Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
dze - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


dze

Inregistrat la: 29 Oct 2007
Offline Ultimul click: Aug 17 2010 10:46 PM
-----

Topicele mele

cateva intrebari contabile

09 March 2010 - 09:54 PM

este a 3-a oara cand intru pe acest forum.
am cateva intrebari si m-ar ajuta foarte tare daca mi-ati raspunde. multumesc!

1. cine tine facturile contabila sau eu la sediu? cu atat mai mult cu cat in contractul cu contabila nu e specificat acest lucru si nici nu am un proces verbal de predare primire a facturilor.
2. prestez servicii si vand bunuri catre persoane juridice, inteleg ca la vanzarea catre persoane fizice e nevoie de casa de marcat iar la cerere se elibereaza si factura. printre prestarea de servicii poate fi si aceea de consultanta... ce fac in cazul asta? si mai ales ce ma motiveaza sa vand catre persoane fizice daca am putine vanzari iar cu casa de marcat e o intreaga nebunie?...
3. dpdv legal inventarul se tine de catre contabila conform cumparaturilor de pe factura sau trebuie sa am un inventar paralel cu cel din contabilitate. daca da de ce?
4. daca achizitionez diverse produse pentru a confectiona un produs finit pe care il vand, cum se scot din contabilitate materialele care au intrat in componenta produsului finit? face asta contabila in urma notelor de consum pe care i le dau sau nu conteaza atata timp cat platesti impozit si tva la ce vinzi statului?
5. s-a scos forfetarul sau nu? sau ne nenorocesc si anul asta? mentionez ca sunt macro cu zero angajati.
6. se poate lucra cu 2 facturiere unul fix la firma si unul mobil pe teren? daca da cum se inregistreaza in contabilitate? trebuiesc si 2 chitantiere separate pt cele 2 facturiere? ma gandesc la cazul in care sa zicem am la sediu un soft de facturare si pe teren un alt facturier care il completez pe loc.
7. caietul de contracte are vreo dimensiune standard?
8. daca la sediul social e si punct de lucru e suficient 1 sg registru unic de control?

Cometa SQL