Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
cismasu1 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


cismasu1

Inregistrat la: 22 Nov 2011
Offline Ultimul click: Dec 04 2014 10:23 PM
-----

Topicele mele

Administrator funcție de bază

11 February 2014 - 09:46 PM

Poate un administrator în baza contractului de administrare să declare aceasta ca fiind funcție de bază? După o scurtă cercetare nu găsesc nimic care să interzică dar vreau să fiu sigur!

Modificare gestiune global valorica in cantitativ valorica

02 November 2012 - 05:00 PM

Dupa data de 31 decembrie as vrea sa modific modul de gestionare a marfurilor intr-un magazin din metoda global-valorica in cantitativ-valorica. Nevoia de a folosi un sistem informatic pentru modificari frecvente de preturi, vanzari cu scannerul, faptul de a avea liste de stoc actualizate tot timpul ar fi un mare avantaj.

Problema intervine la evaluarea costului de achizitie a marfurilor aflate in magazin. Unele dintre ele sunt mai vechi de 15 ani, durata de arhivare a facturilor a trecut de mult. Inca o problema ar fi tot in legatura cu asta. Este vorba despre un magazin de haine second hand, iar facturile se emit de catre furnizor pe baloti, iar vanzarea se face la bucata. NIR-ul il fac pe fiecare articol in parte.

1) Ar fi gresit (ilegal) sa stabilesc pretul de achizitie a marfurilor luand in considerare cota media de adaos la sfarsitul exercitiului financiar, si sa o scad din pretul lor de vanzare, pentru fiecare articol in parte?

2) De asemenea ar fi gresit ca la receptia balotilor de marfa uzata, pentru a stabili costul de achizitie unitar, sa aplic o procedura similara, dar la valoarea facturii?

Exemplu:

Factura furnizor

1 balot marfa uzata - 80 lei - tva 19.2 total 99.2

NIR

Articol Cantitate Pret Vanzare(/buc) Pret Unitar
Ciorapi 4 10 3.077
Manusi 3 15 4.615
Izmene 7 25 7.7

4 x 3.077 + 3 x 4.615 + 7 x 7.7 = 80

Adaosul ar fi de 162% la fiecare articol (pozitiv intotdeauna)

Problema mi s-a spus ca este cu justificarea pretului unitar, pentru ca nu rezulta din factura furnizorului. Dupa mai multa batatie de cap ma gandesc ca daca ar fi un intermediar intre acestia doi, si intermediarul ar factura pe bucata fiecare produs, aceasta problema nu ar mai exista. De aceea nu inteleg de ce ar fi gresit sa se poata faca asa si fara un intermediar.

Va multumesc mult anticipat!

plata factura facuta de o persoana fizica in numele firmei

02 May 2012 - 07:52 PM

O mica problema... am o factura emisa pe numele SRL, plata a fost facuta de o persoana fizica din contul lui de la banca.

Situatia apare in felul urmator:

1. Factura este emisa pe data de 26.04.n in numele firmei
2. Am facut o dispozitie de plata catre persoana fizica pe 26.04.n pe suma din factura pe care am inregistrat-o in registrul de casa pentru a justifica iesirea de numerar
3. Detin extrasul de cont al persoanei fizice in care apare suma platita pe data de 30.04.n

Este corect cum am procedat, si am folosit documentele justificative corecte? Am nevoie de extrasul de cont al persoanei fizice?

Cheltuieli care nu au la baza un document justificativ

22 November 2011 - 06:43 PM

Imi poate cineva clarifica si mie ce inseamna asta? Practic ce exemple ar exista?

Tot pe documente justificative, dar in legatura cu TVA... daca un comerciant cumpara marfa (posibil si dintr-o tara alta tara U.E.) si primeste factura falsa, si afla dupa ca-i falsa, aceea se poate inregistra in contabilitate, dar fara a se putea deduce TVA?

Cometa SQL