Am cumparat de la metro marfa si factura a fost de 500 lei.Mi s-a dat un voucher de 400 lei(datorita faptului ca sunt client fidel) si am pltit numai diferenta de 100 lei.
Cum inregistrez factura in gestiune, la ce valoare?
Cum inregistrez acest voucher.....
Multumiri anticipate!
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: rodia
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 111 (0.02 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (101 postari)
- Vizualizari: 5825
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
rodia nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Topicele mele
inregistrare factura metro
19 January 2011 - 12:18 PM
asociere fara personalitate juridica
20 October 2010 - 03:22 PM
Buna ziua,
Daca ma poate lamuri cineva cu urmatoarea problema:
O persoana este asociata intr-o societate civila profesionala(asoiere fara personalitate juridica).
Societatea civila profesionala este inregistrata la Organismul Profesional corespunzator,are CIF,reg.de incasari si plati,reg.inventar,etc.
Aceasta depune anual declaratia 204(pt.asocieri fara personalitate juridica) in care enumera toti asociatii cu veniturile obtinute si declaratia 200.
Intrebare:
Persoanele care sunt asociate ce obligatii au? Trebuie sa aiba si ele reg.de incasari si plati,reg.inventar,etc. pt.aceasta asociere?
Mentionez ca aceste persoane practica si in mod individual profesia liberala pt.care sunt autorizati si pt,aceasta au registrele enumerate mai sus.
Sper ca m-ati inteles si le multumesc tuturor care imi vor da un raspuns.
Daca ma poate lamuri cineva cu urmatoarea problema:
O persoana este asociata intr-o societate civila profesionala(asoiere fara personalitate juridica).
Societatea civila profesionala este inregistrata la Organismul Profesional corespunzator,are CIF,reg.de incasari si plati,reg.inventar,etc.
Aceasta depune anual declaratia 204(pt.asocieri fara personalitate juridica) in care enumera toti asociatii cu veniturile obtinute si declaratia 200.
Intrebare:
Persoanele care sunt asociate ce obligatii au? Trebuie sa aiba si ele reg.de incasari si plati,reg.inventar,etc. pt.aceasta asociere?
Mentionez ca aceste persoane practica si in mod individual profesia liberala pt.care sunt autorizati si pt,aceasta au registrele enumerate mai sus.
Sper ca m-ati inteles si le multumesc tuturor care imi vor da un raspuns.
reevaluare leasing?
08 October 2010 - 08:28 AM
In factura de la leasing este trecuta cate o pozitie cu diferenta curs rata si diferenta curs dobanda.
In cazul acesta se mai face reevaluarea cu cursul de la finele fiecarei luni?
Multumesc.
In cazul acesta se mai face reevaluarea cu cursul de la finele fiecarei luni?
Multumesc.
inregistrare plati
06 October 2010 - 11:47 AM
Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile la urmatoarea problema:
Firma A are un contract de leasing iar cateva dintre facturile de leasing au fost platite de catre o alta firma B in contul firmei A.
Pe fisa firmei de leasing apar plati in favoarea firmei A dar facute de firma B(autoturismul in cauza este utilizat de catre firma B,cea care a facut platile dar deocamdata nu s-au facut documentele de preluare a acestuia de catre acestia).
Eu cum inregistrez aceste plati in firma A?
Sper ca m-ati inteles si ma puteti ajuta.
Multumesc.
Firma A are un contract de leasing iar cateva dintre facturile de leasing au fost platite de catre o alta firma B in contul firmei A.
Pe fisa firmei de leasing apar plati in favoarea firmei A dar facute de firma B(autoturismul in cauza este utilizat de catre firma B,cea care a facut platile dar deocamdata nu s-au facut documentele de preluare a acestuia de catre acestia).
Eu cum inregistrez aceste plati in firma A?
Sper ca m-ati inteles si ma puteti ajuta.
Multumesc.
inregistrare la bugetul local?
08 September 2010 - 01:21 PM
Am urmatoarea problema:
In balanta figureaza in contul 212-constructii urmatoarele pozitii:
1.amenajare sptiu inchiriat(au fost facute inregistrarile in 231 iar apoi s-a trecut investitia in contul 212 si s-a inceput amortizarea).
2.foisor
3.gard metalic
Intrebarea este daca acestea trebuie declarate la bugetul local si daca se plateste impozit pt.ele?
Va rog mult de tot sa ma ajutati cu un raspuns,imi trebuie urgent.
Multumesc mult!
In balanta figureaza in contul 212-constructii urmatoarele pozitii:
1.amenajare sptiu inchiriat(au fost facute inregistrarile in 231 iar apoi s-a trecut investitia in contul 212 si s-a inceput amortizarea).
2.foisor
3.gard metalic
Intrebarea este daca acestea trebuie declarate la bugetul local si daca se plateste impozit pt.ele?
Va rog mult de tot sa ma ajutati cu un raspuns,imi trebuie urgent.
Multumesc mult!
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: rodia
- Regulament