Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
(anisoara bobi)'s Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


(anisoara bobi)'s Content

There have been 70 items by (anisoara bobi) (Search limited from 04-January 08)



Sort by                Order  

#157824 imp. profit, declarare si plata

Postat de (anisoara bobi) on 11 January 2008 - 11:58 AM in Arhiva

Vezi postareamiha m, la Jan 11 2008, 10:07 AM, a spus:

Vezi postareaALUPEI OTILIA, la Jan 10 2008, 04:28 PM, a spus:

de ex., eu am avut imp. la trim 3, vreo 65.000 ron, firma a facut un proiect mare si asta-i impozitul. in schimb, la trim IV are doar vreo 3000 roni de plata. ce fac ?? trec in decl. 100 imp. pe profit 65.000 si ii platesc ?? tre' sa fiu nebuna sa-i fac asa ceva !!!
Eu stiam ca nu se declara deloc la decembrie in situatia in care finalizez pana la 15 feb 2007. Anul trecut m-am stresat din cauza asta - am zis ca o sa zica ca nu declar tot ce este trecut in vectorul fiscal. Dar pana la urma a fost corect. N-am declarat nimic la decembrie in declaratia 100 si am depus 101 pana la 15 feb. Am gasit asta pe site-ul CECCAR:
" Conform anexei nr. 2 la OMFP nr. 281/2004, așa cum a fost modificată de OMFP nr. 91/2005, privind Instrucțiunile de completare a formularului 100 "Declarație privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat", lit. B3, punctul 1:
"De asemenea, contribuabilii prevăzuți la art. 34 alin. (7) din Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, care au definitivat până la data de 15 februarie închiderea exercițiului financiar anterior și care plătesc impozitul pe profit aferent anului fiscal încheiat până la data de 15 februarie a anului următor, nu completează formularul pentru impozitul pe profit pentru luna decembrie sau trimestrul IV, după caz." "

in luna dec 2007 am participat la curs ceccar cu lectori din mf si la impozitul pe profit d-na de la fisc sublinia declararea impozitului pe profit la nivelul trim III. am ridicat intrebarea cu declararea in 100 cu suma O in cazul in care se finalizeaza exerc la 15.02, caci asa am facut pt 2006, si mi-a raspuns ca asa a fost pt 2006 insa pt 2007 ramane asa cum scrie si in codul fiscal la niv trim III. nu prea mi-a placut raspunsul dansei dar mai asteptam



#226310 noi/vechi pb in leg cu ordinele de compensare

Postat de (anisoara bobi) on 28 May 2010 - 06:49 PM in Arhiva

tu treci facturile furnizorului pe spatele ordinului de compensare iar furnizorul va trece facturile societatii tale



#197058 incetare/desfacere CIM

Postat de (anisoara bobi) on 18 March 2009 - 08:45 AM in Arhiva

Lichidatorul numit pentru dizolvarea societatii va avea grija ca sa inceteze contractul de munca suspendat.... oricum lichidarea/dizolvarea societatii dureaza ceva timp... poate pana atunci iese cim din suspendare...eu zic sa nu iti mai bati tu capul...lasa-l pe lichidator sa munceasca un pic... :biggrin:



#205933 calcul concediu medical

Postat de (anisoara bobi) on 01 July 2009 - 01:40 PM in Arhiva

Ordonanta de urgenta Nr. 158 din 17 noiembrie 2005-actualizata-
ART. 7
Stagiul minim de cotizare pentru acordarea drepturilor prevazute la art. 2 alin. (1) lit. a) - d) (ART. 2
(1) Concediile medicale si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, la care au dreptul asiguratii, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, sunt:
a) concedii medicale si indemnizatii pentru incapacitate temporara de munca, cauzata de boli obisnuite sau de accidente in afara muncii;
b) concedii medicale si indemnizatii pentru prevenirea imbolnavirilor si recuperarea capacitatii de munca, exclusiv pentru situatiile rezultate ca urmare a unor accidente de munca sau boli profesionale;
c) concedii medicale si indemnizatii pentru maternitate;
d) concedii medicale si indemnizatii pentru ingrijirea copilului bolnav;)
este de o luna realizata in ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acorda concediul medical.
ART. 8
(1) Stagiul de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate, prevazut la art. 7, se constituie din insumarea perioadelor:
a) pentru care s-a achitat contributia pentru concedii si indemnizatii de catre angajator sau, dupa caz, de catre asigurat, respectiv de catre fondul de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale sau bugetul asigurarilor pentru somaj;
b) pentru care plata contributiei de asigurari sociale de sanatate se suporta din alte surse, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (2) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002*) privind organizarea si functionarea sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
c) pentru care, pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, plata contributiei de asigurari sociale de sanatate s-a facut din alte surse, potrivit prevederilor art. 6 alin. (2) lit. b) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002*), cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Se asimileaza stagiului de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate perioadele in care asiguratul beneficiaza de concediile si indemnizatiile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta.
(3) Se asimileaza stagiului de cotizare in sistemul de asigurari sociale de sanatate si perioadele in care asiguratul:
a) a beneficiat de pensie de invaliditate;
b) a urmat cursurile de zi ale invatamantului universitar, organizat potrivit legii, pe durata normala a studiilor respective, cu conditia absolvirii acestora.
(4) Perioadele prevazute la alin. (2) si (3) se asimileaza stagiului de cotizare numai daca in aceste perioade asiguratul nu a realizat stagii de cotizare in intelesul prevederilor prezentei ordonante de urgenta.
------------
*) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 a fost abrogata. A se vedea Legea nr. 95/2006.

ART. 9
Asiguratii au dreptul la concediu si indemnizatie pentru incapacitate temporara de munca, fara conditii de stagiu de cotizare, in cazul urgentelor medico-chirurgicale, tuberculozei, bolilor infectocontagioase din grupa A, neoplaziilor si SIDA. Lista cuprinzand urgentele medico-chirurgicale, precum si bolile infectocontagioase din grupa A este stabilita prin hotarare a Guvernului.
ART. 10
(1) Baza de calcul a indemnizatiilor prevazute la art. 2 se determina ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, pana la limita a 12 salarii minime brute pe tara lunar, pe baza carora se calculeaza contributia pentru concedii si indemnizatii.
(2) In situatia in care la stabilirea celor 6 luni din care, potrivit prevederilor alin. (1), se constituie baza de calcul a indemnizatiilor, se utilizeaza perioade asimilate stagiului de cotizare sau perioade dintre cele prevazute la art. 8 alin. (1) lit. b) si c), veniturile ce se iau in considerare sunt:
a) cuantumul indemnizatiilor, pentru situatiile prevazute la art. 8 alin. (1) lit. c) si alin. (2);
b) salariul de baza minim brut pe tara, din perioadele respective, pentru situatiile prevazute la art. 8 alin. (1) lit. b) si alin. (3).
(3) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul pensionarilor de invaliditate gradul III, al pensionarilor nevazatori, pe perioada in care se afla in situatiile prevazute la art. 1 alin. (1) lit. A si B si alin. (2) lit. c) si d).
(4) In cazul in care stagiul de cotizare este mai mic de o luna, pentru situatiile prevazute la art. 9 si 31, baza de calcul a indemnizatiilor o constituie venitul lunar din prima luna de activitate pentru care s-a stabilit sa se plateasca contributia, cu respectarea prevederilor alin. (2).
(5) Din duratele de acordare a concediilor medicale, exprimate in zile calendaristice, se platesc zilele lucratoare.
(6) La stabilirea numarului de zile ce urmeaza a fi platite se au in vedere prevederile legale cu privire la zilele de sarbatoare declarate nelucratoare, precum si cele referitoare la stabilirea programului de lucru, prevazute prin contractele colective de munca.
ART. 11
(1) Asiguratii beneficiaza de concedii si de indemnizatii, in baza certificatului medical eliberat de medicul curant, conform reglementarilor in vigoare.
(2) In intelesul prezentei ordonante de urgenta, medic curant este orice medic aflat in relatie contractuala cu casele de asigurari de sanatate, precum si orice alt medic cu autorizatie de libera practica valabila si care incheie o conventie in acest sens cu casele de asigurari de sanatate, in conditiile prezentei ordonante de urgenta



#160324 chelt.diferente curs valutar

Postat de (anisoara bobi) on 29 January 2008 - 11:11 AM in Arhiva

Vezi postareaDoina P, la Jan 8 2008, 01:52 PM, a spus:

In cazul schimbului din cont curent Eur in cel de lei, nu ai dif de curs de inregistrat. Suma pe care o primesti in contul de lei,va fi egala cu echivalentul in lei care pleaca din contul de EUR.
Dif de curs le vei calcula al 31.12.2007,in cont 665 sau 765.


eu totusi aplic diferente de curs la licitatii. :cool:



#157759 salariul minim in 2008 va fi de 500 de lei

Postat de (anisoara bobi) on 10 January 2008 - 10:46 PM in Arhiva

Vezi postareaDinuC, la Jan 10 2008, 10:07 PM, a spus:

Vezi postareaOlguta, la Jan 8 2008, 01:54 PM, a spus:

Vezi postareaverrona, la Jan 8 2008, 12:59 AM, a spus:

sa inteleg ca nu mai avem deloc treaba cu inspectorii nostri de pana acum???? adicatelea abia ne-am invatat cu ei...ca fiecare are hachitele lui...ar fi nasol rau de tot...eu totusi incerc la inspectorul meu

iar pt modificarile de salariu este necesara si intocmirea registrului salariatilor?? ca, parca in registrul asta nu apare si modificarea salariului...stie careva???
Caz: am un director cor 121011 la o firma
el are studii superioare; dar nu vad nicaieri obligatia ca pentru acest post sa aiba studii superioare (ca si caen 121004), nici in fisa postului, nici in CIM, nici nicaieri;
nu cred ca sunt obligata sa ii maresc salariul cu indicele de studii 2; are in prezent 500 Ron si cred ca e ok, nu e obligatoriu in cazul asta. Va rog o alta parere daca aveti. Sau mai bine dati-mi dreptate :lostit (13):


parerea mea
e putin interpretabil.... eu inteleg ca se acorda 2 puncte la persoanele de specialitate pt care studiile de pregatire coincid cu functia pt care este incadrat
mai explicita...director incadrat dar are facultatea de litere...de exemplu nu se acorda 2 puncte
eu asa vad ...poate gresesc

c) personal de specialitate incadrat pe functii pentru care condiția de pregatire este:
2. scoala de maistri = 1,3;
3. studii superioare de scurtă durată =1,5;
d) personal incadrat pe functii pentru care condiția de pregatire este cea de studii superioare = 2;

asa am crezut si eu, am considerat ca pt a fi vanzator nu necesita calificare inca cand am ajunc cu contractul la itm mi-a pus in vedere sa modific salariul de la 440 la 528; si cred ca ar tb sa respectam coeficientii de ierarhizare



#188895 concediere din motive ce nu tin de persoana salariatului

Postat de (anisoara bobi) on 05 December 2008 - 10:01 AM in Arhiva

Salariatul poate absenta 4 ore numai daca este prevazut in contractul colectiv la nivel de unitate.....cel putin asa stiu eu :wink:



#186530 declaratii CAS

Postat de (anisoara bobi) on 06 November 2008 - 10:42 AM in Arhiva

de ce? ar trebui?



#160320 Cerere monografie activitate hotel

Postat de (anisoara bobi) on 29 January 2008 - 11:01 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Vezi postareaLegolas, la Dec 10 2007, 01:46 PM, a spus:

Pot sa te ajut cu o monografie la hotel , dar este ceva mai complex(raport de gestiune, realizari hotel, realizari restaurant incasate de hotel, postari in avans, nota in cont, mic dejun constituit consumat, tichete valorice, mic dejun in tarif, mic dejun separat). Pune o adresa de mail si te ajut cu un material. :lostit (13):

as dori si eu monografia hotel, adresa anybobi@yahoo.com; avem si noi activitate hoteliera dar nu asa complexa ca a ta; multumesc



