- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → doiny's Content
doiny's Content
There have been 614 items by doiny (Search limited from 19-December 07)
By content type
See this member's
#196574 SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE
Postat de doiny on 11 March 2009 - 07:55 PM in Arhiva
Revin pentru a repara cele spuse in postarile anterioare ,
CERTIFICATUL ESTE FOARTE BUN, - are multe avantaje - si de costuri si administrativ
Deci sa revenim, ca sa citeasca si colegii mei carora li s-a mai intamplat .
Eu nu puteam sa ma autentific deoarece deschideam internetul cu Opera ,
Situl ANAF este setat sa citeasca informatiile de pe token doar cu Internet Explorer.
Deci atentie cei ce utilizati Semnatura Electronica numai cu INTERNET EXPLORER lansati internetul.
Un informatician foarte dragut de la CertSign m-a ajutat in cele din urma sa gasim de unde porneste problema.
Ii multumesc foarte mult.
#205670 soldare ct. 461
Postat de doiny on 28 June 2009 - 08:51 PM in Arhiva
#215618 sold tva
Postat de doiny on 26 December 2009 - 10:15 PM in Arhiva
Am si eu o asemenea problema , si in fisa lor sintetica nu au un decont care este stampilat de catre finante.
In principiu ar trebui decontul sa aibe aceeasi suma de recuperat ca si balanta ca sa nu ai reprosuri...
#196658 semnatura bilant
Postat de doiny on 12 March 2009 - 03:33 PM in Arhiva
Acum nu puteti decat sa depuneti Bilant, adica trebuie.
Puteti lua legatura cu un Expert din apropierea domiciliului dumneavoastra, lista expertilor se gaseste pe situl CECCAR ,
discutati cu cineva si nu cred ca este o problema, daca vreti puteti sa-mi scrieti la xxxx@yahoo.com
#196636 semnatura bilant
Postat de doiny on 12 March 2009 - 01:28 PM in Arhiva
Daca sunteti 3 asociati si un administrator , nu aveti inca un contabil care sa semneze din punct de vedere legal?
Eu cred ca este cazul sa va luati o firma de contabilitate ,
care uneori se apropie de tarifele percepute de unii contabili care nu pot semna din punct de vedere legal,
Si cred ca merita o firma de contabilitate sa te asiguri.
#233776 Sediu firma + locuinta de serviciu la o societate de contabilitate
Postat de doiny on 01 December 2010 - 05:52 PM in Arhiva
avand in vedere ca nu toata cladirea se utilizeaza in scopul obtinerii de venituri.
(ex locuinta de serviciu administrator sau contrct de comodat) .
Activitati acceptate CECCAR
DOMENIUL PRINCIPAL DE ACTIVITATE ESTE:
692 Activitati de contabilitate si audit financiar ; consultanta in domeniul fiscal
ACTIVITATEA PRINCIPALA ESTE:
6920 - Activități de contabilitate și audit financiar , consultanța în domeniul fiscal;
ACTIVITATI SECUNDARE :
Obiectul de activitate a societatii va include , de asemenea , urmatoarele activitati:
7022 - Activități de consultanță pentru afaceri și management;
8299 - Alte activități de servicii suport pentru întreprinderi;
6209 - Alte activități de servicii privind tehnologia informației;
7320 - Activități de studiere a pieței și de sondare a opiniei publice;
6420 - Activități ale holdingurilor;
6619 - Activități auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activități de asigurare și
fonduri de pensii;
7490 - Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.;
6831 - Agentii imobiliare;
6621 - Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor
Inchirierea se poate asimila unei agentii imobiliare.
#220968 Scutire impozit pe venitul din salariu programatori
Postat de doiny on 03 March 2010 - 09:49 PM in Arhiva
iar ceea ce v-am spus eu anterior sunt masuri care trebuiesc indeplinite pentru a beneficia de scutire .
#193555 Salariul Minim Ramura Constructii 2009
Postat de doiny on 08 February 2009 - 07:53 PM in Arhiva
Art. 50. - Salariul minim brut de baza pe ramura constructii se fixeaza la 650 lei pe luna, incepand cu data de 1.01.2009, pentru un program de lucru de 170 ore/luna.
#234461 salariul minim 2011 cf. noului CCMNN 2011-2014
Postat de doiny on 28 December 2010 - 10:58 AM in Arhiva
respectiv 700 lei pentru un program complet de lucru de 170 de ore pe luna.
(2) Strict pentru anul 2011, se stabilesc urmatorii coeficienti minimi de ierarhizare, pentru urmatoarele categorii de salariati:
a) muncitori:
1. necalificati – 1;
2. calificati – 1,1.
b) personal administrativ incadrat in functii pentru care conditia de pregatire este:
1. liceala – 1,1;
2. postliceala – 1,15;
c) personal de specialitate incadrat pe functii pentru care conditia de pregatire este:
1. scoala de maistri – 1,3;
2. studii superioare de scurta durata – 1,3.
d) personalul incadrat in functii pentru care conditia de paregatire este cea de studii superioare – 1,72.
(3) Coeficientii de ierarhizare de la alin. ( 1) se aplica la salariul minim negociat pe unitate.
(4) Salarizarea personalului incadrat conform alin. (1), se va stabili tinand cont si de standardele ocupationale corespunzatoare ocupatiei respective.
Daca, conform grilei de salarizare, salariul brut este rezultatul inmultirii salariului minim cu coeficientul de ierarhire corespunzator postului ocupat, vor fi modificate toate salariile ca urmare a modificarii salariului minim.
Prevederile Contractului colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2011 – 2014 se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2011, astfel ca, salariile vor fi majorate incepand cu aceasta data. Contractul colectiv de munca incheiat la nivel de unitate se va modifica in conformitate cu prevederile Contractului colectiv de munca unic la nivel national.
La alineatul (2) al art. 17 din Codul muncii, sunt enumerate elementele cu privire la care salariatul trebuie informat, intre care si salariul.
La alineatul (4) insa, art. 17 din Codul muncii stabileste ca orice modificare a unuia dintre elementele prevazute la alin. (2) in timpul executarii contractului individual de munca impune incheierea unui act aditional la contract, intr-un termen de 15 zile de la data incunostintarii in scris a salariatului, cu exceptia situatiilor in care o asemenea modificare rezulta ca posibila din lege sau din contractul colectiv de munca aplicabil.
De aceea, nu este obligatorie incheierea actului aditional, prin exceptie de la prevederile art. 17 alin. (4) teza I din Codul muncii, in cazul modificarii salariului minim in baza legii sau a contractului colectiv de munca aplicabil.
Asadar, modificarea salariului inscris in contractul individual de munca, prin fectul legii sau al contractului colectiv de munca aplicabil, poate fi operata si prin decizia angajatorului.
Aveti mai jos un Model de decizie
Model decizie colectiva
Antetul
DECIZIA NR. ........./...........................
Angajatorul S.C. .................... S.R.L. cu sediul in ..............., str. ..................... nr. 25, sector/judet .............., inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr. J....../........../......................., C.U.I. ....................., telefon ........................., reprezentata legal prin dl./dna ............................................in calitate de director general /administrator, emite prezenta
DECIZIE
Art. 1 In temeiul art. 40 alin. (1) lit. a) din Contractul colectiv de munca unic la nivel national pentru anul 2011, emite prezenta incepand cu data de 01.01 .2011 salariul de baza lunar se modifica dupa cum urmeaza:
Nr. Crt. Nume si Prenume Functia Salariul vechi (RON) Salariul nou (RON) Semnatura de luare la cunostinta
1
2
3
4
5
6
Art. 2 Prezenta decizie va fi adusa la indeplinire de catre departamentul ....................
Director General/Administrator
.................................................
#190253 salariu minim de la 01.10.2008.
Postat de doiny on 05 January 2009 - 03:09 PM in Arhiva
2009 este de 600 lei
HOTĂRÂRE nr. 1.051 din 10 septembrie 2008
pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată
ART. 2
Începând cu data de 1 ianuarie 2009, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată se stabilește la 600 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 170 de ore în medie pe lună în anul 2009, reprezentând 3,529 lei/oră.
#227839 Rezultate in urma schimbarii cotei de tva de la 19% la 24%
Postat de doiny on 05 July 2010 - 04:03 PM in Arhiva
Ma refeream la diferente de Tva .
(normal ca se factureaza toate prestarile efectuate, numai ca avansul se storneaza cu 19 % si acesta nu poate fi evidentiat in bonul fiscal cu minus)
Nu cred ca nu se tine cont de suma incasata , atunci de ce trebuie sa corespunda numerarul din sertar cu bonurile din casa de marcat?
#227829 Rezultate in urma schimbarii cotei de tva de la 19% la 24%
Postat de doiny on 05 July 2010 - 01:06 PM in Arhiva
Ne inregistram cu tva-ul din factura in contabilitate, si atasam o nota explicativa la bonul fiscal in care detaliem aceste aspecte si exemplificam temeiul legal
prin care se procedeaza la aceasta regularizare , intrucat casa de marcat nu bate cu 19 % si cu 24 %.
#196848 Rezerve legale
Postat de doiny on 14 March 2009 - 09:59 PM in MONOGRAFII CONTABILE
Ar trebui si o Hotarare Aga sa te acoperi .
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ doiny's Content
- Regulament