Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Felichir - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Felichir

Inregistrat la: 23 Apr 2004
Offline Ultimul click: Feb 24 2017 07:54 AM
-----

Topicele mele

Ajutorul de incalire trecut in chitanta

20 December 2011 - 05:02 PM

Cum ar trebui inscris acest ajutor in chitanta? la ce rubrica?
Pe chitanta trebuie sa apara totalul cheltuielilor - ajutorul = total incasat ?

In norme scrie:

Art. 42. - (1) Asociaţiile de proprietari vor evidenţia cheltuielile cu energia termică pentru încălzire şi apa caldă menajeră, separat pentru fiecare apartament, pe un borderou special care va fi afişat împreună cu lista pentru defalcarea celorlalte cheltuieli de întreţinere.
(2) În borderoul prevăzut la alin. (1) se vor înscrie obligaţiile de plată a energiei termice consumate pentru încălzire şi prepararea apei calde menajere pe fiecare apartament, aşa cum rezultă din defalcarea facturii primite de la furnizorul de energie termică, şi separat cuantumul ajutorului social aprobat în conformitate cu Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2006 pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 5/2003 privind acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinţei precum şi a unor facilităţi populaţiei pentru plata energiei termice.
(3) La primirea borderoului cuprinzand ajutoarele de caldura pe beneficiari se vor menţiona pe chitante aceste sume, beneficiarii urmand sa achite diferenta dintre cota de intretinere afisata pe lista de plata si ajutorul social.

Dar pe liste eu am inclus o rubrica separata cu ajutorul anterior totalului de plata. Astfel ca la total de plata cheltuieli curente apare restul de plata diminuat cu ajutorul(aproximativ asa este si in modelul de liste in O1969/2007) iar pe chitanta am aceasta suma care este restul de incasat.

Daca aveam 2 liste una de chletuieli si una cu ajutoare treceam pe chitanta si ajutorul pt. ca am o singura lista e corect sa am doar restul de plata pe chitanta?

standarde ocupationale

10 May 2011 - 06:01 PM

Ne putem inspira pt. fisele de post si de aici http://so.cnfpa.ro/so/

ORDIN Nr. 247 din 10 februarie 2011

06 May 2011 - 05:08 PM

Fisier atasat  ORDIN Nr. 247 din 10 februarie 2011.doc   160K   384 downloads
ORDIN Nr. 247 din 10 februarie 2011
privind aprobarea Criteriilor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul contractual din cadrul aparatului propriu al Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI

utilizare venituri asociatie proprietari

14 March 2011 - 02:54 PM

Va cer ajutorul referitor la:
Cand pot fi "utilizate veniturile" asociatiei (provenite din inchirierea unuei suprafete comune pentru un panou publicitar de ex)?

LEGEA 230
Art. 13. - Veniturile obtinute din exploatarea proprietatii comune apartin asociatiei de proprietari. Aceste venituri alimenteaza fondurile speciale ale asociatiei de proprietari pentru reparatii si investitii cu privire la proprietatea comuna si nu se platesc proprietarilor.

NORME
(6) Veniturile obținute de asociația de proprietari din activități economice sau din alte activități desfășurate se constituie ca fond special și se vor utiliza în exclusivitate pentru îmbunătățirea confortului și eficienței condominiumului, pentru întreținerea și repararea proprietății comune, potrivit art. 45 alin. (3) din Legea nr. 230/2007. În aceste venituri se cuprind și cele obținute din închirierea unor spații aflate în proprietate comună indiviză, a spațiilor pentru instalarea de reclame și serviciului de televiziune prin cablu, firme luminoase, precum și alte venituri obținute din orice sursă, în condițiile legii. Aceste venituri se constituie ca surse proprii ale asociației de proprietari, nu se plătesc proprietarilor, nu pot fi folosite la constituirea sau la completarea fondului de rulment și nu pot fi folosite la plata facturilor emise de furnizorii de servicii publice de utilități. Acest fond va fi depus în contul asociației de proprietari și nu va putea fi folosit decât cu acordul adunării generale a asociației de proprietari, în conformitate cu bugetul de venituri și cheltuieli.



Exista un contrat cu firma de publicitate incepand cu luna 07.2010 panoul fiind afisat fara intrerupere pana in luna 02.2011 iar sumele incasate in 2010 au fost aferente lunilor iulie - octombrie. Pentru lunile nov. si dec.2010 nu au fost incasate.

Care dintre variante le considereati corecte cu privire la repartizare:

1. Sumele aferente 2010 sunt profitul asociatiei chiar daca nu au fost incasate integral, si se repartizeaza la fondul de reparatii conform hotararii adunarii generale a asociatiei care trebuie tinuta cel tarziu pana in 31.03.2011. Se pot utiliza ulterior acestei date.
2. Idem cu 1 mai putin cu sumele neincasate...(este posibil sa nu fie incasate niciodata)
3. Sumele incasate se repartizeaza in momentul incasarii conform hotararii adunarii generale din 2010 care a hotarat incheierea contractului si repartizarea sumelor la fondul de reparatii.
4.?

Referitor la utilizare va putea fi folosit decât cu acordul adunării generale a asociației de proprietari, în conformitate cu bugetul de venituri și cheltuieli. Multipe avarii apar in timpul anului si nu se face cate o adunare generala pt fiecare caz. Cum pot folosi fondurile pentru plata acestor reparatii neprevazute, e suficient daca in Adunarea generala anuala se aproba si acoperirea reparatiilor neprevazute din fond?

Notele contabile

factura 4111=706;
inchidere 706=121
repartizare 121=117; 117=116 analitic pe apartament
executie reparatii achitate din fond 116=401 ????????????????

declaratia 392

02 March 2011 - 09:38 AM

Declaratia 392B pt asociatii. Trebuie depusa zic finantele de la noi. Ati depus? mai sunt intarziati ca mine?

Cometa SQL