search
conta.ro cauta meniu
search

A inceput numaratoarea de capete. Despre ce s-ar putea afla, si de ce sa aflam toate acestea acum

Cine poate semna situatiile financiare: Conditii legale si clarificari


De ieri, 20 octombrie, ne numaram. Ne numaram si ne povestim pe scurt stilul de viata. Apartenenta la religie si etnie. Handicapuri. Detalii despre proprietati si gradul de confort. Si nu numai atat, chiar si studii si domenii de activitate. Recensamantul este cel mai amplu studiu demografic pe care il poate gestiona o entitate, fie ea stat sau organizatie.

Populatia Romaniei e cel mai probabil mai batrana un pic, pentru ca asta e directia in tarile civilizate. Iar noi nu suntem neaparat un exemplu in ceea ce priveste incurajarea natalitatii. Organizarea in familii este probabil in cel mai jos punct al ei: privim o generatie de tineri inclinati catre singuratate. Pentru ca ritmul vietii cotidiene ii consuma. Pentru ca e mai usor sa fii singur si mai putin complicat. Si pentru ca viata de multinationala nu iti prea lasa loc si timp sa mai intalnesti si sa cunosti oameni. Asa ca, din nou, populatia imbatraneste si manifesta tendinte de imbatranire.

Ultimul recensamant a fost realizat in 2002. La zece ani distanta de precedentul. Aceleasi tendinte ca cele pe care le preconizam mai sus reies dintre cifre. Numarul nucleelor familiale scazuse deja. Scazuse si ponderea populatiei active in randul populatiei totale. Dar, crescuse numarul de case. Crescuse numarul de metri patrati de locuinta pe cap de locuitor. Devenim mai singuri, dar mai confortabili.

Dar sa lasam predictiile. Ne vom ocupa de ele mai aproape de momentul in care se vor face publice rezultatele. Pana atunci insa, orice specialist de marketing stie ca un asemenea studiu demografic e baza pentru o strategie in orice directie ar merge strategia. Si ce coincidenta! La anul va fi nevoie de strategii. Ca doar e an electoral.

Ultimul recensamant a fost in martie 2002. Rezultatele sale au fost facute publice in iulie 2003. Timpul de prelucrare a datelor a fost de peste un an. Sa zicem ca asa va fi si acum. Poate ca totusi unele date preliminare, nu neaparat publice, vor putea fi structurate in asa fel incat sa fie accesibile.

Mai clar: in anul electoral care urmeaza, oricine are acces la rezultatele noului recensamant (si are si o echipa de marketing puternica in spate - ceea ce, scuzata fie paranteza asa de lunga, presedintele Basescu a demonstrat deja ca avea) are un atu incontestabil: posibilitatea de a se adresa unui public cu trasaturi clar identificate.

Suntem inconjurati de produse care ni se adreseaza atat de specific, incat ni se par facute pentru noi. Uneori o reclama e atat de veridica, incat nu te poti opri sa nu te gandesti ca exact asa ti se intampla si tie. Iar asta pentru ca in spate e o echipa care a studiat atent cu cine vorbeste.

Ca specialist de marketing, nu ma pot opri sa nu ma gandesc cat de utile si binevenite sunt rezultatele recensamantului acestuia pentru o campanie electorala ca la carte. Pentru cine le poate obtine la timp.

Esential pentru contabili - Monografii contabile complete



Noutati contabile 1748638800
Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
TOP 12 Monografii Contabile