search

Noua versiune pentru Fisa Entitatii Publice - var. A1.1.5

Ce conditii trebuie indeplinite pentru aplicarea impozitului MICRO

Conform Ordinului 2004/2013 privind  aprobarea Procedurii privind registrul entitatilor publice, entitatea publica vizualizeaza recipisele (notificarile) accesand portalul www.anaf.ro/StareD112 pe baza codului de identificare fiscala si a indexului formularului depus sau utilizand aplicatia CLIF. Aceasta aplicatie poate fi descarcata de pe portalul www.anaf.ro - Sectiunea Servicii on-line, "Aplicatii in curs de dezvoltare pentru interesul contribuabilului".

Depunerea formularului "Fisa Entitatii Publice" la ghiseul unitatii Trezoreriei Statului la care entitatea publica are deschise conturile de cheltuieli

Click aici pentru  Fisa Entitatii Publice - var. A1.1.5 – ultima versiune 2015!

Entitatile publice care nu detin certificat digital calificat inrolat pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala depun formularul "Fisa Entitatii Publice" parcurgand urmatorii pasi:

1. Formularul "Fisa Entitatii Publice" completat este tiparit pe suport hartie, semnat olograf de catre reprezentantul legal al entitatii publice sau de catre o alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie si este aplicata amprenta stampilei unitatii. Reprezentantul entitatii publice se prezinta la unitatea Trezoreriei Statului la care entitatea publica are deschise conturile de cheltuieli, cu formularul, pe suport electronic alaturi de formatul tiparit. Nu se admite depunerea formularului numai in forma tiparita fara prezentarea acestuia in format electronic (pdf);

2. Operatorul din unitatea Trezoreriei Statului la care entitatea publica are deschise conturile de cheltuieli verifica concordanta datelor din documentul tiparit cu cele din formularul electronic, precum si corectitudinea informatiilor din subsectiunile formularului: "Temei legal", "UAT", "Tip Entitate Publica", "Tip de activitate desfasurata - Activitate de baza", "Activitati finantate integral din venituri proprii", "Sector bugetar" "Subordonare ierarhica a EP", "Surse de finantare".

a) in cazul in care informatiile nu sunt corecte, formularul este restituit reprezentantului entitatii publice, urmand ca acesta sa revina cu documentul sau formularul electronic (pdf) refacut.

b) in cazul in care datele sunt corecte, formularul este transmis la nivelul Activitatii de trezorerie si contabilitate publica judetene/a municipiului Bucuresti.

3. Operatorul din cadrul Activitatii de trezorerie si contabilitate publica judetene/a municipiului Bucuresti verifica formularul in vederea validarii:

a) in cazul in care informatiile din formular nu sunt validate, Activitatea de trezorerie si contabilitate publica judeteana/a municipiului Bucuresti transmite entitatii publice o adresa prin care i se comunica erorile depistate. Entitatea publica are obligatia de a relua procesul de completare si depunere a formularului la ghiseul unitatii Trezoreriei Statului la care entitatea publica are deschise conturile de cheltuieli;

b) in cazul in care formularul "Fisa Entitatii Publice" este corect, i se aloca un "Numar de inregistrare al declaratiei - ghiseu" si este depus in sistem in vederea inregistrarii in Registrul entitatilor publice, pe baza unui certificat digital specific Trezoreriei Statului, de catre operatorul din cadrul Activitatii de trezorerie si contabilitate publica judetene/a municipiului Bucuresti.

Sursa: Finante Arges

Esential pentru contabili - Monografii contabile complete



Atentie, contabili!

Contabilitatea se schimba!
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici