Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AOPRIS's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


AOPRIS's Content

There have been 55 items by AOPRIS (Search limited from 13-January 08)



Sort by                Order  

#247278 revenire la impozit micro 3 % / topic 2012

Postat de AOPRIS on 19 January 2012 - 08:26 PM in Arhiva

Pe site-ul Finante Valcea, specifica ca nu se ia in considerare statutul de microintreprindere avut inainte de 31.12.2009. Deci s-ar putea opta si in 2012 pt micro, chiar daca societatea a fost microintrprindere inainte de 31.12.2009.

http://www.finanteva...ilor190112.html

Deci, inca o data, fiecare administratie financiara interpreteaza legea in felul ei...



#245781 monografie contabila vz autobuz in rate

Postat de AOPRIS on 08 November 2011 - 02:59 PM in MONOGRAFII CONTABILE

Chiar daca transferul dreptului de proprietate asupra autobuzului se face la finalul contractului, dupa achitarea ultimei rate, factura trebuia emisa pe valoarea totala a contractului la momentul livrarii efective a bunului. - art. 128 (1) din Codul fiscal. Deci, autobuzul se va scadea din gestiune la momentul predarii efective catre client.
Din cate stiu, numai la leasing mai este permisa facturarea fractionata, la fiecare rata.



#244664 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de AOPRIS on 22 September 2011 - 11:03 AM in Arhiva

Am avut si eu aceeasi situatie. Am preluat manual salariatul respectiv si apoi i-am incetat contractul de munca pe noul Revisal.



#244154 ordin 1918 - procedura revisal

Postat de AOPRIS on 02 September 2011 - 08:16 AM in REVISAL

Cei de la CECCAR spun ca ne putem folosi de codurile CAEN 7830- servicii de furnizare si management a fortei de munca si 8299 - Alte activitati de servicii suport pt intreprinderi n.c.a. Anul trecut a aparut o hotatare a CECCAR prin care societatile membre isi puteau extinde obiectul de activitate si cu alte activitati printre care si cele de mai sus.
Atasez circulara CECCAR .

Atasez si o adresa de la Autoritatea Nat. de supraveghere a prel. datelor cu caracter personal (gasita pe site-ul ITM Arges), din care eu inteleg ca nu mai este necesar ca prestatorul sa se inregistreze ca operator de date personale. Voi ce parere aveti?

Fisiere atasate




#243933 declaratia 112 / 2011

Postat de AOPRIS on 22 August 2011 - 11:18 AM in Arhiva

Este prima luna cand transmiti declaratia 112? Poate nu s-a prelucrat inca.
Eu intru pe pagina principala a www.anaf.ro, coltul din dreapta sus, prima inconita (este o cheita), ma autentific cu certificatul digital si aleg CUI-ul societatii si imi apar informatiile despre declaratiile depuse (inclusiv cele depuse anterior la ghiseu).
Declaratia 112 transmisa electronic pe 11.08.2011, imi apare prelucrata a doua zi.



#243891 declaratia 112 / 2011

Postat de AOPRIS on 19 August 2011 - 01:49 PM in Arhiva

O solutie ar fi sa te loghezi pe www.anaf.ro, cu ajutorul certificatului digital si sa mergi pe dosarul fiscal al societatii. Acolo sunt detalii despre declaratiile depuse (nr inregistrare, data etc), pe tipuri de declaratii. Insa nu stiu cat de repede se actualizeaza dosarul fiscal de la momentul transmiterii declaratiei.



#240337 obligatii fiscale ale asociatiilor de proprietari - 2011

Postat de AOPRIS on 12 April 2011 - 08:28 PM in Legislatie specifica AP

Atasez un material recent publicat pe site-ul DGFP Arges referitor la asociatiile de proprietari. A mai fost unul publicat prin februarie, insa acum au pus precizari noi, legate de inspectii fiscale, amenzi... Probabil vor incepe controalele pe zona asociatiilor...

Fisiere atasate




#240335 PFA, activitate dependenta / independenta

Postat de AOPRIS on 12 April 2011 - 07:49 PM in Legislatie specifica PFA

Potrivit normelor metodologice de aplicare a Codului fiscal - art 7 - profesiile liberale nu pot fi reconsiderate ca dependente:

Norme metodologice cod fiscal :

Art. 7.

1. O activitate poate fi reconsiderată, potrivit criteriilor prevăzute la art. 7 alin. (1) pct. 2.1 din Codul fiscal, ca activitate dependentă, în cazul în care raportul juridic în baza căruia se desfășoară activitatea nu reflectă conținutul economic al acestuia. Activitățile desfășurate în mod independent, în condițiile legii, care generează venituri din profesii libere, precum și drepturile de autor și drepturile conexe definite potrivit prevederilor Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare, nu pot fi reconsiderate ca activități dependente potrivit prevederilor art. 7 alin. (1) pct. 2.1 și 2.2 din Codul fiscal.



#240154 SOLUȚII PENTRU DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE ON LINE

Postat de AOPRIS on 06 April 2011 - 01:44 PM in Arhiva

declaratiile PDF se gasesc pe site-ul anaf - sectiunea Declaratii electronice / Descarcare declaratii



#239838 decl. 205 - topic 2011

Postat de AOPRIS on 28 March 2011 - 09:46 PM in Arhiva

Pentru obtinerea NIF, am depus la Finante urmatoarele acte:
- declaratie de inregistrare fiscala 030;
- imputernicire notariala prin care asociatul a desemnat pe X ca reprezentant fiscal, incheiata in forma scrisa si autentificata de catre un notar francez, asociatul fiind francez;
- traducere certificata a imputernicirii;
- declaratie pe propria raspundere a persoanei desemnate ca reprezentant fiscal, prin care aceasta accepta imputernicirea, autentificata de catre un notar public;
- copie pasaport asociat;
- copie CI pt reprezentant fiscal.

Asta se cerea in 2006, la Pitesti. Nu stiu daca intre timp s-a mai schimbat ceva.



#239832 decl. 205 - topic 2011

Postat de AOPRIS on 28 March 2011 - 05:17 PM in Arhiva

Cred ca este vorba de persoana fizica nerezidenta, nu?
Imi amintesc ca acum cativa ani am avut cazul la firma unde am lucrat. A trebuit sa depun o cerere insotita de documente (parca mi-a trebuit printre altele si o procura notariala din Franta - asociatii erau francezi) si le-a fost atribuit NIF.
Cam asta imi amintesc, sper sa nu ma insele memoria.



#237712 declaratia 112 / 2011

Postat de AOPRIS on 15 February 2011 - 04:37 PM in Arhiva

Vezi postareaConban, la Feb 15 2011, 03:44 PM, a spus:

Parerea mea (una aproape sigura :wink: ) este ca se completeaza..
E de fapt defalcarea impozitului pe sedii..
Daca ai un sigur sediu treci valoarea totala a impozitului..deci se trece :thumbup:
Incearca si o validare pt ambele cazuri sa vezi ce erori ai.. :wink:
Eu ma refeream strict la impozitul pe conventii civile ca nu se trece in sectiunea F si ca nu se defalca pe sediul central si pe sedii secundare.



#237699 declaratia 112 / 2011

Postat de AOPRIS on 15 February 2011 - 03:13 PM in Arhiva

Vezi postareakoala2009, la Feb 15 2011, 10:19 AM, a spus:

[Pot sa te mai intreb daca trebuie sa completez manual impozitul pe sediul principal la sectiunea F , daca numai un sediu principal exista.
Practic este acelasi cu impoz pe salarii , nu? Aici nu intra si impoz pe conv. civile.....?
Nu cred ca se completeaza in sectiunea F. Impozitul pe salarii are numarul 606, parca, deci e diferit de impozitul pe conventii civile, care are cod 616. Sper sa nu vina prea tarziu raspunsul. De abia acum am vazut intrebarea.



#237649 declaratia 112 / 2011

Postat de AOPRIS on 15 February 2011 - 10:12 AM in Arhiva

Daca pentru conventiile civile exista obligatia retinerii contributiilor individuale (CIAS si somaj), atunci se declara si impozitul pe venit din conventii tot in D112. Se completeaza manual, se alege creanta 616 din lista. Daca nu exista aceasta obligatie (pensionari cu conventii civile) atunci impozitul se declara in D100.



#237601 calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

Postat de AOPRIS on 14 February 2011 - 07:21 PM in Arhiva

Firmele nou-infiintate in 2010 depun o singura declaratie 101, fiindca au fost exceptate de la plata impozitului minim.



#237430 noua declaratie inventar sanatate / 2011

Postat de AOPRIS on 12 February 2011 - 07:12 PM in Arhiva

Eu am inteles ca se trec sumele restante, in sold la 31.12.2010, care nu au fost achitate pana la 31.01.2011. Cred ca se trece si obligatia lunii decembrie 2010 daca nu a fost achitata la scadenta 25.01.2011 sau pana la 31.01.2011. In plus trebuie calculate si majorarile. Cel putin asa inteleg eu...



#237424 noua declaratie inventar sanatate / 2011

Postat de AOPRIS on 12 February 2011 - 06:29 PM in Arhiva

cas_ang este codificarea casei de sanatate catre care se trimite declaratia inventar.
Pentru Bucuresti se trece _B
Pentru judete: _AG pentru Arges, de exemplu
Neaparat se pune liniuta jos (underline) inaintea literei.

La cealalta intrebare, nu cred ca se trece ceva pt cei din Bucuresti. Parca am vazut ca nr de sector se trece in coloana separata.



#237420 Calcul contributii PFA 2011

Postat de AOPRIS on 12 February 2011 - 05:34 PM in Arhiva

Incepand cu 2011, venitul minim asigurat este 35% din salariul mediu pe economie (2.022 lei)=708 lei. Deci pentru o declaratie de asigurare se plateste CAS 31.3%, deci 222 lei.



#237357 decl. 100 / topic 2011

Postat de AOPRIS on 11 February 2011 - 07:00 PM in Arhiva

Pentru persoanele care sunt pensionare si pentru care nu exista obligatia de a retine contributii individuale pt pensii si somaj, impozitul pe venituri din conventii se declara in continuare in declaratia 100, la creanta 616. Pentru cei care au conventii civile si datoreaza si contributiile individuale la pensii si somaj, se declara in D112.
Am remarcat asta in programul declaratiei 100, in coltul din dreapta jos.



#236784 declaratia 112 / 2011

Postat de AOPRIS on 07 February 2011 - 01:07 PM in Arhiva

Eu nu mai reusesc sa intru in declaratia 112 - soft A-PDF Adobe, pe site Anaf. Mi se cere user si parola, insa nu vad optiunea de ati putea crea cont pe site.
O fi ceva temporar sau o sa putem lucra numai daca avem cont creat?



#236782 declaratia 112 / 2011

Postat de AOPRIS on 07 February 2011 - 12:56 PM in Arhiva

Vezi postareaConban, la Feb 7 2011, 12:24 PM, a spus:

Salutare tuturor si spor in lupta cu stresul din zilele astea.. :smile:
Am o intrebare..
Daca depun declaratia la ghiseu (as vrea sa nu ma stresez inca online :thumbup: ) si daca ea va fi generata de programul de salarii cum pot sa stiu dupa ce o depun daca e corecta?
Am fost la o prezentare a declaratiei 112 la finante Pitesti si ne-au spus ca dupa depunerea declaratiei la ghiseu, sa verificam starea declaratiei pe site-ul Anaf.
Vad ca deja a aparut ceva; pun link-ul:
http://www.anaf.mfin...v.ro/StareD112/



#236765 declaratia 112 / 2011

Postat de AOPRIS on 07 February 2011 - 10:47 AM in Arhiva

Pe site-ul ANAF nu mai este varianta test a D112, ci varianta de lucru. Mi-e teama sa-i zic finala ca probabil vor aparea modificari.



#236727 bilant la 31.12.2010

Postat de AOPRIS on 06 February 2011 - 07:38 PM in Arhiva

Nu se mai depun la Reg. Comertului. Cred ca scrie in OUG 90/2010 pt modificare Legii 31/1990 privind societatile comerciale. Nu am OUG la indemana acum, dar cred ca in ea am citit ca nu se mai depun.



#236665 PFA - Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de AOPRIS on 05 February 2011 - 09:44 AM in Contabilitate PFA

Codul de TVA se va atribui conform art. 153 indice 1 si se va folosi exclusiv pentru achizitiiile /prestarile intracomunitare. El nu se va comunica furnizorilor/clientilor pentru achizitiile/livrarile din Romania.
Se va depune decontul special de TVA 301 si declaratia 390.
Ce nu stiu este daca veti plati efectiv TVA la achizitiile intracomunitare sau veti aplica taxarea inversa.



#236505 declaratia 070

Postat de AOPRIS on 03 February 2011 - 03:08 PM in Arhiva

Cred ca se actualizeaza din oficiu. Daca te uiti pe formularul 070 nici nu mai apar rubricile lunar, trimestrial la termenele de plata ale impozitului pe venit si ctb sociale. Eu am observat asta la formularul 010 pt societati.




Cometa SQL