Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
search

ANAF: Numarul unic de identificare a caselor de marcat electronice se obtine si prin SPV

Noile regulile de completare a Declaratiei 101 privind impozitul pe profit. Explicatii detaliate!


Ce NU vrea ANAF sa stii. Piruete legale in aspecte fiscale

Ce trucuri folosesc inspectorii ANAF?
Ce solutii ai ca sa ii dezarmezi?


...vezi AICI detalii complete <<


 
ANAF a creat posibilitatea operatorilor economici de a depune, prin intermediul Spatiului Privat Virtual, documentele aferente procesului de solicitare si atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale.

Astfel, prin intermediul Spatiului Privat Virtual, utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale pot depune "Cererea de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judet/municipiul Bucuresti sau a numarului unic de identificare din aplicatia informatica a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala" - Formular C 801 si pot primi "Certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale".

Formularul C 801 este disponibil pe site-ul www.anaf.ro la rubrica Servicii Online - Declaratii Electronice. Informatii despre completarea si transmiterea cererii, respectiv documentele care trebuie atasate, se regasesc in Ghidul publicat pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in cadrul sectiunii Servicii Online/"Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)" sau pot fi obtinute telefonic, apeland Serviciul central de asistenta telefonica a contribuabililor - Call-center la nr. de telefon (+4).031.403.91.60.

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a intreprins toate demersurile pentru a facilita operatorilor economici obtinerea numarului unic de identificare a caselor de marcat si le recomanda acestora sa solicite certificatele prin intermediul Spatiului Privat Virtual. Totodata, ANAF sfatuieste contribuabilii sa depuna formularul C 801 din timp, pentru a evita aglomerarea din ultimele zile.


DE RETINUT!


Pentru nedotarea cu aparatele de marcat definite la art. 3 alin (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999, ANAF va aplica sanctiuni contribuabililor mari si mijlocii, incepand cu data de 1 septembrie, si contribuabililor mici, incepand cu 1 noiembrie 2018.
Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba de la 1 ianuarie 2023!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative