Ca urmare a propunerii de scindare a diviziei de hoteluri a Grupului Accor de divizia de Servicii Preplatite, Accor Services si-a schimbat denumirea in Edenred.
Activand in 40 de tari, Edenred este liderul mondial al pietei tichetelor de servicii preplatite cu marcile sale de referinta: Ticket Restaurant, Ticket Alimentation, Ticket CESU, Childcare Vouchers, Ticket Car, Ticket Clean Way, Ticket Compliments, Kadeos, etc. Prin furnizarea de solutii pentru pachetele de beneficii extrasalariale si sociale, care imbunatatesc performanta organizatiilor, produsele Edenred fac viata mai usoara in multiple feluri. In fiecare zi, 33 milioane de persoane utilizeaza solutiile create de Edenred. Aproape 500,000 de companii-client din sectorul public si privat beneficiaza de spiritul inovator al companiei. Peste 1,2 milioane de prestatori de servicii si comercianti fac parte in prezent din reteaua de parteneri afiliati ai companiei. In 2009, Edenred a generat un volum total de emitere de 12,4 miliarde de euro, dintre care 50% din pietele in dezvoltare.
"Sustinuti de experienta noastra de 50 de ani in domeniul serviciilor preplatite, noua identitate ne va permite sa ne confirmam pozitia de lider global, implicat si deschizator de drumuri.", declara Jacques Stern, Deputy Chief Executive Officer al Accor, responsabil cu divizia de Servicii. "Edenred este o companie axata pe inovatie generatoare de crestere si pe furnizarea de solutii globale care creeaza legaturi intre oameni."
UN BRAND CU SEMNIFICATIE
"Edenred" exprima un puternic angajament de crestere, asa cum a fost intruchipat si in proiectul organizational "Eden". "Eden" vine de la initialele din sloganul in limba franceza al proiectului "Entreprendre Differemment Ensemble" (A inainta diferit, dar impreuna). Lansat in ianuarie 2010 si implementat de catre cei 6000 de angajati ai companiei, proiectul este sustinut de 5 valori principale: spirit antreprenorial, inovatie, performanta, simplitate si spiritul de cooperare. "Eden" inseamna in acelasi timp "paradis" in 8 limbi, reflectand spiritul de bunastare pe care solutiile create de Edenred il insufla oamenilor si organizatiilor. "Red" face legatura cu bila rosie prin care se identifica produsele create cu succes de companie, de peste 50 de ani. Inseamna de asemenea "Retea" in limba spaniola, semnificand legaturile dintre clientii din mediul public si privat, angajati, parteneri afiliati si comunitate.
Noul logo al companiei cuprinde mai multe elemente care ii confera un caracter distinct: bila rosie, simbolizand diferitele produse si servicii; initiala numelui, creand un sens de comunitate; o sfera, denotand prezenta globala a companiei; un patrat, al carui design contemporan evoca retelele sociale de astazi.
Pentru ca produsele Edenred permit utilizatorilor sa serveasca masa, sa cumpere cadouri, sa plateasca pentru ingrijirea copiilor, sa isi administreze cheltuielile de business sau sa plece in vacanta, noul brand a ales un slogan care pune accentul pe simplitatea si bunastarea vietii de zi cu zi: "Pentru o viata mai usoara"
"Noul brand vine sa confirme spiritul nostru inovator. De peste 10 ani, suntem primii care propun angajatorilor din Romania solutii in premiera, cu scopul de a-i sustine in procesul de retentie si motivare eficienta a propriilor angajati, aspecte atat de importante pentru orice business, indiferent de marime. Noul brand ne provoaca sa fim si mai moderni in modul de a gandi si a actiona si sa continuam traditia de a fi numarul 1 in piata, sub toate aspectele.", declara Philippe Blecon, General Manager al Accor Services Romania.
" Brandul Edenred se concentreaza pe oameni, este un brand prietenos, optimist si inovator." A adaugat Eliane Rouyer-Chevalier, Vice Presedinte Executiv, Comunicare Financiara si Organizationala. "Noul brand va proiecta imaginea noastra in toate tarile in care suntem si vom fi activi."
