Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
dze - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


dze

Inregistrat la: 29 Oct 2007
Offline Ultimul click: Aug 17 2010 10:46 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:TVA se va plati in momentul incasarii facturii

16 July 2010 - 10:12 AM

ce se intampla daca trebuie platit TVA catre Buget iar factura nu a fost inca incasata? cum achiti TVA catre Buget daca nu ai bani in cont pentru ca ai facut investitii?!!!!

In topicul:Tva din 2010

02 July 2010 - 07:59 AM

Vezi postareaLexiroxi, la Jul 1 2010, 10:46 PM, a spus:

@ dze
Nu faci nici-o anexa la contract daca valoarea lucrarii a fost negociata la pret fara TVA la care se aplica cota de TVA in vigoare la data facturarii-asa este corect. Daca ai negociat valoarea cu TVA inclus, atunci calculezi TVA-ul de 24% din valoarea totala a lucrarii.
Stornezi avansurile cu 19% si facturezi valoarea totala a lucrarii cu 24%.

contractul era cu tva inclus. numai prima factura e scrisa ca avans.
stornez factura 1 cu 19% iar factura 3 o recalculez cu 24% ?

In topicul:Tva din 2010

01 July 2010 - 05:34 PM

am un contract cu un deviz calculat la 19%. contractul inca nu s-a terminat dar am facturat si incasat deja factura 1 avans lucrare cu 19%, factura 2 tot cu 19% si urmeaza sa emit factura 3 cu care se inchide si lucrarea. Cum stornez avansul? si cum emit factura 3 din moment ce restul de plata era calculat la 19%, ca doar nu-s nebun sa fac alt discount clientului... ar mai fi evident si varianta unei anexe la contract dar ce scriu in ea...? astept raspunsuri clare si multumesc forumului pt promptitudine!! :d

In topicul:casa de marcat sau chitantier?

30 June 2010 - 12:45 PM

Vezi postareaZzuper, la Jun 30 2010, 01:16 PM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Jun 26 2010, 04:14 PM, a spus:

da, deoarece pfa e persoana juridica.


Esti sigur?

@dze: puteti emite factura si chitanta catre PFA (sau I.I. - Intreprindere Individuala), dar nu pentru motivul invocat de Florin_76. ;) Ideal ar fi sa existe si un contract intre cele 2 parti.

de ce am nevoie de contract pt o operatie care dureaza 30 min? eu srl facturez si emit chitanta catre pfa ca urmare a efectuarii unei manopere pe x mp. stiam ca e necesar un contract atunci cand se factureaza pe prestari servicii si in contract se detaliaza operatiunile si costul lor. sa_mi explice si mie cineva. multumesc

ps cu atat mai mult cu cat banii au fost deja incasati in numerar. din ce stiu eu contractul e o forma care asigura ambele parti ca se respecta ceea ce s_a vbit. ce rost are sa fac contract daca manopera a fost deja platita. daca fac contract trebe si proces verbal predare primire. astept raspuns si multumesc inca o data pt promptitudine.

In topicul:casa de marcat sau chitantier?

28 June 2010 - 01:15 PM

Vezi postareaFlorin_76, la Jun 26 2010, 04:14 PM, a spus:

da, deoarece pfa e persoana juridica.

multumesc mult!!!

Cometa SQL