Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
daria743 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


daria743

Inregistrat la: 06 Dec 2016
Offline Ultimul click: Dec 10 2016 11:32 AM
-----

Topicele mele

inregistrare achizitii UE si vandute direct in UE

06 December 2016 - 02:18 PM

Buna ziua,
Sunt noua pe forum, si cer scuze daca topicul nu este incadrat corespunzator categoriei.
Am nevoie de ajutor in inregistrarea facturilor corect, la o societate (SRL) din Romania, care cumpara din UE- Italia mobilier, asamblat sau neasamblat, pe care il livreaza tot in UE, fara a trece prin Romania, adica direct din Italia. Unii clienti sunt platitori de tva, altii nu. Eu am tratat pana acum ca si cand ar fost livrate din Romania, din considerentul ca firma este de aici, taxare inversa, isi face CMR-uri..., si am inregistrat ca atare. Dar.....pare-mi-se ca nu e asa. Nu stiu ce se schimba dpdv al tva, nu ar fi considerata taxare inversa?
Multumesc!

Cometa SQL