#173156 Cerere monografie activitate hotel

Postat de (anisoara bobi) on 23 May 2008 - 08:53 AM in MONOGRAFII CONTABILE

sunt si eu interesata de o asemenea monigrafie, anisoaratunaru@yahoo.com; multumesc frumos



#163182 comert cu amanuntul/ridicata

Postat de (anisoara bobi) on 19 February 2008 - 12:08 AM in Arhiva

Vezi postareamirela 0702, la Feb 18 2008, 11:21 PM, a spus:

Nu are nimeni o sugestie? Imi cer scuze pentru insistente, dar as vrea sa rezolv problema asta inainte de a primi vreo amenda..... :tongue:


am lucrat la un magazin cu amanuntul piese auto si tineam evidenta cantitativ valoric am avut control de fond si m-au intrebat de ce nu am contul 378
Le-am explicat ca tin evidenta cantitativ valoric si ca am clar contul 607 pt fiecare produs vandut; in ceea ce priveste chitanta se elibera pt facturile emise care nu erau incasate in aceeasi zi sau integral; exact cum ai si tu si cinci ani cat am lucrat acolo nu am avut probleme si doar am avut controlul de fond plus ca a intrat in faliment si m-a mai luat la puricat si lichidatorul cu contabila lui



#193601 MINUS LA INVENTAR

Postat de (anisoara bobi) on 09 February 2009 - 11:59 AM in Arhiva

Desigur, in ambele cazuri, lipsa imputabila si neimputabila se colecteaza TVA



#180809 Inregistrare factura discount

Postat de (anisoara bobi) on 20 August 2008 - 12:07 PM in Arhiva

in contul 767 se inregistreaza reducerile financiare; in cazul tau cred ca este vorba de reduceri comerciale care se inregistreaza ori in contul de stoc initial cu minus in cazul in care nu a iesit dingestiune sau daca a iesit din gestiune pe contul corespunzator de cheltuieli cu minus.



#182963 CIM pt contabil

Postat de (anisoara bobi) on 26 September 2008 - 08:07 PM in Arhiva

incadrarea intr-o functie anume se face in baza actelor care atesta aceasta calificare; deci pentru contabil este necesara o diploma in care se specifica specializarea financiar-contabil, in diploma mea de bacalaureat la sfarsitul liceului economic scrie lucrator in domeniul financiar-contabi; in diploma de facultate -Economist specializarea contabilitate si informatica de gestiune - vi le-am dat ca exemplu.



#161210 fisa postului - CONTROLOR DE CALITATE, DIRECTOR DE PRODUCTIE

Postat de (anisoara bobi) on 04 February 2008 - 10:05 AM in FISA POSTULUI

Vezi postareavtudose, la Jan 19 2008, 01:25 AM, a spus:

SUNT IN CAUTAREA A 2 FISE DE POST:
1. DIRECTOR DE PRODUCTIE
2. CONTROLOR DE CALITATE

ARE CINEVA?

