Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
carolina3's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


carolina3's Content

There have been 344 items by carolina3 (Search limited from 03-January 08)



Sort by                Order  

#70251 Avem nevoie de contabili?

Postat de carolina3 on 27 February 2006 - 03:59 PM in Arhiva

Aceasta este una dintre cauze.
Alta ar fi CECCAR. Nu a facut nimic pentru profesia contabila in cei 11 ani de cand exista ! In afara de afilierea la o multime de organisme internationale (utila) si participarea la reuniuni (de multe ori inutila) NIMIC.
La ce foloseste contabilul intr-o firma, cat costa un contabil bun si cat "costa" prestatia unui contabil slab profesional, cum ajuta informatiile dintr-o contabilitate corecta in luarea deciziilor in conducerea firmelor ...... si lista ramane deschisa.
CECCAR-ul trebuia sa informeze chiar "agresiv" mediul de afaceri despre avantajele utilizarii unui contabil bun - prin TV, ziare, grafitti, anunturi cu tobosar in pietele publice, etc.
Gresesc oare ?



#82180 raspunsuri la testele grila CECCAR

Postat de carolina3 on 04 May 2006 - 09:29 AM in Arhiva

Da, vezi Ord.65/1994, cu modificarile ulterioare, la art. 5 si 9.



#66386 Repartizare profit 2005

Postat de carolina3 on 11 February 2006 - 03:16 PM in Arhiva

Repartizarea profitului pentru dividende se "anunta" prin declaratia 205.



#73683 Repartizare profit 2005

Postat de carolina3 on 15 March 2006 - 02:22 PM in Arhiva

ORDIN 306/2002
5.9.-
...............................
Repartizarea profitului se înregistreaza în contabilitate pe destinatiile prevazute de dispozitiile legale în vigoare, cu aprobarea adunarii generale a actionarilor sau asociatilor.


A.G. pentru repartizarea profitului are loc in anul urmator celui pentru care se intocmeste bilantul. De aceea se scrie acticolul
129=117



#148425 acutire impozit - programatori

Postat de carolina3 on 19 October 2007 - 03:14 PM in Arhiva

Vezi postareaemaharangus, la Oct 18 2007, 04:16 PM, a spus:

am sunat la Finante si la CJASS sa ma interesez ce anume trebuie facut pentru a pentru a putea plati 6.5% la salariul minim in cazul progarmatorilor si am aflat ca trebuie:

- adeverinta de venit de la Finante pe perioada 2002-2007 - nu inteleg ce relevanata are...
- declaratie pe proprie raspundere,in functie de cazul in care se afla astfel:
a. fara venituri din alte surse in afara salariilor si fara teren agricol
b. cu venituri din alte surse in afara salariilor si fara teren agricol
c. cu venituri din alte surse in afara salariilor si cu teren agricol

poate sa-mi spuna cineva daca a depus aceste acte si daca mai sunt si altele?

Adeverinta este pentru cazul in care persoana are si alte venituri in afara de salarii. Pentru acelea trebuie sa plateasca 6,5% contributie la sanatate (Legea 95/2007 art. 257).
Prevederea din Ordinul 617/2007 este benefica numai pentru persoanele scutite pe impozitul pe venit care nu au alte venituri in afara de salariu (art. 5 alin.6).



#65648 registre vizate la finante

Postat de carolina3 on 09 February 2006 - 09:39 AM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

Revin cu amanunte:
OMF 1850/2005

CAPITOLUL 1: GRUPA I Registrele de contabilitate
SECTIUNEA 1: REGISTRUL-JURNAL (Cod 14-1-1)
I._
1.Serveste ca document contabil obligatoriu de înregistrare cronologica si sistematica a modificarii elementelor de activ si de pasiv ale unitatii.
2.Se întocmeste de catre persoanele prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, într-un singur exemplar, dupa ce a fost numerotat, snuruit, parafat si înregistrat în evidenta unitatii.
Numerotarea filelor registrelor se va face în ordine crescatoare, iar volumele se vor numerota în ordinea completarii lor.
Se întocmeste zilnic sau lunar, dupa caz, prin înregistrarea cronologica, fara stersaturi si spatii libere, a documentelor în care se reflecta miscarea elementelor de activ si de pasiv ale unitatii.
În cazul în care unitatea foloseste jurnale auxiliare, totalul lunar al fiecaruia se poate trece în registrul-jurnal.
În conditiile conducerii contabilitatii cu ajutorul sistemelor informatice de prelucrare automata a datelor, fiecare operatiune economico-financiara se va înregistra prin articole contabile, în mod cronologic, dupa data de întocmire sau de intrare a documentelor în unitate. În aceasta situatie, Registrul-jurnal se editeaza lunar, iar paginile vor fi numerotate pe masura editarii lor. Registrul-jurnal va fi snuruit, parafat si înregistrat în evidenta unitatii în luna urmatoare celei în care numarul de file editate este 100, sau anual, daca numarul filelor editate este sub 100, pentru un exercitiu financiar.

SECTIUNEA 2: REGISTRUL-INVENTAR (Cod 14-1-2)
I._
1.Serveste ca document contabil obligatoriu de înregistrare a rezultatelor inventarierii elementelor de activ si de pasiv.
2.Se întocmeste de catre persoanele prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, într-un singur exemplar, dupa ce a fost numerotat, snuruit, parafat si înregistrat în evidenta unitatii.



#64855 registre vizate la finante

Postat de carolina3 on 06 February 2006 - 04:02 PM in REGISTRE NECESARE / OBLIGATORII

La A.F.1 este un anunt prin care se precizeaza: "Nu se mai vizeaza Registrele conform prevederilor Legii 82/1991 republicata."



#282941 Calcul salariu 2018

Postat de carolina3 on 08 March 2018 - 12:28 PM in SALARII

Un muncitor lipseste cate o zi, de mai multe ori pe luna, fara sa anunte cu o zi inainte pentru a fi suspendat contractul in REVISAL. Ulterior face cerere de concediu fara plata. Are 1.900 lei/luna. Cu aceste zile lipsa venitul este mai mic de 1.900.
Trebuie sa calculez pentru el CAS si CASS la 1.900, cu diferenta suportata de angajator? Pentru acele zile contractul ESTE activ. In CF la art.146
(51)Contribuţia de asigurări sociale datorată de către persoanele fizice care obţin venituri din salarii sau asimilate salariilor, în baza unui contract individual de muncă cu normă întreagă sau cu timp parţial, calculată potrivit alin. (5), nu poate fi mai mică decât nivelul contribuţiei de asigurări sociale calculate prin aplicarea cotei prevăzute la art. 138 lit. a) asupra salariului de bază minim brut pe ţară în vigoare în luna pentru care se datorează contribuţia de asigurări sociale, corespunzător numărului zilelor lucrătoare din lună în care contractul a fost ACTIV.



#281117 Calcul salariu 2018

Postat de carolina3 on 27 November 2017 - 02:14 PM in SALARII

Conform art. 146(51) si 168(51) de la 01.01.2018
Pentru un salariat cu 2 ore/zi, sal. 500 lei, fara deduceri, cu venituri din alte salarii PESTE 1900 lei/luna, contributiile ar fi:
sal. CAS CASS Baza calcul imp. net 500 125 50 325 33 292

Daca veniturile din alte salarii sunt sub 1900 lei/luna, contributiile ar fi
sal. CAS CASS Baza calcul imp. net 500 475 190 -165

Ce facem in aceasta situatie? Aduc oamenii bani de acasa sau se maresc salariile pentru timp de lucru partial?



#283023 Calcul salariu 2018

Postat de carolina3 on 12 March 2018 - 03:08 PM in SALARII

Multumesc. Sunt muncitori necalificati si lipsesc fara sa anunte cu o zi inainte. Altii mai buni nu se gasesc.



#282459 Calcul salariu 2018

Postat de carolina3 on 13 February 2018 - 05:02 PM in SALARII

OUG 3/2018
Un programator cu 3.340 net in decembrie. Sal. brut marit cu 20% in 2018.
In ianuarie are 5 zile lucrate si 15 zile C.Medical cu 75%.
In acest caz salariul net din 2017 luat in calcul in formula este proportional cu zilele lucrate in 2018 (3340/20*5)?
Dar CAS este aferent zilelor lucrate sau se aduna si cel aferent C.M. (nu se precizeaza in OUG)?



#282543 Modificari la concedii medicale 2018

Postat de carolina3 on 15 February 2018 - 10:50 AM in CONCEDII SI INDEMNIZATII AFERENTE

In D112 versiunea din 14.02.2018 pentru un C.M. cod 14, pt. toata luna ianuarie (suportat integral din FNUASS), programul calculeaza CASS de 10% din indemnizatia bruta.
Se calculeaza CASS pentru indemnizatiile de C.M.?



#282555 Modificari la concedii medicale 2018

Postat de carolina3 on 15 February 2018 - 12:59 PM in CONCEDII SI INDEMNIZATII AFERENTE

D112 de pe site ANAF versiunea din data de 14.02.2018.



#282563 Modificari la concedii medicale 2018

Postat de carolina3 on 15 February 2018 - 01:35 PM in CONCEDII SI INDEMNIZATII AFERENTE

In versiunea din azi, 15.02, nu mai apare eroarea cu CASS la C.M. toata luna.



#276823 dividende

Postat de carolina3 on 27 December 2016 - 11:33 AM in ALTE PROBLEME CONTABILE

La un curs din luna decembrie doamna Georgeta Petre, fost director in M.F.P., a spus ca data realizarii venitului din dividende este data platii acestora.
Daca dividendele se vor plati efectiv in 2017 (chiar daca au fost repartizate in 2016 si s-a platit impozitul pe dividende) se va datora pentru ele contributia pentru sanatate de 5,5%.
Nu este admisa nici formula contabila 457=455 (care a fost propusa in discutii). Doar plata efectiva a dividendelor.



#231825 Incasare mai mare de 5000 ron

Postat de carolina3 on 05 October 2010 - 10:58 AM in Arhiva

Nici furnizorul nu are voie sa incaseze mai mult de 5.000 lei de la o persoana juridica. - Ord.15/2006 art. 6 alin. (1).



#58213 Nu mai sunt deductibile bonurile fiscale Ordin nr. 1714/2005

Postat de carolina3 on 05 January 2006 - 03:10 PM in Arhiva

O. 2055/1998 actualizat nu-l pot trimite deoarece programul meu de legislatie nu-mi permite copierea actelor actualizate. Iti trimit anexa 2 care nu a fost modificata de la aparitia ordinului in 1998.

ORDIN nr. 2.055 din 30 octombrie 1998 privind aplicarea corespunzatoare a Hotarârii Guvernului nr. 831/1997
..............................................
ANEXA Nr. 2: BON CU VALOARE FIXA (cod 6-8-31) Formular cu regim special de înseriere si numerotare
Formularul este tiparit pe o singura fata, în carnete a câte 100 de file.
1.Serveste ca:
- document pentru încasarea sumei de la client;
- document pentru înregistrarea în contabilitate a volumului serviciilor prestate.
Se utilizeaza în toate ramurile de activitate cu un numar zilnic mare de servicii de acelasi fel. Tariful prestatiei va fi pretiparit.
2.Se întocmeste într-un exemplar de catre unitatea prestatoare, completându-se atât matca (partea stânga a formularului), cât si partea detasabila.
3.Circula:
- la client (partea detasabila);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru înregistrarea în contabilitate (matca).
4.Se arhiveaza la compartimentul finaciar-contabil.
Seria ...................Nr. ..........................

....................................................................

(denumirea, forma juridica)

Numarul de înregistrare

în registrul comertului/an ..............................

Numarul de înregistrare fiscala .....................

Sediul .........................................................

(localitatea, strada si numarul)

Contul ........................................................

Banca .........................................................

BON

cu valoare fixa

Data ........................

Denumirea serviciului .................................

..................................................................


TARIF LEI ...............................

T.V.A. ......................................

TOTAL GENERAL: .................
Seria .....................Nr. ...........................

...............................................................

(denumirea, forma juridica)

Numarul de înregistrare

în registrul comertului/an ..........................

Numarul de înregistrare fiscala ................

Sediul .....................................................

(localitatea, strada si numarul)

Contul .....................................................

Banca .....................................................

BON

cu valoare fixa

Data .........................

Denumirea serviciului: ..............................

................................................................


TARIF LEI ........................

T.V.A. ...............................

TOTAL GENERAL: ..........


Aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 593/1998
6-8-31
Aprobat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 593/1998
6-8-31


Publicat în Monitorul Oficial cu numarul 442 din data de 20 noiembrie 1998



#57983 Nu mai sunt deductibile bonurile fiscale Ordin nr. 1714/2005

Postat de carolina3 on 04 January 2006 - 03:19 PM in Arhiva

La parcare (si alte servicii) exista Ordin 2055/1998 actualizat - in anexa 2: Bon cu valoare fixa, este deductibil.
Asemanator la Posta - Ordin 1060/2004 - chitantele sunt deductibile.



#58209 Nu mai sunt deductibile bonurile fiscale Ordin nr. 1714/2005

Postat de carolina3 on 05 January 2006 - 03:04 PM in Arhiva

Pentru CRISTIANAMATACHE
ORDIN nr. 1060 din 14 iulie 2004 pentru aprobarea unor formulare specifice cu regim special privind activitatea financiara si contabila
În temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotarârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 1 alin. (4) din Hotarârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiara si contabila si a normelor metodologice privind întocmirea si utilizarea acestora, prin care, la propunerea principalilor utilizatori, Ministerul Finantelor Publice aproba introducerea de noi formulare tipizate cu regim special, comune si specifice, precum si modificarea sau eliminarea celor aflate în uz,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba modelele formularelor specifice cu regim special privind activitatea financiara si contabila si normele privind întocmirea si utilizarea acestora, prevazute în anexele nr. 1-7 care fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Se abroga anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor nr. 593/1998.
Art. 3
Directia de reglementari contabile va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-
p. Ministrul finantelor publice,

Maria Manolescu,

secretar de stat


ANEXA nr. 1:
A.REGISTRU CHITANTIER MANDATE POSTALE INTERNE, ONLINE, ELECTRONICE PREZENTATE - COD MC 14-4-1/f-
Unitatea:
Nr. de ordine în Registrul comertului/anul:
Cod Unic de înregistrare:
Atribut fiscal:
Sediul social:
C.S.S.V.:
D.R.P.:
Oficiul postal:
Judetul:

Contul:
Banca:

CHITANTA Seria ................ Nr. ...........

Nr. prezentare ...................Data prezentarii ..................
Produsul ........................................(mandat postal intern, de serviciu, on-line, electronic)
Indicatii speciale .....................................
Destinatar ...........................(nume si prenume)
Adresa ............................
Expeditor ...........................(nume si prenume)
Localitatea ................Judetul .......................
Semnatura .............................
Depuneri sume
(lei)
TAXE POSTALE
(LEI)

Valoare
(inclusiv TVA)
din care valoare TVA:



Aprobat prin OMFP ................
MC 14-4-1/f


Verso
Stampila de zi a oficiului.
Va multumim!
PASTRATI CHITANTA!
Reclamatiile se primesc in termen de sase luni de la data prezentarii trimiterii, dupa expirarea caruia expeditorul pierde dreptul la despagubire.
Sistem unitar de înscriere si numerotare asigurat de Ministerul Finantelor Publice si C.N. Imprimeria Nationala S.A.
Tiparit sub supravegherea C.N. Imprimeria Nationala S.A.
B.REGISTRU CHITANTIER MANDATE POSTALE INTERNATIONALE, MANDATE EUROGIRO PREZENTATE - COD MC 14-4-1/fl-
Unitatea
Nr. de ordine în Registrul comertului/anul:
Cod Unic de înregistrare:
Atribut fiscal:
Sediul social:
C.S.S.V.:
D.R.P.
Oficiul postal:
Judetul:

Contul:
Banca:

CHITANTA Seria ................. Nr. .............

Nr. prezentare ..........................
Data prezentarii ..........................
Produsul ..............................(mandat postal international, EUROGIRO)
Indicatii speciale .............................
Destinatar ...........................
(nume si prenume)
Adresa ...........................
Localitatea ...........................
Tara de destinatie ........................
Expeditor ........................(nume si prenume)
Localitatea .....................judetul .......................
Semnatura ..........................
Depuneri sume
(valuta)
TAXE POSTALE
(LEI)

Valoare
(inclusiv TVA)
din care valoare TVA:



Aprobat prin OMFP ..............
MC 14-4-1/fl


Verso
Stampila de zi a oficiului.
Va multumim!
PASTRATI CHITANTA!
Reclamatiile se primesc în termen de sase luni de la data prezentarii trimiterii, dupa expirarea caruia expeditorul pierde dreptul la despagubire.
Sistem unitar de înscriere si numerotare asigurat de Ministerul Finantelor Publice si C.N. Imprimeria Nationala S.A.
Tiparit sub supravegherea C.N. Imprimeria Nationala S.A.
ANEXA nr. 11: NORMELE DE ÎNTOCMIRE SI UTILIZARE A FORMULARULUI REGISTRU CHITANTIER MANDATE POSTALE INTERNE, ON-LINE, ELECTRONICE PREZENTATE - COD MC 14-4-1/f- SI A FORMULARULUI REGISTRU CHITANTIER MANDATE POSTALE INTERNATIONALE, MANDATE EUROGIRO PREZENTATE - COD MC 14-4-1/fl-
Formular cu regim special de tiparire, înseriere si numerotare.
Tiparit în carnete cu câte 150 de file.
1.Serveste ca:
- document justificativ privind încasarea tarifelor de prezentare pentru serviciul de mandate, cu precizarea ca se vor utiliza doua formulare specifice cu regim special distincte:
A)unul pentru mandatele postale interne, electronice, On-line;
B)al doilea pentru mandatele internationale, Euro-Giro, având precizate tara de destinatie si sumele depuse în valuta;
- document justificativ pentru încasarea si decontarea integrala si la timp a sumelor încasate ce urmeaza a fi achitate destinatarilor mandatelor postale;
- document pentru verificarea si controlul în cadrul Directiei de Servicii Financiare a prezentarii si achitarii mandatelor;
- document justificativ de înregistrare a cheltuielilor si a TVA deductibila in contabilitatea clientului, respectiv pentru înregistrarea veniturilor si a TVA colectata în contabilitatea prestatorului.
2.Se întocmeste în trei exemplare.
3.Circula:
- la expeditor, folosindu-se în caz de reclamatie (exemplarul 1);
- la Directia de Servicii Financiare, pentru verificare si control (exemplarul 2);
- la oficiul postal, pentru verificarea decontarii integrale si la timp a sumelor încasate si contabilizate, în caz de cercetare a unor reclamatii (exemplarul 3).
4.Se arhiveaza:
- la expeditorul mandatului (exemplarul 1);
- la Directia de Servicii Financiare (exemplarul 2);
- la oficiul postal (exemplarul 3).
ANEXA nr. 2: REGISTRU CHITANTIER PENTRU ÎNCASAREA DIFERITELOR TAXE POSTALE - COD MC 14-4-1/g-
Unitatea:
Nr. de ordine în Registrul Comertului/anul:
Cod Unic de înregistrare:
Atribut fiscal:
Sediul social:
C.S.S.V.:
D.R.P.:
Oficiul postal:
Judetul:

Contul:
Banca:


CHITANTA Seria .................. Nr. ...........
Data prezentarii ......................
S-a primit de la ....................................... pentru ............................... (denumire produs, denumire indicatie speciala si nr. trimitere aferenta, etc.)
Semnatura .......................
TAXE POSTALE
LEI

Valoare
(inclusiv TVA)
din care valoare TVA:



Aprobat prin OMFP .................
MC 14-4-1/g


Verso
Stampila de zi a oficiului.
Va multumim!
PASTRATI CHITANTA!
Reclamatiile se primesc în termen de sase luni de la data prezentarii trimiterii, dupa expirarea caruia expeditorul pierde dreptul la despagubire.
Sistem unitar de înscriere si numerotare asigurat de Ministerul Finantelor Publice si C.N. Imprimeria Nationala S.A.
Tiparit sub supravegherea C.N. Imprimeria Nationala S.A.
ANEXA nr. 21: NORMELE DE ÎNTOCMIRE SI UTILIZARE A FORMULARULUI REGISTRU CHITANTIER PENTRU ÎNCASAREA DIFERITELOR TAXE POSTALE - COD MC 14-4-1/g-
Formular cu regim special de tiparire, înseriere si numerotare.
Tiparit în carnete cu câte 100 de file.
1.Serveste ca:
- document justificativ pentru încasarea diferitelor taxe la trimiterile de curier electronic, curierat si curierat rapid intern si international prezentate sau sosite (factaj, magazinare, înapoiere), taxe la casute postale, etc.;
- document justificativ de înregistrare a cheltuielilor si a TVA deductibila în contabilitatea clientului, respectiv pentru înregistrarea veniturilor si a TVA colectata în contabilitatea prestatorului.
2.Se întocmeste în doua exemplare.
3.Circula:
- la depunator (expeditorul sau destinatarul trimiterii), folosindu-se în caz de reclamatie (exemplarul 1);
- ramâne în registru, pentru justificarea sumelor încasate (exemplarul 2).
4.Se arhiveaza:
- la depunator (expeditorul sau destinatarul trimiterii-exemplarul 1);
- la oficiul postal (exemplarul 2).
ANEXA nr. 3: REGISTRU CHITANTIER PENTRU OBIECTE DE MESAGERII PREZENTATE - COD MC 14-4-1/J-
Unitatea:
Nr. de ordine în Registrul comertului/anul:
Cod Unic de înregistrare:
Atribut fiscal:
Sediul social:
C.S.S.V.:
D.R.P.:
Oficiul postal:
Judetul:

Contul:
Banca:

CHITANTA Seria ..................Nr. ...........

Nr. prezentare ............................
Data prezentarii .........................
Produsul .............................
Continutul .......................
Ind. spec. .................................
Valoare ......................Rbs. ..................
Greutatea ................kg
Destinatar .........................................(numele si prenumele/denumirea agentului economic)
Localitatea ......................Jud. ...........Cod ............
Expeditor ......................................(numele si prenumele/denumirea agentului economic)
Semnatura ..........................
TAXE POSTALE
LEI

Valoare
(inclusiv TVA)
din care valoare TVA:



Aprobat prin OMFP ..................
MC 14-4-1/j


Verso
Stampila de zi a oficiului.
Va multumim!
PASTRATI CHITANTA!
Reclamatiile se primesc în termen de sase luni de la data prezentarii trimiterii, dupa expirarea caruia expeditorul pierde dreptul la despagubire.
Sistem unitar de înscriere si numerotare asigurat de Ministerul Finantelor Publice si C.N. Imprimeria Nationala S.A.
Tiparit sub supravegherea C.N. Imprimeria Nationala S.A.
ANEXA nr. 31: NORMELE DE ÎNTOCMIRE SI UTILIZARE A FORMULARULUI REGISTRU CHITANTIER PENTRU OBIECTE DE MESAGERII PREZENTATE - COD MC 14-4-1/j-
Formular cu regim special de tiparire, înseriere si numerotare.
Tiparit în carnete cu câte 100 de file.
1.Serveste ca:
- document justificativ de încasare a taxelor pentru trimiterile de curierat, curierat rapid si expres prezentate (trimiterile PrioriPost, UltraPost, EMS);
- document justificativ de înregistrare a cheltuielilor si a TVA deductibila in contabilitatea clientului, respectiv pentru înregistrarea veniturilor si a TVA colectata în contabilitatea prestatorului.
2.Se întocmeste în doua exemplare.
3.Circula:
- la expeditor (exemplarul 1);
- ramâne în oficiul postal, pentru justificarea sumelor încasate si pentru eventualele reclamatii (exemplarul 2).
4.Se arhiveaza:
- la expeditor (exemplarul 1);
- la oficiul postal (exemplarul 2).
ANEXA nr. 4: REGISTRU CHITANTIER PRESA - COD MC 29-61-14-
F1 PR

Unitatea:
Nr. de ordine în Registrul comertului/anul:
Cod Unic de înregistrare:
Atribut fiscal:
Sediul social:
C.S.S.V.:
D.R.P.:
Oficiul postal:
Judetul:

Contul:
Banca:


CHITANTA Seria ..................... Nr. ............
Emisa
Ptr. Oficiul ...................... cod postal distribuire .........................
Nr. catalog/Publicatia
Numar Abonamente

Ian.
Feb.
Mar.
Apr.
Mai
M
Iun.
I
Iul.
I
Aug.
Sep.
Oct.
Nov.
Dec.


ADRESA:
Localitatea .................................... Judetul .................................
Numele si prenumele abonatului ...........................................................
Valoare abonament (inclusiv TVA ............%) ..................................... lei (din care valoare TVA ........................... lei)
Taxe postale (inclusiv TVA ...............%) .................................. lei (din care valoare TVA .............................. lei)
TOTAL sume .................................. lei
Am primit lei ....................................................................(suma in litere)
Semnatura ................................. Stampila de zi a oficiului ....................... Data .....................
Aprobat prin OMFP .................
MC 29-61-14


Verso
Sistem unitar de înscriere si numerotare asigurat de Ministerul Finantelor Publice si C.N. Imprimeria Nationala S.A.
Tiparit sub supravegherea C.N. Imprimeria Nationala S.A.
ANEXA nr. 41: NORMELE DE ÎNTOCMIRE SI UTILIZARE A FORMULARULUI REGISTRU CHITANTIER PRESA - COD MC 29-61-14-
Formular cu regim special de tiparire, înseriere si numerotare.
Tiparit în carnete cu câte 150 de file.
1.Serveste ca:
- document justificativ privind încasarea abonamentelor de presa si a taxelor postale de distribuire;
- document justificativ pentru decontarea integrala si la timp a sumelor încasate;
- document justificativ de înregistrare a cheltuielilor si a TVA deductibila în contabilitatea clientului, respectiv pentru înregistrarea veniturilor si a TVA colectata în contabilitatea prestatorului.
2.Se întocmeste în trei exemplare.
3.Circula:
- la platitor, folosindu-se în caz de reclamatie (exemplarul 1);
- la diversi parteneri pentru întocmirea comenzilor de presa si pentru evidentele de distribuire (exemplarul 2);
- ramâne la oficiul postal, pentru verificarea decontarii integrale si la timp a sumelor încasate si contabilizate, în caz de cercetare a unor reclamatii (exemplarul 3).
4.Se arhiveaza:
- la platitor (exemplarul 1);
- la diversi parteneri (exemplarul 2);
- la oficiul postal (exemplarul 3).
ANEXA nr. 5: REGISTRU CHITANTIER PENTRU TRIMITERILE POSTALE PREZENTATE LA AGENTI POSTALI, FACTORI RURALI SI GHISEE COMUNE - COD MC 14-4-1/h-
Unitatea:
Nr. de ordine în Registrul comertului/anul:
Cod Unic de înregistrare:
Atribut fiscal:
Sediul social:
C.S.S.V.:
D.R.P.:
Oficiul postal:
Judetul:

Contul:
Banca

CHITANTA Seria .................. Nr. .............

Felul trimiterii ..........kg ..........val
Rbs........... / ..........................
Destinatar ..................................(numele si prenumele/denumirea agentului economic)
Localitatea ......................Jud. ..................
Expeditor ..........................................(numele, prenumele/denumirea agentului economic cu adresa completa)
Semnatura ......................
Depuneri sume
TAXE POSTALE
LEI

Valoare
(inclusiv TVA)
din care Valoare TVA:



Aprobat prin OMFP ...............
MC 14-4-1/h


Verso
Stampila de zi a oficiului.
Va multumim!
PASTRATI CHITANTA!
Reclamatiile se primesc in termen de sase luni de la data prezentarii trimiterii, dupa expirarea caruia expeditorul pierde dreptul la despagubire.
Sistem unitar de înscriere si numerotare asigurat de Ministerul Finantelor Publice si C.N. Imprimeria Nationala S.A.
Tiparit sub supravegherea C.N. Imprimeria Nationala S.A.
ANEXA nr. 51: NORMELE DE ÎNTOCMIRE SI UTILIZARE A FORMULARULUI REGISTRU CHITANTIER PENTRU TRIMITERILE POSTALE PREZENTATE LA AGENTI POSTALI, FACTORI RURALI SI GHISEE COMUNE - COD MC 14-4-1/h-
Formular cu regim special de tiparire, înseriere si numerotare.
Tiparit în carnete cu câte 100 de file.
1.Serveste ca:
- document justificativ pentru prestatiile si sumele încasate;
- document justificativ de încasare a taxelor;
- document justificativ de înregistrare a cheltuielilor si a TVA deductibila în contabilitatea clientului, respectiv pentru înregistrarea veniturilor si a TVA colectata în contabilitatea prestatorului.
2.Se întocmeste în doua exemplare. Se foloseste de catre agentii postali si factorii de circumscriptie.
3.Circula:
- la depunator folosindu-se în caz de reclamatie (exemplarul 1);
- ramâne la oficiul postal, pentru verificarea decontarii integrale si la timp a sumelor încasate si contabilizate, în caz de cercetare a unor reclamatii (exemplarul 2).
4.Se arhiveaza:
- la destinatarul trimiterii (exemplarul 1);
- la oficiul postal la care este subordonata agentia sau circumscriptia postala (exemplarul 2).
ANEXA nr. 6: REGISTRU CHITANTIER MESAGERII EXTERNE SOSITE - COD MC 14-4-1/i-
Unitatea:
Nr. de ordine în Registrul comertului/anul:
Cod Unic de înregistrare:
Atribut fiscal:
Sediul social:
C.S.S.V.:
D.R.P.:
Oficiul postal:
Judetul:

Contul:
Banca:


CHITANTA Seria ................ Nr. ............
Nr. bord. mg./poz. .................................
Nr. sosire ................................
Colet/
Nr. prezentare .................................
Din (Tara) ..............................
Destinatar ........................
Semnatura .................. Data .....................
TAXE LEI
(inclusiv TVA)

Postale
Vamale
Total


(din care TVA)



Aprobat prin OMFP ............
MC 14-4-1/i


Verso
Stampila de zi a oficiului.
Va multumim!
PASTRATI CHITANTA!
Reclamatiile se primesc in termen de sase luni de la data prezentarii trimiterii, dupa expirarea caruia expeditorul pierde dreptul la despagubire.
Sistem unitar de înscriere si numerotare asigurat de Ministerul Finantelor Publice si C.N. Imprimeria Nationala S.A.
Tiparit sub supravegherea C.N. Imprimeria Nationala S.A.
ANEXA nr. 61: NORMELE DE ÎNTOCMIRE SI UTILIZARE A FORMULARULUI REGISTRU CHITANTIER MESAGERII EXTERNE SOSITE - COD MC 14-4-1/i-
Formular cu regim special de tiparire, înseriere si numerotare.
Tiparit în carnete cu câte 150 de file.
1.Serveste ca:
- document justificativ privind încasarea taxelor de sosire pentru destinatarii obiectelor de mesagerii externe;
- document justificativ pentru decontarea si stabilirea soldurilor specifice din borderoul de magazie;
- document justificativ pentru decontarea integrala si la timp a sumelor încasate;
- document justificativ de înregistrare a cheltuielilor si a TVA deductibila în contabilitatea clientului, respectiv pentru înregistrarea veniturilor si a TVA colectata în contabilitatea prestatorului.
2.Se întocmeste în trei exemplare.
3.Circula:
- la destinatar în momentul eliberarii trimiterilor, folosindu-se în caz de reclamatie (exemplarul 1);
- ramâne la oficiul postal, care elibereaza obiectele de mesagerii, ca dovada la soldurile din borderoul de magazie, fiind folosit la decontarea cu unitatea specializata si ca document anexa la borderoul de magazie (exemplarul 2);
- ramâne în carnet, folosindu-se la verificarea decontarii integrale si la timp a sumelor încasate si contabilizate, în caz de cercetare a unor reclamatii (exemplarul 3).
4.Se arhiveaza:
- la destinatarul trimiterii (exemplarul 1);
- în evidentele specifice ale oficiului postal (exemplarul 2);
- la oficiul postal în registrul chitantier mesagerii externe sosite (exemplarul 3).
ANEXA nr. 7: EXTRAS CARD CREDIT
Unitatea ..............................
Cod unic de înregistrare ...........
Sediul (loc, str., nr.,) ......................
Nr. de înmatriculare la Registrul Comertului ..........................
Judetul ...............................
Contul ...............................
Banca .................................
Capital social .......................
Seria .........
Nr. .................


Numar card
Minim de plata
Adresa detinatorului de card


Data extrasului
Data scadenta de plata



Data tranzactiei
Data procesarii
Descrierea tranzactiei
Suma




Serviciu clienti
Tel:
sau
fax:
Sold initial
Total tranzactii CREDIT
Total tranzactii DEBIT
Sold final

Minim de plata
Data de plata

Limita de credit
Rata dobânzii retragere numerar
Rata dobânzii cumparare



Cod 14-4-21
ANEXA nr. 71: NORMELE DE ÎNTOCMIRE SI UTILIZARE A FORMULARULUI EXTRAS CARD CREDIT (Cod 14-4-21)
Formular cu regim special de tiparire, înseriere si numerotare.
Se întocmeste manual sau cu ajutorul tehnicii de calcul, în 2 exemplare.
1.Serveste ca:
- document de informare a detinatorului de card, persoana fizica, asupra platilor si retragerilor în numerar efectuate în luna precedenta si înregistrate în sistem pâna la data extrasului, precum si a sumei minime de plata.
- document justificativ de înregistrare în contabilitate.
2.Circula:
- la emitent:
- la compartimentul care efectueaza operatiunea de control financiar preventiv;
- la compartimentul financiar-contabil, pentru înregistrarea in contabilitate.
- la detinatorul de card.
3.Se arhiveaza la departamentul financiar - contabil.
Publicat în Monitorul Oficial cu numarul 703 din data de 4 august 2004



#272977 D394 - topic 2016

Postat de carolina3 on 02 March 2016 - 10:33 AM in Arhiva

F. Rezumat declaratie privind operatiunile desfasurate cu persoane impozabile neinregistrate si care nu sunt obligate sa se inregistreze in scopuri de TVA in Romania, nestabilite pe teritoriul Uniunii Europene
La randul 3 "Achizitii de bunuri si servicii pentru care se aplica taxarea inversa ©" despre ce cazuri este vorba?



#274491 D394 - topic 2016

Postat de carolina3 on 01 June 2016 - 01:37 PM in Arhiva

Tot nu m-am lamurit cu cap. E si F. randul "Achizitii ... cu taxare inversa ©".
Ce articole din C.F. se aplica aici?



#274785 D394 - topic 2016

Postat de carolina3 on 27 June 2016 - 12:13 PM in Arhiva

Am primit raspuns de la ANAF in 14 zile calendaristice.
In cadrul intrebarii mele am citat explicit punctele 10 si 11 de la cap. E si F din Ord.1105/2016 si am cerut lamuriri referitoare la completarea lor.
In raspuns scrie: "Referitor la completarea formularului 394 va rugam sa tineti cont de prevederile OPANAF 1105/2015".



#274521 D394 - topic 2016

Postat de carolina3 on 03 June 2016 - 09:15 AM in Arhiva

Multumesc pentru raspuns. Am citit si eu aceste instructiuni. Nu am inteles care sunt cazurile cuprinse la lit.E si F pct.10-12.

E. Rezumat declaraţie privind operaţiunile desfăşurate cu persoane impozabile nestabilite în România care sunt stabilite în alt stat membru, neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România
10. numărul total al facturilor primite pentru achiziţiile de bunuri şi servicii pentru care se aplică taxarea inversă;
11. valoarea totală a bazei impozabile aferentă achiziţiilor de bunuri şi servicii pentru care se aplică taxarea inversă şi valoarea totală a TVA aferentă acestora, defalcate pe cote de TVA;
12. se vor declara numai operaţiunile derulate pe teritoriul naţional care nu se înscriu în declaraţia recapitulativă privind livrările/achiziţiile/prestările intracomunitare (formular 390).

F. Rezumat declaraţie privind operaţiunile desfăşurate cu persoane impozabile neînregistrate şi care nu sunt obligate să se înregistreze în scopuri de TVA în România, nestabilite pe teritoriul Uniunii Europene
10. numărul total al facturilor primite pentru achiziţiile de bunuri şi servicii pentru care se aplică taxarea inversă;
11. valoarea totală a bazei impozabile aferentă achiziţiilor de bunuri şi servicii pentru care se aplică taxarea inversă şi valoarea totală a TVA aferentă acestora, defalcate pe cote de TVA;
12. nu vor fi declarate operaţiunile de import de bunuri (inclusiv în cazul persoanei impozabile pentru care s-a acordat certificat de amânare de la plata în vamă a TVA).



#274531 D394 - topic 2016

Postat de carolina3 on 03 June 2016 - 01:43 PM in Arhiva

Multumesc.
Am sunat la ANAF si mi-a spus sa scriu pe mail intrebarea.
Am scris. Astept raspunsul.



#239413 bilant la 31.12.2010

Postat de carolina3 on 16 March 2011 - 12:54 PM in Arhiva

Vezi postareaOtilia Alupei, la Feb 6 2011, 07:20 PM, a spus:

ORDIN nr. 2.870 din 23 decembrie 2010
III. Termenul de depunere a situațiilor financiare anuale la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice
a) pentru societățile comerciale, societățile/companiile naționale, regiile autonome, institutele naționale de cercetare-dezvoltare, 150 de zile de la încheierea exercițiului financiar;
b) pentru celelalte persoane prevăzute la art. 1 din Legea nr. 82/1991, republicată, 120 de zile de la încheierea exercițiului financiar.

Ce entitati depun bilantul in termen de 120 de zile ?




Cometa SQL