Doar in luna septembrie programul de salarii JSal are un pret special: 250 EURO
(pret standard 349 EURO)
Aplicatia se adreseaza departamentelor de resurse umane si salarizare a personalului din orice companie si este flexibil la modificarile legislative. Programul JSAL face parte din suita de programe DistribNET (solutie ERP pentru întreprinderi), dar poate fi folosit si separat.
Facilitatile programului :
- genereaza toate declaratiile lunare (CAS, sanatate, ITM, concedii medicale, somaj) si declaratii rectificative;
- statele de plata si fluturasii se pot genera si lista in diferite formate;
- calcul invers net- drepturi retineri;
- se pot introduce alte drepturi salariale - ore suplimentare, prime, care sunt configurate de utilizator;
- calculeaza baza de calcul pentru concedii medicale pe baza datelor din lunile anterioare si se poate lista desfasuratorul cu baza de calcul pentru concedii medicale;
- utilizatorul poate configura tipul de retineri, drepturi salariale, concedii medicale, sporuri si ore suplimentare si procentele pentru contributiile firmei si a angajatului;
- programul este multifirma (pentru varianta multifirma exista niveluri diferite de pret.)
Programul este actualizat conform modificarilor legislative!
Profilul companiei:
Junior Soft este, prin definitie, o companie dezvoltatoare de aplicatii software. In decursul celor 10 ani de activitate, am reusit sa ne impunem pe piata romaneasca de profil cu o serie de produse proprii si ne mandrim cu faptul ca unul dintre acestea - DistribNET - este lider in clasamentul solutiilor software destinate firmelor de distributie.
Indiferent de natura proiectului ori de destinatia sa, echipa Junior Soft este in legatura directa cu utilizatorul final, oferindu-i, pe toata durata procesului de proiectare, dezvoltare si implementare, consultanta (in faza pre-achizitie), asistenta tehnica de specialitate (in faza de implementare), servicii de instruire si suport (post-implementare).
Suita DistribNET
DistribNET integreaza gestiune, contabilitate, salarii (JSAL), mijloace fixe (MifAmor) si modul de securitate date si drepturi de acces utilizatori (JS Admin).
Modulul de Gestiune acoperă activitatea în ceea ce priveste situația vânzărilor, stocurilor, clienților, furnizorilor, incasarilor/platilor, agenților, routing-urilor, comisionarea agentilor, zonelor de marketing, transferurilor între gestiuni, mașinilor de transport si a costurilor generate de fiecare activitate în parte.
Programul vă oferă posibilitatea de a administra mai eficient activitatea firmei pe mai multe gestiuni, oferind informații în mod rapid pentru fiecare gestiune în parte sau pentru toata firma (cumulat) precum si posibilitatea de a vizualiza, modifica si/sau anula orice act introdus in aplicatie (facturi, NIR-uri, avize de transfer etc).
Aplicația cuprinde un număr mare de posibilități de configurare si personalizare, în funcție de specificul fiecăruia si este
proiectata pentru a putea rula in sistem multi-utilizator (intr-o retea de calculatoare) folosind tehnica "tranzactiilor" pentru evitarea coliziunilor datorate accesarii simultane a acelorasi inregistrari, sistemul rezolvand automat accesul concurent la date.
Module optionale: Productie, Ofertare / Comenzi, Multinationale ( tip Metro), Casa de Marcat, Modul Agenti Palm mobile, Modul securizare date JS Admin, contabilitate primara, balante si note contabile.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie acordarea de ajutoare membrilor de sindicat
Organizatiile sindicale conduc contabilitatea potrivit Reglementarilor contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 3.103/2017, cu modificarile si completarile ulterioare. Principalele surse de venit ale sindicatelor sunt cotizatiile membrilor, venituri neimpozabile pentru sindicat conform art. 15 din Codul fiscal.Vom stabili in acest articol monografia contabila pentru acordarea de ajutoare membrilor de sindicatReglementari legislative importante privind acordarea de ajutoare membrilor de sindicatArt....
vezi AICI monografia << Monografie Reparatie In Garantie
Din punct de vedere contabil, reparatiile efectuate in perioada de garantie ridica probleme legate de recunoasterea corecta a cheltuielilor, a provizioanelor si a relatiei cu clientii sau furnizorii implicati. In practica, pot aparea mai multe scenarii: reparatia este efectuata de firma vanzatoare pe cheltuiala proprie, de un service autorizat cu decontare ulterioara, sau direct de catre client cu rambursarea costurilor de catre furnizor.In acest articol vom prezenta o monografie contabila...
