inclus, atunci calculezi TVA-ul de 24% din valoarea totala a lucrarii.
Stornezi avansurile cu 19% si facturezi valoarea totala a lucrarii cu 24%.
contractul era cu tva inclus. numai prima factura e scrisa ca avans.
stornez factura 1 cu 19% iar factura 3 o recalculez cu 24% ?
In topicul:Tva din 2010
01 July 2010 - 05:34 PM
am un contract cu un deviz calculat la 19%. contractul inca nu s-a terminat dar am facturat si incasat deja factura 1 avans lucrare cu 19%, factura 2 tot cu 19% si urmeaza sa emit factura 3 cu care se inchide si lucrarea. Cum stornez avansul? si cum emit factura 3 din moment ce restul de plata era calculat la 19%, ca doar nu-s nebun sa fac alt discount clientului... ar mai fi evident si varianta unei anexe la contract dar ce scriu in ea...? astept raspunsuri clare si multumesc forumului pt promptitudine!! :d
In topicul:casa de marcat sau chitantier?
30 June 2010 - 12:45 PM
Zzuper, la Jun 30 2010, 01:16 PM, a spus:
de ce am nevoie de contract pt o operatie care dureaza 30 min? eu srl facturez si emit chitanta catre pfa ca urmare a efectuarii unei manopere pe x mp. stiam ca e necesar un contract atunci cand se factureaza pe prestari servicii si in contract se detaliaza operatiunile si costul lor. sa_mi explice si mie cineva. multumesc
ps cu atat mai mult cu cat banii au fost deja incasati in numerar. din ce stiu eu contractul e o forma care asigura ambele parti ca se respecta ceea ce s_a vbit. ce rost are sa fac contract daca manopera a fost deja platita. daca fac contract trebe si proces verbal predare primire. astept raspuns si multumesc inca o data pt promptitudine.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: dze
- Regulament