- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: n_andre
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 33 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (28 postari)
- Vizualizari: 2863
- Titlu User Membru junior
- Varsta 53 ani
- Data nasterii Octombrie 12, 1970
-
Gender
Female
-
Location
Braila
Postari ale mele
In topicul:decl. 390 / topic 2011
22 November 2011 - 12:42 PM
Buna ziua,
Va rog daca puteti sa-mi raspundeti.
Am emis o factura pentru prestari servicii catre o firma din Anglia ,iar codul de inregistrare tva este invalid.Cum procedez? mai trec aceasta livrare in D390?(nu ma lasa ca e codul invalid!)
Va rog daca puteti sa-mi raspundeti.
Am emis o factura pentru prestari servicii catre o firma din Anglia ,iar codul de inregistrare tva este invalid.Cum procedez? mai trec aceasta livrare in D390?(nu ma lasa ca e codul invalid!)
In topicul:problema de facturare
06 August 2010 - 10:26 AM
redsmile, la Aug 4 2010, 08:45 AM, a spus:
doiny, la Aug 2 2010, 05:46 PM, a spus:
Ar trebui sa existe un contract si sa corespunda suma facturata cu suma din contract.
Dar care este motivul pentru care incaseaza mai putin?
Poti factura avans si incasezi... iar la sfarsitul scolii sa storneze avansurile si sa factureze intreaga suma incasata adica totalul contractului.
Dar care este motivul pentru care incaseaza mai putin?
Poti factura avans si incasezi... iar la sfarsitul scolii sa storneze avansurile si sa factureze intreaga suma incasata adica totalul contractului.
Multumesc pentru raspunsul prompt! Motivul ar fi ca in contract este stipulat faptul ca se poate plati in 3 rate! Contabila de dinainte factura pe suma intreaga si astepta sa incaseze(ex 275 teoretic+1225 practica)! La categoria C, C+E, D e problema pentru ca sumele sunt mari iar cursantul se intinde pe vreo 4 luni! Sunt mica pentru lucruri mari si de aceea intreb oameni cu experienta sa ma poata scoate la lumina, sa nu am probleme cu organele de control abilitate!
Daca se poate trece pe avans suma incasata pe fiecare cursant in parte si apoi stornata la final si facturata ar fi bine! Suna bine, dar oare e bine? M-am gandit si eu asa! Oare e corect? Repet, in ctr este stipulat ca suma este platita in rate! Multumesc mult de tot!
Cred ca ar fi mai bine sa inregistrezi incasarile partiale ca venituri ptr ca daca le inregistrezi la 4 luni (stornand avansurile) iti inregistrezi profitul la 4 luni si organelor de control nu le place......
In topicul:somaj
17 March 2010 - 10:46 AM
Am o nelamurire si nu pot decat sa va cer ajutorul!
La completarea adeverintei privind plata contributiei la bugetul asig de somaj , la coloana 6 (suma reprezentand contributia datorata de angajator) se trece valoare datorata de firma pe luna respectiva pentru acel angajat care solicita somaj sau contibutia lunara a firmei (0.5%din fond sal).Daca da- primul caz- cum se calculeaza?
Care contibutie e obligatoriu sa o aiba firma platita ptr a lua somerul indemnizatie-a lui sau a firmei?
Ce se intampla in cazul in care firma este in insolventa?
Imi cer scuze au fost cam multe nelamuriri.
Multumesc
La completarea adeverintei privind plata contributiei la bugetul asig de somaj , la coloana 6 (suma reprezentand contributia datorata de angajator) se trece valoare datorata de firma pe luna respectiva pentru acel angajat care solicita somaj sau contibutia lunara a firmei (0.5%din fond sal).Daca da- primul caz- cum se calculeaza?
Care contibutie e obligatoriu sa o aiba firma platita ptr a lua somerul indemnizatie-a lui sau a firmei?
Ce se intampla in cazul in care firma este in insolventa?
Imi cer scuze au fost cam multe nelamuriri.
Multumesc
In topicul:intrare in somaj
25 January 2010 - 01:18 PM
buna ziua,
va rog daca se poate sa-mi spuneti ce acte trebuiesc depuse ,unde si cand, pentru intrarea in somaj.
multumesc
va rog daca se poate sa-mi spuneti ce acte trebuiesc depuse ,unde si cand, pentru intrarea in somaj.
multumesc
In topicul:salariu minim 2010
03 January 2010 - 12:03 PM
multumesc frumos.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: n_andre
- Regulament