Doar in luna septembrie programul de salarii JSal are un pret special: 250 EURO
(pret standard 349 EURO)
Aplicatia se adreseaza departamentelor de resurse umane si salarizare a personalului din orice companie si este flexibil la modificarile legislative. Programul JSAL face parte din suita de programe DistribNET (solutie ERP pentru întreprinderi), dar poate fi folosit si separat.
Facilitatile programului :
- genereaza toate declaratiile lunare (CAS, sanatate, ITM, concedii medicale, somaj) si declaratii rectificative;
- statele de plata si fluturasii se pot genera si lista in diferite formate;
- calcul invers net- drepturi retineri;
- se pot introduce alte drepturi salariale - ore suplimentare, prime, care sunt configurate de utilizator;
- calculeaza baza de calcul pentru concedii medicale pe baza datelor din lunile anterioare si se poate lista desfasuratorul cu baza de calcul pentru concedii medicale;
- utilizatorul poate configura tipul de retineri, drepturi salariale, concedii medicale, sporuri si ore suplimentare si procentele pentru contributiile firmei si a angajatului;
- programul este multifirma (pentru varianta multifirma exista niveluri diferite de pret.)
Programul este actualizat conform modificarilor legislative!
Profilul companiei:
Junior Soft este, prin definitie, o companie dezvoltatoare de aplicatii software. In decursul celor 10 ani de activitate, am reusit sa ne impunem pe piata romaneasca de profil cu o serie de produse proprii si ne mandrim cu faptul ca unul dintre acestea - DistribNET - este lider in clasamentul solutiilor software destinate firmelor de distributie.
Indiferent de natura proiectului ori de destinatia sa, echipa Junior Soft este in legatura directa cu utilizatorul final, oferindu-i, pe toata durata procesului de proiectare, dezvoltare si implementare, consultanta (in faza pre-achizitie), asistenta tehnica de specialitate (in faza de implementare), servicii de instruire si suport (post-implementare).
Suita DistribNET
DistribNET integreaza gestiune, contabilitate, salarii (JSAL), mijloace fixe (MifAmor) si modul de securitate date si drepturi de acces utilizatori (JS Admin).
Modulul de Gestiune acoperă activitatea în ceea ce priveste situația vânzărilor, stocurilor, clienților, furnizorilor, incasarilor/platilor, agenților, routing-urilor, comisionarea agentilor, zonelor de marketing, transferurilor între gestiuni, mașinilor de transport si a costurilor generate de fiecare activitate în parte.
Programul vă oferă posibilitatea de a administra mai eficient activitatea firmei pe mai multe gestiuni, oferind informații în mod rapid pentru fiecare gestiune în parte sau pentru toata firma (cumulat) precum si posibilitatea de a vizualiza, modifica si/sau anula orice act introdus in aplicatie (facturi, NIR-uri, avize de transfer etc).
Aplicația cuprinde un număr mare de posibilități de configurare si personalizare, în funcție de specificul fiecăruia si este
proiectata pentru a putea rula in sistem multi-utilizator (intr-o retea de calculatoare) folosind tehnica "tranzactiilor" pentru evitarea coliziunilor datorate accesarii simultane a acelorasi inregistrari, sistemul rezolvand automat accesul concurent la date.
Module optionale: Productie, Ofertare / Comenzi, Multinationale ( tip Metro), Casa de Marcat, Modul Agenti Palm mobile, Modul securizare date JS Admin, contabilitate primara, balante si note contabile.
Esential pentru contabili - Monografii contabile complete
Monografie Contabila Achizitie Actiuni - Aspecte Cheie
Achizitia de actiuni reprezinta o operatiune frecventa in activitatea companiilor care doresc sa isi diversifice investitiile sau sa dobandeasca controlul asupra altor entitati. Din punct de vedere contabil, o astfel de tranzactie implica o serie de inregistrari specifice, in functie de natura actiunilor achizitionate (listate sau nelistate), scopul detinerii acestora si sursa de finantare utilizata. In acest articol prezentam principalele aspecte contabile legate de achizitia de actiuni, cu...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Ajustare TVA Stoc Marfa: Studii De Caz
Ajustarea TVA aferenta stocurilor de marfa este o operatiune contabila importanta, care trebuie tratata cu atentie pentru a respecta prevederile fiscale si a evita erorile in evidenta contabila. In acest articol, prezentam studii de caz relevante ce contin monografii contabile cu ajustarea de TVA pentru un stoc de marfa.Cand se face ajustarea de TVA?Ajustarea TVA in cazul achizitiilor de servicii si bunuri, altele decat bunurile de capital, este reglementata de art. 304 alin (1) din Codul...
vezi AICI monografia << Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!
