Ghid util pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica ANAF - articole conta.ro
 
 
 
 
 
 
Contabilitate � Conta.ro
Va asteptam online 24 ore din 24 sub sloganul: 100% contabilitate!
Puteti cere, oferi si gasi solutii la orice problema de contabilitate si fiscalitate. Si in plus aveti legislatia economica actualizata si un modul important de resurse umane.

Ghid util pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica ANAF



Contribuabilii sunt informati de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala ca pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica au posibilitatea de a apela la Call-center, la numarul unic de telefon 031 403 91 60.

Prin intermediul acestui numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a obtine telefonic, informatii generale in domeniul fiscal precum si informatii cu privire la aspecte in domeniul tehnologiei Informatiei (IT).

Apeland la acest numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informatii pe care le solicita prin intermediul urmatoarelor taste:

- tasta 1 - persoane fizice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal:

- tasta 2 - persoane juridice - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal;

- tasta 3 - persoane fizice si juridice - destinata asistentei in domeniul Tehnologiei Informatiei (IT).

Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul fiscal, contribuabilii vor selecta tasta 1 sau tasta 2, in functie de categoria de contribuabili din care fac parte (fizica sau juridica).

Agentii Call-center ofera contribuabililor informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale. Informatiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se refera la impozitele, taxele, contributiile sociale si alte venituri bugetare administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.

In cazul in care in timpul convorbirii telefonice se constata ca problematica fiscala solicitata prezinta un grad ridicat de complexitate si dificultate, agentii Call-center pot indruma contribuabilii catre celelalte modalitati de acordare a asistentei:

- prin -email (prin intermediul formularului de asistenta de pe site-ul Agentiei, www.anaf.ro sau accesand urmatorul link: www.anaf.ro/arondare)
- in scris
- sau la sediul organului fiscal.

Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3. Agentii din Call-center ofera informatii tehnice cu privire la:

- erori tehnice la completarea declaratiilor;
- erori tehnice la depunerea declaratiilor;
- erori la prezentarea certificatului, in vederea autentificarii pe site-ul Agentiei;
- erori la autentificarea in Spatiul Privat Virtual (SPV);
- erori la generarea cererilor si descarcarea mesajelor primite in SPV;
- erori la accesarea oricarei sectiuni a site-ului ANAF.

In situatia in care, in timpul convorbirii telefonice se constata ca problemele tehnice/erorile nu se pot solutiona telefonic, agentii Call-center pot indruma contribuabilii sa solicite asistenta prin e-mail, la adresa: admin.portal@mfinante.ro sau sa se deplaseze la sediul organului fiscal.

Astfel, in momentul apelarii numarului unic de telefon 031 403 91 60, contribuabilii sunt rugati sa asculte mesajul de inceput si sa aleaga tasta corespunzatoare in functie de tipul de informatii pe care doresc sa le solicite.



Comenteaza acest articol in forum

Articol de: Oana Margulescu - www.conta.ro
Data: 2015-12-18
Vizualizari: 3948


  Alte ContaArticole
postat la: 2022-07-01
Sistemul RO e-Factura a devenit obligatoriu de la 1 iulie 2022. Multe situatii sunt inca neclarificate si trebuie studiata atent legislatia pentru a intelege toate prevederile.  Citeste mai mult ...
postat la: 2022-06-27
Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman a facut cateva precizari importante referitoare la utilizarea formularului 084 care reprezinta Cererea privind inregistrarea in Registrul RO e-Factura/renuntarea la cererea privind inregistrarea in Registrul RO e-Factura.  Citeste mai mult ...
postat la: 2022-06-24
Antifrauda si Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor au declansat o actiune comuna de control a activitatii de comercializare en-gros a legumelor, fructelor si produselor agroalimentare in 17 centre comerciale si puncte de desfacere dedicate din Bucuresti si judetele Ilfov si Dambovita. Citeste mai mult ...
  Conta Newsletter

E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice Fii un contabil informat!

Aboneaza-te GRATUIT si vei primi Raportul Special

E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


  Conta Firme de contabilitate
  Conta Site
  Conta Topicuri Forum
Copyright Conta Online / Conta.ro 2006 - 2022. Toate Drepturile rezervate
Un proiect: Fokus Digital Services