Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
doiny's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


doiny's Content

There have been 614 items by doiny (Search limited from 19-December 07)



Sort by                Order  

#196492 SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE

Postat de doiny on 11 March 2009 - 10:25 AM in Arhiva

Dar intrebarea mea, se rezolva pentru fiecare certificat in parte sau se rezolva pentru toti cei ce certificate, pe situl ANAF? :frusty: :sad:



#196574 SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE

Postat de doiny on 11 March 2009 - 07:55 PM in Arhiva

Buna Seara,

Revin pentru a repara cele spuse in postarile anterioare ,

CERTIFICATUL ESTE FOARTE BUN, - are multe avantaje - si de costuri si administrativ

Deci sa revenim, ca sa citeasca si colegii mei carora li s-a mai intamplat .

Eu nu puteam sa ma autentific deoarece deschideam internetul cu Opera ,

Situl ANAF este setat sa citeasca informatiile de pe token doar cu Internet Explorer.


Deci atentie cei ce utilizati Semnatura Electronica numai cu INTERNET EXPLORER lansati internetul.

Un informatician foarte dragut de la CertSign m-a ajutat in cele din urma sa gasim de unde porneste problema.

Ii multumesc foarte mult.



#235350 Solicitare scutire TVA

Postat de doiny on 13 January 2011 - 08:35 PM in Arhiva

La Sect 2 a trebuit balanta sau jurnalul de vanzari,( referitor la cifra de afaceri)
certificatul in oroginal si D 096.



#235237 Solicitare scutire TVA

Postat de doiny on 12 January 2011 - 11:34 AM in Arhiva

Nu mai este nevoie de D 010

D 096 + Certificatul in scopuri de Tva in original



#235384 Solicitare scutire TVA

Postat de doiny on 14 January 2011 - 08:26 PM in Arhiva

La Sect 2 au verificat in calculator daca a fost ridicat .
Daca totusi a fost ridicat si nu-l aveti , trebuie sa va duceti cu anuntul de la Monitorul Oficialca l-ati pierdut ,
in loc de certificat.



#235069 Solicitare scutire TVA

Postat de doiny on 10 January 2011 - 04:20 PM in Arhiva

S-a modificat 010,

Are cineva in format Word D 010 ?



#205516 soldare ct. 461

Postat de doiny on 26 June 2009 - 02:17 PM in Arhiva

In codul fiscal se specifica ca aceste cheltuieli sunt deductibile pana la nivelul sumei trecuta in declaratia de sanatate a asociatului unic.



#205670 soldare ct. 461

Postat de doiny on 28 June 2009 - 08:51 PM in Arhiva

Nu uita sa te acoperi cu documente. Pentru dividende iti trebuie hotarare aga etc... Foarte putini dintre patroni sunt de acord cu repartizarea la dividende si plata impozitului, asa ca ai grija ce si cui propui . Daca-i spui ca trebuie sa plateasac impozit ...s-ar putea sa te creada putin dusa... varianta cea mai plauzibila este stingerea din 455 sau chitanta de incasare de la asociatul unic si decontarea ulterioara....



#215618 sold tva

Postat de doiny on 26 December 2009 - 10:15 PM in Arhiva

Ma tem ca trebuie sa verifici fisa sintetica de la finante cu fisa de cont .
Am si eu o asemenea problema , si in fisa lor sintetica nu au un decont care este stampilat de catre finante.
In principiu ar trebui decontul sa aibe aceeasi suma de recuperat ca si balanta ca sa nu ai reprosuri...



#196658 semnatura bilant

Postat de doiny on 12 March 2009 - 03:33 PM in Arhiva

Declaratia de inactivitate trebuia depusa pana in 28.02.2009
Acum nu puteti decat sa depuneti Bilant, adica trebuie.

Puteti lua legatura cu un Expert din apropierea domiciliului dumneavoastra, lista expertilor se gaseste pe situl CECCAR ,
discutati cu cineva si nu cred ca este o problema, daca vreti puteti sa-mi scrieti la xxxx@yahoo.com



#196664 semnatura bilant

Postat de doiny on 12 March 2009 - 04:49 PM in Arhiva

OK am vrut sa o ajut.
M-am gandit eu ca o sa supar pe cineva.
Scuze.



#196636 semnatura bilant

Postat de doiny on 12 March 2009 - 01:28 PM in Arhiva

Daca aveti ceva chelt de infiintare si nu ati facturat nimic in anul 2008 se putea depune Declaratie de inactivitate , semnata numai de Administrator, in locul bilantului.

Daca sunteti 3 asociati si un administrator , nu aveti inca un contabil care sa semneze din punct de vedere legal?

Eu cred ca este cazul sa va luati o firma de contabilitate ,
care uneori se apropie de tarifele percepute de unii contabili care nu pot semna din punct de vedere legal,
Si cred ca merita o firma de contabilitate sa te asiguri.



#200238 semnatura bilant

Postat de doiny on 27 April 2009 - 08:53 PM in Arhiva

Doamne Fereste,.... cred ca numai in provincie se respecta asa ceva. Pai numai cate societati de expertiza sunt fara viza..



#240303 Sediu social

Postat de doiny on 11 April 2011 - 04:39 PM in Arhiva

???



#233776 Sediu firma + locuinta de serviciu la o societate de contabilitate

Postat de doiny on 01 December 2010 - 05:52 PM in Arhiva

Se mai pune problema si deductibilitatii Tva-ului din facturile de achizitii materiale,
avand in vedere ca nu toata cladirea se utilizeaza in scopul obtinerii de venituri.
(ex locuinta de serviciu administrator sau contrct de comodat) .

Activitati acceptate CECCAR

DOMENIUL PRINCIPAL DE ACTIVITATE ESTE:

692 Activitati de contabilitate si audit financiar ; consultanta in domeniul fiscal

ACTIVITATEA PRINCIPALA ESTE:

6920 - Activități de contabilitate și audit financiar , consultanța în domeniul fiscal;


ACTIVITATI SECUNDARE :
Obiectul de activitate a societatii va include , de asemenea , urmatoarele activitati:
7022 - Activități de consultanță pentru afaceri și management;
8299 - Alte activități de servicii suport pentru întreprinderi;
6209 - Alte activități de servicii privind tehnologia informației;
7320 - Activități de studiere a pieței și de sondare a opiniei publice;
6420 - Activități ale holdingurilor;
6619 - Activități auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activități de asigurare și
fonduri de pensii;
7490 - Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.;
6831 - Agentii imobiliare;
6621 - Activitati de evaluare a riscului de asigurare si a pagubelor

Inchirierea se poate asimila unei agentii imobiliare.



#220968 Scutire impozit pe venitul din salariu programatori

Postat de doiny on 03 March 2010 - 09:49 PM in Arhiva

Angajatorul este responsabil pentru stabilirea sumei impozitului pe salarii. Trebuie sa verifice daca se indeplinesc conditiile pentru a nu fi impozitate aceste venituri,
iar ceea ce v-am spus eu anterior sunt masuri care trebuiesc indeplinite pentru a beneficia de scutire .



#220894 Scutire impozit pe venitul din salariu programatori

Postat de doiny on 03 March 2010 - 12:26 PM in Arhiva

Se intocmeste stat separat pentru acest departament care beneficiaza de scutire si se avizeaza la ITM,
Se inregistreaza veniturile (704) creeate de acestia separat intr-un analitic in balanta de verificare.



#193555 Salariul Minim Ramura Constructii 2009

Postat de doiny on 08 February 2009 - 07:53 PM in Arhiva

Actul aditional la Contractul colectiv de munca la nivel de ramura constructii pe anii 2008-2009 nr. 744/2009 publicat in Monitorul Oficial, Partea V nr. 2 din 2009.

Art. 50. - Salariul minim brut de baza pe ramura constructii se fixeaza la 650 lei pe luna, incepand cu data de 1.01.2009, pentru un program de lucru de 170 ore/luna.



#234461 salariul minim 2011 cf. noului CCMNN 2011-2014

Postat de doiny on 28 December 2010 - 10:58 AM in Arhiva

Potrivit dispozitiilor art. 40 alin. (1) din Contractul colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2011 – 2014, salariul de baza minim brut pe ora, negociat, va fi de 4,118lei/ora,
respectiv 700 lei pentru un program complet de lucru de 170 de ore pe luna.

(2) Strict pentru anul 2011, se stabilesc urmatorii coeficienti minimi de ierarhizare, pentru urmatoarele categorii de salariati:

a) muncitori:
1. necalificati – 1;
2. calificati – 1,1.

b) personal administrativ incadrat in functii pentru care conditia de pregatire este:
1. liceala – 1,1;
2. postliceala – 1,15;

c) personal de specialitate incadrat pe functii pentru care conditia de pregatire este:
1. scoala de maistri – 1,3;
2. studii superioare de scurta durata – 1,3.

d) personalul incadrat in functii pentru care conditia de paregatire este cea de studii superioare – 1,72.
(3) Coeficientii de ierarhizare de la alin. ( 1) se aplica la salariul minim negociat pe unitate.
(4) Salarizarea personalului incadrat conform alin. (1), se va stabili tinand cont si de standardele ocupationale corespunzatoare ocupatiei respective.

Daca, conform grilei de salarizare, salariul brut este rezultatul inmultirii salariului minim cu coeficientul de ierarhire corespunzator postului ocupat, vor fi modificate toate salariile ca urmare a modificarii salariului minim.

Prevederile Contractului colectiv de munca unic la nivel national pe anii 2011 – 2014 se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2011, astfel ca, salariile vor fi majorate incepand cu aceasta data. Contractul colectiv de munca incheiat la nivel de unitate se va modifica in conformitate cu prevederile Contractului colectiv de munca unic la nivel national.

La alineatul (2) al art. 17 din Codul muncii, sunt enumerate elementele cu privire la care salariatul trebuie informat, intre care si salariul.

La alineatul (4) insa, art. 17 din Codul muncii stabileste ca orice modificare a unuia dintre elementele prevazute la alin. (2) in timpul executarii contractului individual de munca impune incheierea unui act aditional la contract, intr-un termen de 15 zile de la data incunostintarii in scris a salariatului, cu exceptia situatiilor in care o asemenea modificare rezulta ca posibila din lege sau din contractul colectiv de munca aplicabil.

De aceea, nu este obligatorie incheierea actului aditional, prin exceptie de la prevederile art. 17 alin. (4) teza I din Codul muncii, in cazul modificarii salariului minim in baza legii sau a contractului colectiv de munca aplicabil.

Asadar, modificarea salariului inscris in contractul individual de munca, prin fectul legii sau al contractului colectiv de munca aplicabil, poate fi operata si prin decizia angajatorului.

Aveti mai jos un Model de decizie

Model decizie colectiva

Antetul

DECIZIA NR. ........./...........................


Angajatorul S.C. .................... S.R.L. cu sediul in ..............., str. ..................... nr. 25, sector/judet .............., inregistrata la Registrul Comertului din Bucuresti sub nr. J....../........../......................., C.U.I. ....................., telefon ........................., reprezentata legal prin dl./dna ............................................in calitate de director general /administrator, emite prezenta

DECIZIE

Art. 1 In temeiul art. 40 alin. (1) lit. a) din Contractul colectiv de munca unic la nivel national pentru anul 2011, emite prezenta incepand cu data de 01.01 .2011 salariul de baza lunar se modifica dupa cum urmeaza:

Nr. Crt. Nume si Prenume Functia Salariul vechi (RON) Salariul nou (RON) Semnatura de luare la cunostinta
1
2
3
4
5
6

Art. 2 Prezenta decizie va fi adusa la indeplinire de catre departamentul ....................

Director General/Administrator
.................................................



#190253 salariu minim de la 01.10.2008.

Postat de doiny on 05 January 2009 - 03:09 PM in Arhiva

Salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată incepand cu 1 ianuarie

2009 este de 600 lei


HOTĂRÂRE nr. 1.051 din 10 septembrie 2008

pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată


ART. 2

Începând cu data de 1 ianuarie 2009, salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată se stabilește la 600 lei lunar, pentru un program complet de lucru de 170 de ore în medie pe lună în anul 2009, reprezentând 3,529 lei/oră.



#206385 salarii 2009

Postat de doiny on 06 July 2009 - 06:49 PM in Arhiva

In luna iunie 2009 sunt 21 zile lucratoare , deci 168 ore lucratoare, cred ca este corect.,deoarece in info facut de colega la inceputul topicului este putin gresit 21 zile cu 178 ore.



#25567 Rolul managementului financiar

Postat de doiny on 28 June 2005 - 09:52 AM in Arhiva

mai .sant 2 volume de maneg financiar foarte cunoscute de la ed economica dar cred ca le gasesti si pe la ase , sant destul de explicite pentru incepatori , mie i-mi plac



#227839 Rezultate in urma schimbarii cotei de tva de la 19% la 24%

Postat de doiny on 05 July 2010 - 04:03 PM in Arhiva

Daca cititi cu atentie, poate o sa va dati seama de continutul problemei.
Ma refeream la diferente de Tva .
(normal ca se factureaza toate prestarile efectuate, numai ca avansul se storneaza cu 19 % si acesta nu poate fi evidentiat in bonul fiscal cu minus)
Nu cred ca nu se tine cont de suma incasata , atunci de ce trebuie sa corespunda numerarul din sertar cu bonurile din casa de marcat?



#227829 Rezultate in urma schimbarii cotei de tva de la 19% la 24%

Postat de doiny on 05 July 2010 - 01:06 PM in Arhiva

In cazul in care suntem obligati sa intocmim bon fiscal pentru restul de incasat, (factura de regularizare),Tva -ul din bonul casei de marcat nu corespunde cu tva-ul din factura de regularizare, cum procedam in acest caz?
Ne inregistram cu tva-ul din factura in contabilitate, si atasam o nota explicativa la bonul fiscal in care detaliem aceste aspecte si exemplificam temeiul legal
prin care se procedeaza la aceasta regularizare , intrucat casa de marcat nu bate cu 19 % si cu 24 %.



#196848 Rezerve legale

Postat de doiny on 14 March 2009 - 09:59 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Si eu am avut aceeasi situatie, am creeat rezerva legala 40 si diferenta am inregistrat-o in alte rezerve.
Ar trebui si o Hotarare Aga sa te acoperi .




Cometa SQL