Rentrop & Straton, cea mai cunoscuta companie din Romania din domeniul informatiilor specializate, aniverseaza 30 de ani de existenta.Sunt 30 de ani in care aceasta companie mixta romano-germana a sprijinit in mod profesionist dezvoltarea sanatoasa a mediului antreprenorial, realizand peste 6.100 de produse destinate firmelor romanesti si profesionistilor din domenii vitale ale economiei: fiscalitate, contabilitate, legislatia muncii, resurse umane, protectia datelor etc.6.100 de...
vezi AICI monografia << Reevaluarea Imobilizarilor Corporale: Monografie Contabila si Aspecte Fiscale Importante
Reevaluarea imobilizarilor corporale se efectueaza pentru a reflecta in contabilitate valoarea justa a acestora, in conformitate cu realitatea economica si cu evolutiile pietei. Aceasta operatiune este necesara atunci cand exista diferente semnificative intre valoarea contabila si valoarea de piata a activelor, astfel incat situatiile financiare sa ofere o imagine fidela si relevanta pentru utilizatori. In acest articol vom prezenta aspecte cheie ce trebuie avute in vedere la aceasta operatiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Casare Mijloace Fixe: Cum Se Inregistreaza Scoaterea Din Uz A Activelor
Casarea mijloacelor fixe este o operatiune contabila esentiala care marcheaza scoaterea definitiva din functiune a unor active ale unei entitati, fie din cauza uzurii fizice sau morale, fie pentru ca nu mai sunt eficiente economic.In acest articol, vom prezenta aspecte cheie cu privire la procedura de casare a mijloacelor fixe si vom oferi exemple de monografii contabile.Procedura de casare a mijloacelor fixeConform prevederilor din OMFP 2861/ 2009 privind inventarierea, scoaterea din functiune...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Cesiune Actiuni si Reglementari Cheie
Cesiunea partilor sociale reprezinta transmiterea partilor sociale catre persoane care, astfel, vor dobandi calitatea de asociat. Cesiunea se realizeaza pe baza unui contract de cesiune, iar transmiterea partilor sociale trebuie inscrisa in registrul comertului. In acest articol vom prezenta aspecte fiscale esentiale si vom oferi un exemplu de monografie contabile pentru cesiunea actiunilor.Reglementari cheie cu privire la cesiunea de actiuniContractul de cesiune se va incheia intre:cedenti,...
vezi AICI monografia << Monografie Majorare Capital Social: Studii de Caz
Majorarea capitalului social inseamna cresterea valorii totale a capitalului subscris de asociati sau actionari intr-o societate. Cu alte cuvinte, este o operatiune prin care firma primeste fonduri suplimentare, care se inregistreaza oficial ca parte din capitalul sau social. In acest articol va prezentam 3 monografii contabile cu operatiunile aferente majorarii de capital social.Majorare capital social. Asociat persoana juridicaIntrebare:Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila pentru...
vezi AICI monografia << Monografii Contabile Institutii Publice
Institutiile publice, spre deosebire de entitatile din sectorul privat, se supun unui cadru contabil specific, reglementat de normele Ministerului Finantelor si alte acte normative in vigoare. In activitatea curenta, apar frecvent situatii contabile complexe care necesita o abordare riguroasa, in conformitate cu legislatia bugetara si fiscala aplicabila. In acest articol vom prezenta exemple concrete de monografii contabile care vizeaza situatii des intalnite in institutiile publice!Monografie -...
vezi AICI monografia << Monografie Contabila Colectarea Deseurilor Si Aspecte Fiscale
Activitatea de colectare a deseurilor este tot mai importanta in contextul protejarii mediului si al dezvoltarii durabile. Aceasta implica nu doar operatiuni logistice si tehnice, ci si aspecte contabile specifice. Indiferent daca este vorba despre deseuri reciclabile, menajere sau industriale, firmele care desfasoara astfel de activitati trebuie sa respecte o serie de reglementari fiscale si contabile. In aceasta monografie, prezentam modul de inregistrare in contabilitate a principalelor...
vezi AICI monografia << Monografie Gestionarea Subventiilor Si Reglementari Cheie
Subventiile sunt fonduri nerambursabile acordate de autoritati sau organizatii guvernamentale cu scopul de a sprijini diverse sectoare economice, de la agricultura si industrie pana la educatie si cercetare. O gestionare corecta este esentiala pentru conformitatea legala si pentru asigurarea transparentei si eficientei utilizarii fondurilor respective. Va prezentam in acest articol principalele reglementari contabile cu privire la gestionarea subventiilor si vom oferi o monografie contabila...
vezi AICI monografia <<