Delta Air Lines și Northwest Airlines au ajuns la un acord de fuziune pentru a crea cea mai mare companie aeriană din lume, care va sta la baza consolidării planului de revitalizare a sectorului aerian american, pus serios la încercare de costurile mari ale combustibilului și cererii tot mai diminuate.
După ce, timp de câteva luni, negocierile s-au finalizat cu un eșec din cauza lipsei unui acord cu Sindicatul piloților, reprezentanții celor două companii s-au întâlnit separat și, luni, au hotărât fuziunea, informează Financial Times.
Având în vedere prețul combustibilului, investitorii agitați, o diminuare, tot mai amenințătoare, a cererii pentru transportul aerian, precum și declinul din economia americană, care au adus cu ele o mulțime de falimentări în cursele mai mici și chiar îndoieli în ceea ce privește profitabilitatea celor mai mari curse aeriene, Delta Air Lines și Northwest Airlines s-au reîntors la tratative la începutul acestei luni.
Delta Air Lines, a treia companie aeriană din SUA, în ceea ce privește numărul de pasageri, a fost văzută pentru mult timp ca un catalizator al unui întreg val de fuziuni din sistemul aerian american, datorită rețelei sale și lipsei unei înțelegeri anterioare care să îi limiteze posibilitatea de a fuziona cu o companie rivală.
Northwest, a cincea companie din același top, a presat Delta Air Lines să continue acest proiect, chiar și fără sprijinul piloților, și în această lună au reînceput negocierile. Liderii piloților de la Northwest s-au întâlnit și ei la Minnesota, sâmbătă, pentru a discuta participarea companiei lor la consolidare. "Orice fuziune care implică Northwest Airlines, pentru a evita opoziția noastră, trebuie să fie clar în interesul piloților NWA, clienților și angajaților", a spus Dave Stevens, purtătorul de cuvânt al piloților de la Northwest.
"Ambele companii au acționat în mod deliberat și rațional și au depus multă muncă în a se asigura că noile adoptări și planul de fuziune vor reprezenta un succes", a declarat, pentru Financial Times, directorul executiv al Delta, adăugând: "Suntem astăzi, aici, datorită muncii depuse și a planificării, și de-abia așteptăm să obținem aprobarea și încheierea acesteia (n.r. fuziunii)".
Această înțelegere Delta-Northwest va pune capăt lunilor de negociere dintre cele două companii americane și piloții lor, având în vedere faptul că, luna trecută, nu au putut să se pună de acord asupra calificării piloților în funcție de vechime.
Noua companie se va numi Delta și va avea sediul în orașul de reședință al companiei Delta, Atlanta. Domnul Anderson își va menține postul și în cadrul noii companii, ca și Ed Bastian, președintele și directorul financiar al Delta.
În urma propunerii schimbului de acțiuni din cadrul fuziunii, investitorii vor primi 1,25 acțiuni Delta pentru fiecare acțiune NorthWest pe care o dețineau până în momentul fuziunii, Northwest fiind evaluată la aproximativ 3,6 miliarde de dolari sau 13,10 dolari per acțiune, o mărire cu 17 procente față de închiderea prețului de luni.
Comisia de conducere, alcătuită din 13 membri, va include 7 directori de la Delta și 6 de la Northwest. Directorul executiv Northwest, Doug Steenland, va face și el parte din conducere, precum și un reprezentant din cadrul Uniunii piloților. Delta și Nortwest au căzut de acord să mențină vechile centre ale companiilor.
De asemenea, Delta a impus un nou contract de muncă pentru piloți, conform căruia angajații vor primi o mărire de salariu și 3,5 procente din capitalul Delta. Ceilalți angajați ai companiei ce va rezulta vor primi 4 procente din capitalul acesteia.
Fuziunea creează o companie cu venituri mai mari de 35 miliarde de dolari, o flotă de aproape 800 avioane și 75.000 angajați. Cu alte cuvinte, Delta va genera, în ceea ce privește profitul și reducerile de cost, sinergii mai mari de 1 miliard de dolari și va deveni cea mai mare companie aeriană mondială.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << âRentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<