Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
simona34 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


simona34

Inregistrat la: 14 Jun 2010
Offline Ultimul click: Nov 25 2010 07:37 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:contul 121

16 July 2010 - 07:09 AM

Vezi postareazeno, la Jul 15 2010, 10:49 PM, a spus:

diferentele s-ar putea sa provina si daca ai in contul 711 si sume debitoare,nu numai creditoare,atunci ele intra in total cheltuieli,dar soldul lui 121 nu mai reiese din diferenta intre credit si debit.parca asa mi s-a intamplat mie mai demult.
Multumesc de raspunsuri.
De contul 711 stiam si eu dar nu se lucreaza cu acest cont.
Singura varianta este este aceea de care zicea si Nopris cont venit=cont cheltuiala, o sa verific desi nu stiu de unde sa incep.
O zi buna tuturor.

In topicul:Monografie avans

13 July 2010 - 12:09 PM

Buna,
am platit un avans la un furnizor pt o masina de spalat pt. hotel.
S-a inregistrat factura de avans 409=404 si 4426=404 dupa care s-a inregistrat in casa plata avansului 404=5311.
sunt corecte notele contabile?
va multumesc!

In topicul:Bilant 30.06.2010

24 June 2010 - 06:24 PM

Buna,
Multumesc tutur celor care ma vor putea ajuta.
Sunt angajata la o firma si printre astea tin contabilitatea la alte 4 firme ale aceluiasi patron.
Una dintre ele au activitatea suspendata, dar cladirea in care desfasura activitatea a inchiriato si acu are venituri din chirii.Intre timp a mai avut si alte cheltuieli pe care,,expertul contabil,, nu le-a inregistrat din 2009 de cand a suspendat activitatea.
Mirarea si intrebarea mea este CE FAC EU ACU?
Ma intorc sa inregistrez tot ce nu a facut ea pana acu? Le las asa? Depun bilantul la iunie 2010 din moment ce se inregistreaza cheltuieli si venituri chiar daca nu fac obiectul principal de activitate al firmei dar care intra totusi in componenta cifrei de afaceri a unitatii? :lnr (1):
Multumesc tuturor celor care vor avea bunovainta de a-mi raspunde.
O seara placuta sim astept raspunsuile voastre.
Maine voi reveni cu o nuoa intrebare.

In topicul:monografie diferente din reevaluare

14 June 2010 - 03:17 PM

Multumes pentru raspuns si revin cu o noua intrebare: pot sa stornez NC contabila facuta in ianuarie si s-o refac corect acum?

Cometa SQL