search

Dosarul Permanent al Clientului: 7 avantaje ale intocmirii lui

Impozitul minim pe cifra de afaceri: situatii sensibile care creeaza dificultati in practica
Dosarul permanent al clientului este un instrument esential pentru colaborarea eficienta si de succes intre dvs. si clientul dvs., contribuind la asigurarea conformitatii legale, eficientei operationale si cresterii afacerii.
 

Inchipuiti-va ca una dintre firmele careia ii tineti contabilitatea este supusa unui audit sau unui control de la Fisc, situatie in care, evident, trebuie sa poata furniza pe loc tot felul de documente care i se solicita – de la statutul firmei si lista actionarilor pana la rapoarte financiare, facturi, declaratii fiscale, documente de plata, contracte etc.
 
Nicio problema! 
Dvs., contabilul firmei, aveti toate aceste documente intr-un fisier personalizat, excelent organizat si structurat, si sunteti in masura sa le puneti la dispozitia organelor abilitate fara nici cea mai mica intarziere, oferind totodata o imagine de seriozitate, ordine si profesionalism.
 
Fisierul respectiv este  Dosarul Permanent al Clientului  – un dosar reglementat de CECCAR (prin Standardul profesional nr. 21), care aduna si organizeaza toate informatiile esentiale legate de client intr-un singur loc, astfel incat ele sa fie disponibile pentru audituri si verificari ulterioare. ...detalii aici >>
 
Aveti dosare permanente pentru clientii dvs.?


 
Va oferim un model editabil, pe stick de memorie, pe care il puteti adapta usor pentru fiecare dintre firmele-client cu care colaborati. Cu ajutorul acestui model, aveti siguranta ca dosarele intocmite sunt complete, contin orice act necesar si va permit sa gestionati perfect orice interactiune cu Fiscul.  
 
Modelul este prezentat in lucrarea Dosarul Permanent al Clientului: Model Editabil si Recomandari, alaturi de alte informatii valoroase privind situatiile in care va este util si in care va protejeaza clientii de sanctiuni. 

Click aici pentru sumarul lucrarii >>

Dosarul Permanent al Clientului: 7 avantaje majore 

Un dosar permanent al clientului este mai mult decat o simpla colectie de documente, este coloana vertebrala a colaborarii dintre dvs. si clientul dvs. El se dovedeste extrem de util deoarece:
 

  • Puteti cunoaste si actualiza permanent parametrii fiscali ai clientilor, astfel inca sa interveniti in timp util daca sunt depasite anumite plafoane ce schimba regimul fiscal si implica alte obligatii de plata si declarative (trecerea la plata impozitului pe profit, trecerea la platitor de TVA, schimbarea perioadei fiscale, depasirea pragurilor intrastat, plafonul pentru achizitii intracomunitare etc.);
  • Gestionati corect din punct de vedere fiscal si contabil un portofoliu mare de clienti;
  • Beneficiati de un sprijin solid in cazul unui audit sau al unei inspectii fiscale. Aveti documentele pregatite si la zi/sau usor de actualizat in cazul unui audit/al unei inspectii fiscale (fapt care impresioneaza si atrage un parcurs pozitiv al inspectiei);
  • Dispuneti de o evidenta completa informatiilor. Dosarul permanent aduna si organizeaza toate informatiile esentiale legate de client intr-un singur loc accesibil. De la documentele legale si contractele semnate pana la rapoartele financiare si corespondenta oficiala, acesta furnizeaza o panorama completa si actualizata a situatiei contabile si a afacerii clientului;
  • Lucrati conform legii. Dvs. trebuie sa monitorizati respectarea de catre client a tuturor cerintelor legale si reglementarilor fiscale si, pastrand documentele relevante in ordine si actualizate, va asigurati ca toate obligatiile legale sunt indeplinite in mod corect si la timp;
  • Aveti la indemana informatii solide, pe care va puteti baza. Analizand informatiile din dosarul permanent, puteti oferi sfaturi si recomandari strategice care sa conduca la imbunatatirea performantei financiare si a proceselor de afaceri ale clientului;
  • Eliminati erorile si, implicit, sanctiunile. Intrucat beneficiati permanent de informatii complete si precise, sunteti in masura sa reduceti riscul de erori si inexactitati in procesul de gestionare a contabilitatii clientului. Dosarul permanent serveste ca o sursa de referinta de incredere pentru a asigura corectitudinea si coerenta in tratamentul datelor si informatiilor financiare.


Lucrarea pe care v-o oferim reprezinta o sinteza a Dosarului Permanent al Clientului care respecta Normele CECCAR privind calitatea operatiunilor de contabilitate si este transpus in era digitalizarii. Dosarul Permanent al Clientului poate fi organizat mult mai usor acum, iar lucrarea noastra va prezinta sugestii foarte utile in acest sens. 

Click aici pentru Formularul de Comanda >>

 



Noutati contabile 1717016400
Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit

E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice