Ca urmare a propunerii de scindare a diviziei de hoteluri a Grupului Accor de divizia de Servicii Preplatite, Accor Services si-a schimbat denumirea in Edenred.
Activand in 40 de tari, Edenred este liderul mondial al pietei tichetelor de servicii preplatite cu marcile sale de referinta: Ticket Restaurant, Ticket Alimentation, Ticket CESU, Childcare Vouchers, Ticket Car, Ticket Clean Way, Ticket Compliments, Kadeos, etc. Prin furnizarea de solutii pentru pachetele de beneficii extrasalariale si sociale, care imbunatatesc performanta organizatiilor, produsele Edenred fac viata mai usoara in multiple feluri. In fiecare zi, 33 milioane de persoane utilizeaza solutiile create de Edenred. Aproape 500,000 de companii-client din sectorul public si privat beneficiaza de spiritul inovator al companiei. Peste 1,2 milioane de prestatori de servicii si comercianti fac parte in prezent din reteaua de parteneri afiliati ai companiei. In 2009, Edenred a generat un volum total de emitere de 12,4 miliarde de euro, dintre care 50% din pietele in dezvoltare.
"Sustinuti de experienta noastra de 50 de ani in domeniul serviciilor preplatite, noua identitate ne va permite sa ne confirmam pozitia de lider global, implicat si deschizator de drumuri.", declara Jacques Stern, Deputy Chief Executive Officer al Accor, responsabil cu divizia de Servicii. "Edenred este o companie axata pe inovatie generatoare de crestere si pe furnizarea de solutii globale care creeaza legaturi intre oameni."
UN BRAND CU SEMNIFICATIE
"Edenred" exprima un puternic angajament de crestere, asa cum a fost intruchipat si in proiectul organizational "Eden". "Eden" vine de la initialele din sloganul in limba franceza al proiectului "Entreprendre Differemment Ensemble" (A inainta diferit, dar impreuna). Lansat in ianuarie 2010 si implementat de catre cei 6000 de angajati ai companiei, proiectul este sustinut de 5 valori principale: spirit antreprenorial, inovatie, performanta, simplitate si spiritul de cooperare. "Eden" inseamna in acelasi timp "paradis" in 8 limbi, reflectand spiritul de bunastare pe care solutiile create de Edenred il insufla oamenilor si organizatiilor. "Red" face legatura cu bila rosie prin care se identifica produsele create cu succes de companie, de peste 50 de ani. Inseamna de asemenea "Retea" in limba spaniola, semnificand legaturile dintre clientii din mediul public si privat, angajati, parteneri afiliati si comunitate.
Noul logo al companiei cuprinde mai multe elemente care ii confera un caracter distinct: bila rosie, simbolizand diferitele produse si servicii; initiala numelui, creand un sens de comunitate; o sfera, denotand prezenta globala a companiei; un patrat, al carui design contemporan evoca retelele sociale de astazi.
Pentru ca produsele Edenred permit utilizatorilor sa serveasca masa, sa cumpere cadouri, sa plateasca pentru ingrijirea copiilor, sa isi administreze cheltuielile de business sau sa plece in vacanta, noul brand a ales un slogan care pune accentul pe simplitatea si bunastarea vietii de zi cu zi: "Pentru o viata mai usoara"
"Noul brand vine sa confirme spiritul nostru inovator. De peste 10 ani, suntem primii care propun angajatorilor din Romania solutii in premiera, cu scopul de a-i sustine in procesul de retentie si motivare eficienta a propriilor angajati, aspecte atat de importante pentru orice business, indiferent de marime. Noul brand ne provoaca sa fim si mai moderni in modul de a gandi si a actiona si sa continuam traditia de a fi numarul 1 in piata, sub toate aspectele.", declara Philippe Blecon, General Manager al Accor Services Romania.
" Brandul Edenred se concentreaza pe oameni, este un brand prietenos, optimist si inovator." A adaugat Eliane Rouyer-Chevalier, Vice Presedinte Executiv, Comunicare Financiara si Organizationala. "Noul brand va proiecta imaginea noastra in toate tarile in care suntem si vom fi activi."
O LANSARE LA SCARA MONDIALA
Implementata in 40 de tari, lansarea Edenred cuprinde trei componente majore:
Evenimente speciale. Luni, 7 Iunie, noul brand a fost lansat in randul celor 6 000 de angajati ai companiei, din toata lumea. Pe 8 Iunie, 40 bile gigantice servesc ca scena pentru dezvaluirea noului brand catre publicurile externe.
Campanie de publicitate online si offline, cu vizualuri prezentand bila rosie peste tot in lume. Targetand lideri de opinie, campania utilizeaza teasere pentru dezvaluirea noului nume si arata diverse situatii in care Edenred vine in contact cu factorii interesati.
O campanie de marketing care va sustine evenimentele speciale de lansare, generand buzz pentru noul brand, pe Internet. In 4 Iunie, a fost lansat online un website special www.enjoyredexperience.com, care geolocalizeaza pozitia bilelor rosii. Din 9 Iunie, site-ul va afisa imagini si filme ale evenimentelor Edenred organizate peste tot in lume. In acelasi timp, retelele sociale ca Facebook, Flickr, YouTube, Orkut vor prezenta gradual si simultan noul brand.
La Intalnirea Anuala Extraordinara a Actionarilor, din 29 Iunie, actionarii Accor SA vor vota scindarea grupului. Listarea la bursa a Edenred este programata pentru 2 Iulie 2010, la bursa NYSE Euronext din Paris.
www.accorservices.ro
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<