vezi AICI monografia << Monografie Achizitie Utilaj: Tratament Fiscal Si Studii De Caz
Achizitia unui utilaj reprezinta o investitie importanta pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate. Din punct de vedere contabil, aceasta operatiune trebuie inregistrata corect, respectand reglementarile privind imobilizarile corporale, amortizarea si tratamentul fiscal aferent. In acest articol vom prezenta pas cu pas monografia contabila pentru achizitia unui utilaj, de la momentul cumpararii pana la punerea in functiune, evidentiind conturile utilizate si implicatiile...
vezi AICI monografia << âRentrop & Straton a implinit 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite a implinit 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de produse. O...
vezi AICI monografia << Monografie Profit Reinvestit: Studii De Caz Utile
Profitul reinvestit reprezinta acea parte din castigul net al unei firme care nu este distribuita sub forma de dividende, ci este utilizata pentru dezvoltarea activitatii – de exemplu, pentru achizitia de echipamente, utilaje sau alte active necesare. Legislatia fiscala ofera facilitati companiilor care aleg sa isi reinvesteasca profitul, prin scutirea de impozit a acestor sume. Din perspectiva contabila, profitul reinvestit necesita o monografie contabila specifica, astfel incat sa...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Reparatii Auto: Cum Inregistrezi Reparatiile Pentru Dauna Autoturismului
Reparatiile auto sunt situatii frecvente care apar in activitatea unei firme si, pentru a fi tratate corect din punct de vedere financiar, au nevoie de o evidenta clara. Din punct de vedere contabil, aceste operatiuni pot ridica uneori semne de intrebare, de exemplu: cum se inregistreaza corect cheltuielile, ce conturi se utilizeaza si care sunt implicatiile fiscale?In acest articol vom prezenta trei studii de caz utile ce contin monografia contabila pentru reparatii auto. Scopul acestor exemple...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Dezvoltare Imobiliara Si Aspecte Fiscale Importante
Dezvoltatorii imobiliari se confrunta cu un set complex de operatiuni economice care necesita o evidenta contabila atenta si conforma cu reglementarile in vigoare. De la achizitia terenurilor si pana la vanzarea imobilelor finalizate, fiecare etapa implica tranzactii cu impact fiscal si contabil semnificativ.In acest articol prezentam o monografie contabila bine structurata pentru un dezvoltator imobiliar. Aceasta contine inregistrarile corecte in contabilitate si explicatii clare pentru fiecare...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cod TVA Anulat
Anularea codului de TVA poate avea un impact semnificativ asupra activitatii unei firme, iar pentru a evita erorile si sanctiunile, este esential ca antreprenorii si contabilii sa cunoasca reglementarile legislative aplicabile. In acest articol vom prezenta tratamentul fiscal si contabil pentru codul de TVA anulat si o monografie contabila clara.Tratament fiscal-contabil pentru cod TVA anulatAnularea codului de TVA poate avea loc, conform art. 316 alin. (11) din Codul fiscal, in urmatoarele...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Factura Booking.com: Studii De Caz Utile
Factura emisa de platforma Booking.com ridica adesea semne de intrebare din perspectiva tratarii contabile si fiscale, mai ales in cazul firmelor care inchiriaza spatii prin intermediul acestui serviciu. In acest articol, analizam pas cu pas cum se inregistreaza factura de la Booking.com in contabilitate, ce monografii contabile se aplica si ce obligatii declarative revin firmei beneficiare.Inchirieri prin platforma Booking.com: aspecte important de stiutOrice persoana fizica sau juridica care...
vezi AICI monografia << Taxa de Mediu 2% Monografie Contabila
Taxa de mediu a fost instituita prin Legea nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, modificata si completata prin actele normative ulterioare. Aceasta taxa se aplica unei game variate de activitati si produse, de la autovehicule si anvelope uzate, la ambalaje si echipamente electrice si electronice, avand ca obiectiv principal descurajarea comportamentelor poluante si generarea de resurse financiare destinate proiectelor de protectie a mediului.Din perspectiva contabilitatii, taxa de mediu...
vezi AICI monografia <<