Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
alexa0515 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


alexa0515

Inregistrat la: 09 Jan 2008
Offline Ultimul click: Nov 11 2009 04:32 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Monografie leasing, contract novatie

03 November 2009 - 09:23 AM

buna ziua! ma poate ajuta si pe mine cineva cu o problema legata de leasinguri? am o societate care vinde in leasing aparatura me4dicala catre diversi clienti. aceasta societate urmeaza sa se inchida si vrea sa predea unul dintre contractele de leasing catre o alta societate. ce anume facturez catre societatea care va prelua, tinand cont ca societatea care se va inchide a primit o parte din ratele aferente leasingului de la clientul cu care incheiase contractul initial ? sa facturez societatii care preia, restul ratelor pe care le mai avea de incasat de la client societatea care preda sau trebuie sa facturez marfa care face obiectul leasingului initial la valoarea ratelor de incasat?.ce parere aveti?

In topicul:concediu de maternitate vs intrerupere activitate firma

22 October 2009 - 12:06 PM

multumesc pentru raspuns dar, cei de la casa nu vor sa raspunda, situatia este urgenta si dureaza prea mult sa ceri in scris si sa astepti un raspuns de la ei... :pullhair:

m-ar fi interesat in special care este procedura.. trebuie anuntat itm-ul sau casa sau pur si simplu angajatorul isi inceteaza activitatea , iar angajatul nu este afectat cu nimic in aceasta situatie? multumesc!

In topicul:atestare ITM

16 July 2009 - 01:27 PM

eu lucrez la o firma de contabilitate. acest curs ma interesa in special ca sa stiu daca pot tine cartile de munca ale angajatilor de la firmele care au contract cu noi, la sediul firmei unde lucrez.

In topicul:atestare ITM

13 July 2009 - 08:39 PM

buna ziua!o intrebare am si eu: a auzit cineva de niste cursuri care se tin in vederea obtinerii unei autorizatii pentru completarea carnetelor de munca? si daca da, cam care ar fi conditiile? si ce iti permite exact sa faci acest curs?

In topicul:contract de sponsorizare - deducere TVA

05 June 2009 - 11:23 AM

multumesc pentru raspuns! legea am citit-o si eu dar problema este ca nu inteleg exceptiile alea. cel putin acolo unde scrie ca exceptie fac autovehiculele destinate transportului la si de la servici - la ce se refera?- destinate exclusiv acestui gen de transport sau daca eu am masina de servici si o folosesc sa merg cu ea acasa sau de acasa la munca , acest exemplu intra in exceptii? sau daca am un angajat care nu este agent vanzari, dar foloseste masina in interes de servici , in delegatii , intra in exceptii ?

Cometa SQL