Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Domnu' Ur - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Domnu' Ur

Inregistrat la: 15 Apr 2008
Offline Ultimul click: Nov 05 2014 08:09 PM
-----

Topicele mele

Chelt.cu intretinerea spatiului inchiriat

19 January 2011 - 08:01 PM

Buna ziua,

La un PFA am o inspectie fiscala pe ultimii 5 ani.
1. Titularul PFA-ului detine o constructie, in care isi va desfasura activitatea ca PFA. Intre PFA si titularul PFA-ului se incheie un contract de inchiriere(inregistrat la fisc).
Intrebarea este : cheltuiala cu chiria este o chelt.deductibila ,avand in vedere ca proprietarul constructiei( titularul PFA-ului) defapt este aceasi persoana.
2. In 2009 PFA efectueaza cateva lucrari cu intretinerea spatiului inchiriat(nu e modernizare,doar intretinere). Problema e ca valoarea acestor chelt. este destul de mare (cca 30.000 lei).
Cf. art. 48 pct. 38 din Norm. Metod. De aplicare a Codului fiscal : „ Sunt cheltuieli deductibile: Cheltuielile cu funcționarea și întreținerea, aferente bunurilor care fac obiectul unui contract de comodat, potrivit înțelegerii din contract, pentru partea aferentă utilizării în scopul afacerii”
Intrebarea mea este : daca sunt aceste chelt.cu intretinerea limitate la valaore ?
Altii ce parere au?
3. In registrul inventar am inregistrat doar imobilizarile nu si obiectele de inventar. Obiectele de inventar le inregistrez separat intr-un registru separat „ Situatia obiectelor de inventar date in folosinta”.
Am procedat corect, sau trebuia sa inregistrez toate bunurile in Registrul-Inventar ?

Astep si alte pareri.
Va multumesc

Timp de munca repartizat inegal

19 January 2011 - 07:19 PM

Buna seara,

O societate doreste sa angajeze o persoana,care va lucra 3
zile/sapt(vineri,sambata,duminica)10 ore/zi , 30 ore/sapt.

S-a mai intalnit cineva cu un caz asemanator ?

Astept pareri, daca este in conf. cu Codul Muncii si CCMUN 2011-2014

Va multumesc

Cometa SQL