O LANSARE LA SCARA MONDIALA
Implementata in 40 de tari, lansarea Edenred cuprinde trei componente majore:
Evenimente speciale. Luni, 7 Iunie, noul brand a fost lansat in randul celor 6 000 de angajati ai companiei, din toata lumea. Pe 8 Iunie, 40 bile gigantice servesc ca scena pentru dezvaluirea noului brand catre publicurile externe.
Campanie de publicitate online si offline, cu vizualuri prezentand bila rosie peste tot in lume. Targetand lideri de opinie, campania utilizeaza teasere pentru dezvaluirea noului nume si arata diverse situatii in care Edenred vine in contact cu factorii interesati.
O campanie de marketing care va sustine evenimentele speciale de lansare, generand buzz pentru noul brand, pe Internet. In 4 Iunie, a fost lansat online un website special www.enjoyredexperience.com, care geolocalizeaza pozitia bilelor rosii. Din 9 Iunie, site-ul va afisa imagini si filme ale evenimentelor Edenred organizate peste tot in lume. In acelasi timp, retelele sociale ca Facebook, Flickr, YouTube, Orkut vor prezenta gradual si simultan noul brand.
La Intalnirea Anuala Extraordinara a Actionarilor, din 29 Iunie, actionarii Accor SA vor vota scindarea grupului. Listarea la bursa a Edenred este programata pentru 2 Iulie 2010, la bursa NYSE Euronext din Paris.
www.accorservices.ro
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Garantie Chirie Si Reglementari Cheie
Un contract de inchiriere implica, de cele mai multe ori, plata unei garantii de catre chirias, menita sa acopere eventualele daune sau neplati. Din punct de vedere contabil, aceasta garantie trebuie tratata cu atentie, avand un regim specific de inregistrare. In acest articol, prezentam aspecte contractuale importante si oferim o monografie clara pentru inregistrarea garantiei pentru chirie, conforma cu reglementarile contabile in vigoare.Garantie chirie: reglementari legislativeIn cazul unui...
vezi AICI monografia << Restituire Suma Necuvenita: Cont Contabil si Reglementari Cheie
In relatiile de munca pot aparea, uneori, erori sau situatii neprevazute care determina plata unor sume de bani catre salariat fara un temei legal. De la salarii platite in exces sau indemnizatii de concediu de odihna acordate eronate, aceste sume sunt considerate necuvenite si, potrivit legislatiei in vigoare, angajatorul are dreptul sa solicite restituirea acestora. In acest articol prezentam principalele reglementari legale cu privire la returnarea sumelor necuvenite si contul in care se...
vezi AICI monografia << Monografie Constituire Provizioane Clienti Neincasati
Provizioanele reprezinta o componenta importanta a evidentei contabile si sunt utilizate pentru a reflecta obligatii sau pierderi viitoare certe sau probabile. Constituirea corecta a acestora ajuta companiile sa-si gestioneze riscurile financiare si sa respecte principiul prudentei.Cand se constituie provizioanele?Provizioanele se constituie atunci cand o entitate are o obligatie curenta (legala sau implicita) generata de un eveniment trecut, iar pentru solutionarea acesteia este probabil sa fie...
vezi AICI monografia << Venituri Din Alte Surse: Tratament Fiscal si Monografie Contabila
Conform Codului Fiscal din Romania, veniturile din alte surse reprezinta o categorie fiscala distincta, in cadrul careia sunt incluse toate veniturile obtinute de persoanele fizice care nu se incadreaza in alte categorii de venituri, cum ar fi: salarii, activitati independente, cedarea folosintei bunurilor, pensii, investitii etc. In acest articol vom analiza tipurile de venituri din alte surse si tratamentul lor fiscal, oferind si un exemplu de monografie contabila.Ce sunt veniturile din alte...
vezi AICI monografia << Drepturi Salariale Castigate In Instanta: Monografie Contabila Si Tratament Fiscal
Drepturile salariale castigate in instanta de catre angajati genereaza obligatii clare pentru angajatori, nu doar din punct de vedere juridic, ci si fiscal-contabil. Aceste sume trebuie tratate ca venituri salariale, impozitate si inregistrate corespunzator, inclusiv cu dobanzile legale aplicabile. In acest articol analizam regimul fiscal al acestor plati si prezentam un studiu de caz practic cu monografie contabila.Tratament fiscal si contabil drepturi salariale castigate in instantaDrepturile...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia <<