- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: Kamykazee
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 10 (0 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (5 postari)
- Vizualizari: 4454
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
Topicele mele
Facturare brazi
09 December 2011 - 10:55 PM
Buna seara! Societatea la care lucrez este platitoare de tva si am primit brazi facturati fara tva. Eu, la randul meu, Ii facturez tot fara tva?
Formular pentru aplicare la proiectul Mihail Kogalniceanu
01 October 2011 - 10:22 PM
Buna seara. As vrea in primul rand sa imi cer scuze daca locul pentru a posta aceasta intrebare este gresit, insa dupa folosirea Search am gasit topicuri pe aceasta tema in aceasta sectiune, prin urmare am decis si sper ca acesta este locul adecvat pentru a posta.
Situatia mea este urmatoarea: Firma la care lucrez doreste sa se inscrie in programul Mihail Kogalniceanu. Pentru aceasta este necesar sa completez forumularul acesta. Am cateva nelamuriri in completarea lui si sper ca cineva va reusi sa mi le clarifice, daca se poate.
1) In campul unde ar trebui sa incarc balantene (documentul justificator) este necesar sa incarc intreaga balanta sau doar foaia care arata totalul (cifra de afaceri) pentru luna respectiva?
2)In locul unde trebuie incarcat bilantul pe 2009 respectiv 2010 este necesar sa incarc intreg bilantul (adica toate formularele)?
3) La incarcarea bilanturilor acestea trebuie sa fie semnate/stampilate de catre firma? Caci aici am o problema - cele in format pdf care le am deja in calculator (cele dupa care am scos la imprimanta bilantul) nu sunt stampilate/semnate si nu stiu cum as putea sa fac asta direct in fisierul PDF. Singura modalitate pe care am gasit-o in acest sens a fost sa scanez bilantul deja tiparit si semnat/stampilat si sa-l convertesc pe acesta in PDF si sa-l unesc intr-unul singur. Aceasta insa este o metoda greoaie si ma intrebam daca ar fi una mai usoara.
4) La campul 'Date Informative' se refera la Formularul 30 din Bilant? Daca nu, la ce se refera? Daca se refera la formularul 30 intrebarea mea este - nu am incarcat deja intreg bilantul?
5) Anexa 3, de la sfarsit, de ce mai este necesar sa o completez si pe aceasta cand cu un rand in urma am zis ca declar ca indeplinesc criteriile pentru acordarea acestui credit? De ce trebuie sa repet ce am declarat deja?
Va multumesc mult pentru timpul si ajutorul acordat :)
Situatia mea este urmatoarea: Firma la care lucrez doreste sa se inscrie in programul Mihail Kogalniceanu. Pentru aceasta este necesar sa completez forumularul acesta. Am cateva nelamuriri in completarea lui si sper ca cineva va reusi sa mi le clarifice, daca se poate.
1) In campul unde ar trebui sa incarc balantene (documentul justificator) este necesar sa incarc intreaga balanta sau doar foaia care arata totalul (cifra de afaceri) pentru luna respectiva?
2)In locul unde trebuie incarcat bilantul pe 2009 respectiv 2010 este necesar sa incarc intreg bilantul (adica toate formularele)?
3) La incarcarea bilanturilor acestea trebuie sa fie semnate/stampilate de catre firma? Caci aici am o problema - cele in format pdf care le am deja in calculator (cele dupa care am scos la imprimanta bilantul) nu sunt stampilate/semnate si nu stiu cum as putea sa fac asta direct in fisierul PDF. Singura modalitate pe care am gasit-o in acest sens a fost sa scanez bilantul deja tiparit si semnat/stampilat si sa-l convertesc pe acesta in PDF si sa-l unesc intr-unul singur. Aceasta insa este o metoda greoaie si ma intrebam daca ar fi una mai usoara.
4) La campul 'Date Informative' se refera la Formularul 30 din Bilant? Daca nu, la ce se refera? Daca se refera la formularul 30 intrebarea mea este - nu am incarcat deja intreg bilantul?
5) Anexa 3, de la sfarsit, de ce mai este necesar sa o completez si pe aceasta cand cu un rand in urma am zis ca declar ca indeplinesc criteriile pentru acordarea acestui credit? De ce trebuie sa repet ce am declarat deja?
Va multumesc mult pentru timpul si ajutorul acordat :)
Datele trecute intr-un ordin de plata.
25 August 2011 - 09:28 PM
Buna ziua, am o nelamurire legata de completarea unui ordin de plata. Firma a primit o amenda si s-a facut proces verbal. Acum trebuie sa fac un ordin de plata prin casa sa platesc la trezorerie cuantumul amenzii. La platitor am trecut societatea care a primit amenda, insa la beneficiar nu sunt sigur cum trebuie sa trec. Am mers pe functia de 'consultare conturi IBAN', am ales trezoreria din zona necesara, iar obiectul platii l-am ales ca fiind 'Venituri din amenzi si alte sanctiuni aplicate conform legii'. Asta imi da ca beneficiar 'bugetul de stat', iar CUI-ul mi-l introduce tot pe cel al societatii care plateste.
Este bine asa?
Va multumesc anticipat.
Este bine asa?
Va multumesc anticipat.
ce declaratii depun ?
11 February 2011 - 11:33 PM
Ce declaratii depune un PFA neplatitor de TVA?
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: Kamykazee
- Regulament