Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
n_andre - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


n_andre

Inregistrat la: 24 Sep 2008
Offline Ultimul click: Mar 14 2012 06:58 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:decl. 390 / topic 2011

22 November 2011 - 12:42 PM

Buna ziua,
Va rog daca puteti sa-mi raspundeti.
Am emis o factura pentru prestari servicii catre o firma din Anglia ,iar codul de inregistrare tva este invalid.Cum procedez? mai trec aceasta livrare in D390?(nu ma lasa ca e codul invalid!) :blink2:

In topicul:problema de facturare

06 August 2010 - 10:26 AM

Vezi postarearedsmile, la Aug 4 2010, 08:45 AM, a spus:

Vezi postareadoiny, la Aug 2 2010, 05:46 PM, a spus:

Ar trebui sa existe un contract si sa corespunda suma facturata cu suma din contract.
Dar care este motivul pentru care incaseaza mai putin?
Poti factura avans si incasezi... iar la sfarsitul scolii sa storneze avansurile si sa factureze intreaga suma incasata adica totalul contractului.

Multumesc pentru raspunsul prompt! Motivul ar fi ca in contract este stipulat faptul ca se poate plati in 3 rate! Contabila de dinainte factura pe suma intreaga si astepta sa incaseze(ex 275 teoretic+1225 practica)! La categoria C, C+E, D e problema pentru ca sumele sunt mari iar cursantul se intinde pe vreo 4 luni! Sunt mica pentru lucruri mari si de aceea intreb oameni cu experienta sa ma poata scoate la lumina, sa nu am probleme cu organele de control abilitate!
Daca se poate trece pe avans suma incasata pe fiecare cursant in parte si apoi stornata la final si facturata ar fi bine! Suna bine, dar oare e bine? M-am gandit si eu asa! Oare e corect? Repet, in ctr este stipulat ca suma este platita in rate! Multumesc mult de tot!

Cred ca ar fi mai bine sa inregistrezi incasarile partiale ca venituri ptr ca daca le inregistrezi la 4 luni (stornand avansurile) iti inregistrezi profitul la 4 luni si organelor de control nu le place......

In topicul:somaj

17 March 2010 - 10:46 AM

Am o nelamurire si nu pot decat sa va cer ajutorul!
La completarea adeverintei privind plata contributiei la bugetul asig de somaj , la coloana 6 (suma reprezentand contributia datorata de angajator) se trece valoare datorata de firma pe luna respectiva pentru acel angajat care solicita somaj sau contibutia lunara a firmei (0.5%din fond sal).Daca da- primul caz- cum se calculeaza?
Care contibutie e obligatoriu sa o aiba firma platita ptr a lua somerul indemnizatie-a lui sau a firmei?
Ce se intampla in cazul in care firma este in insolventa?
Imi cer scuze au fost cam multe nelamuriri.
Multumesc :frusty:

In topicul:intrare in somaj

25 January 2010 - 01:18 PM

buna ziua,
va rog daca se poate sa-mi spuneti ce acte trebuiesc depuse ,unde si cand, pentru intrarea in somaj.
multumesc

In topicul:salariu minim 2010

03 January 2010 - 12:03 PM

multumesc frumos.

Cometa SQL