MULTUMESC ANTICIPAT

Denumirea postului: Controlor de calitate
Relații ierarhice: se subordonează șefului de departament
Relații funcționale: cu personalul de conducere și execuție din secțiile/departamentele: tehnic,
producție, resurse umane, aprovizionare, proiectare - pentru identificarea și
remedierea deficiențelor privind calitatea proceselor și produselor
Scopul postului: monitorizarea conformității produselor cu cerințele de calitate, asigurându-se că acestea îndeplinesc standardele de calitate și siguranță.
Atribuțiile principale și sarcinile specifice:
? Efectuarea controlului calității proiectării
- verificarea documentației specifice acestei etape (schițe de produse, fișe de mostrare, fișe tehnice de produs, fișe tehnologice de produs)
? Realizarea controlului calității procesului tehnologic:
- verificarea nivelul tehnic al utilajelor, modului de organizare, gradului de calificare și competență profesională a personalului implicat;
- supravegherea atentă a proceselor de fabricație în vederea depistării defectelor și ținerii sub control a procentului de produse cu neconformități.
? Controlul calității produselor (analiza calității materiilor prime, materiilor auxiliare, semifabricatelor și produselor finite în laborator)
- efectuează determinările de laborator interfazice și finale
- interpretează rezultatelor obținute
- analizarea valorilor obținute
- întocmirea fișei de constatare a defectelor
? Întocmirea rapoartelor privind calitatea procesului și produsului
- evidențiază tipurile de defecte, cauzele acestora, remedierile și personalul responsabil
? Cooperează pentru îmbunătățirea calității:
- propunerea măsurilor de remediere
- alocarea de sarcini personalului responsabil;
- urmărirea modului de remediere a deficiențelor.
? Realizează controlul statistic al calității:
- înregistrarea rezultatelor controlului de calitate;
- centralizarea valorilor determinate
- aplicarea diferitelor tehnici pentru identificarea fazelor și locurilor de muncă la care se realizează neconformități și defecte( calcularea abaterilor cu frecvență mare - urmărirea defectelor pe tipuri de produs și prezentarea acestora sub formă grafică)

Atribuții privind respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă, de prevenire și stingere a incendiilor:
- însușirea și aplicarea corectă a legislației, normelor generale și specifice de sănătate și securitate în muncă și a diferitelor proceduri în conformitate cu specificul locului de muncă;
- participarea la instruirea periodică privind sănătatea și securitatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor;
- desfășurarea activității la locul de muncă respectând normele de sănătate și securitate în muncă, normele P.S.I, regulile de sănătate și igienă individuală la locul de muncă;
- utilizarea utilajelor de lucru cu respectarea instrucțiunilor de folosire și a normelor specifice de securitate a muncii;
- utilizarea, întreținerea, păstrarea și depozitarea echipamentului de protecție în conformitate cu procedurile specifice locului de muncă;
- cunoașterea factorilor de risc și a bolilor profesionale specifice locului de muncă;
- identificarea pericolelor care apar la locul de muncă și raportarea acestor pericole persoanei competente să ia măsuri, conform procedurilor specifice locului de muncă;
- acordarea primului ajutor rapid și corect în conformitate cu tipul accidentului produs;
- respectă procedurile de urgență și de evacuare: semnalează eventualele accidente prin contactarea cu promptitudine a persoanelor din serviciile abilitate, conform procedurilor specifice; contactează serviciile de urgență corespunzătoare în cazul unui accident
semnalat; cunoaște și aplică procedurile de urgență și evacuare, atunci când este nevoie; utilizează echipamentul de intervenție conform normelor de securitate și sănătate în muncă și a normelor P.S.I.; respectă întocmai planul de evacuare a fabricii în caz de urgență.
Responsabilitățile postului:
Legat de activitățile specifice, răspunde de:
- verificarea nivelurilor caracteristicilor de calitate și a corespondenței acestora cu standardele stabilite;
- identificarea deficiențelor de calitate și a măsurilor de remediere a acestora;
- corectitudinea datelor raportate.
Legat de disciplina muncii, răspunde de :
- îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate;
- păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legate de firmă;
- păstrarea în bune condiții a echipamentelor alocate și utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei;
- respectă prevederile normativelor interne și procedurile de lucru privitoare la postul său;
- respectă normele de sănătate, securitate și igienă în muncă, normele de prevenire și stingere a incendiilor și acțiune în caz de urgență, normele de protecție a mediului înconjurător;
- utilizarea, păstrarea și întreținerea echipamentelor de protecție și a echipamentelor de
intervenție în caz de urgență.

Autoritatea postului:
- întocmește rapoarte de calitate, propune măsuri de remediere și alocă sarcini personalului;
- utilizează materiale și instrumente specifice puse la dispoziție de firmă: (aparate de laborator- ex. : dinamometru, torsiometru, balanță electronică, etc)

Condițiile de muncă:
Munca se desfășoară în ateliere de croitorie/ în fabrici de confecții.
Munca se desfășoară în ture.
Manevrele se execută manual și / sau automatizat, individual/ în echipă.
Mediul de lucru este poluat fonic.

Specificațiile postului:
? Nivel de studii: medii sau superioare de specialitate
? Cursuri de pregătire: standarde de calitate ISO
? Experiență
- în specialitate: 1 an
- pe post: minim 1 an pe post asemănător
? Cunoștințe necesare:
a) specifice domeniului de lucru:
- Cunoașterea tehnicilor și metodelor de măsurare și control specifice pentru determinarea caracteristicilor produselor textile și proceselor tehnologice: determinarea torsiunii firelor, densității de lungime, rezistenței la tracțiune, masei, greutății, grosimii materialelor textile, rezistenței la frecare, calcularea abaterilor cu frecvență mare, etc.
- Cunoașterea standardelor naționale/internaționale privind calitatea, adoptate de modelul de management al calității în organizație.
b) în domeniul sănătății și securității în muncă:
- legislația generală și specifică privind: sănătatea și securitatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor, regulile de sănătate și igienă specifice locului de muncă;
- simbolurile de avertizare a pericolelor la locul de muncă;
- echipamentul de protecție specific;
- echipamentul de stingere a incendiilor;
- planul de evacuare al atelierului, fabricii;
- procedurile de urgență, de prim ajutor și de evacuare.

? Aptitudini și deprinderi necesare :
- îndemânare, precizie și rigurozitate în efectuarea operațiilor specifice;
- capacitate de analiză și sinteză;
- atenție deosebită în analizarea detaliilor;
- comunicare interactivă la locul de muncă;
- planificare și organizare a operațiilor și activităților;
- capacitate de a evalua și de a lua decizii;
- redactarea documentelor specifice

? Cerințe pentru exercitare:
- inteligență de nivel superior;
- capacitate de a lucra cu oamenii;
- rezistență la stres

Prezentul document se constituie în anexa la contractul individual de muncă și a fost întocmit în 3 (trei) exemplare originale, unul pentru salariat, unul pentru dosarul său de personal și unul pentru Inspectoratul Teritorial de Muncă al Mun./Jud. ..............................

Aprobat,
Director General Titular de post DRU Director Departament
Data Data Data Data



#186531 crestere si ingrijire copil 01.01.2009

Postat de (anisoara bobi) on 06 November 2008 - 10:45 AM in Arhiva

Inainte de promulgare ministrul muncii preciza intr_un comunicat de presa ca 85% va fi calculat la veniturile nete la care s-a achitat CAS. Dar CAS se calculeaza la brut....asa ca...asteptam normele! :thumbup:



#188898 crestere si ingrijire copil 01.01.2009

Postat de (anisoara bobi) on 05 December 2008 - 10:06 AM in Arhiva

si eu sunt in acelasi caz; voi naste in aprilie 2009 si am intrebat la asistenta sociala daca e vreo problema daca am doua luni doar 4h/zi; nu conteaza spun ei atat timp cat se vireaza impozit pe venit. :thumbup:



#177387 Apa minerala pe care o dau cand temperatura este peste 37'', in ce co...

Postat de (anisoara bobi) on 07 July 2008 - 11:53 AM in MONOGRAFII CONTABILE

eu folosesc contul 6587 Alte chelt cu salariatii pentru cehltuieli cu protectia muncii(antidot, apa) si cu chelt legate de abonamentele pe mijloacele de transport.



#163180 verificare si avizare bilant 12.2007

Postat de (anisoara bobi) on 18 February 2008 - 11:57 PM in Arhiva

pt a putea semna un bilant tb sa respecti norma profesionala 22 care iti va spune cum se procedeaza iar pt tarif ai regulamentul pt disciplina onarariilor



#211541 subventie angajare proaspat absolvent

Postat de (anisoara bobi) on 06 October 2009 - 08:34 AM in Arhiva

Vezi postareaprisecaru iulia, la Oct 6 2009, 09:28 AM, a spus:

buna! firma se ocupa de colectarea deseurilor reciclabile. momentan nu facem angajari . nici macar eu nu mi-am mai depus dosarul pentru ca nu mai sunt bani pt subventii.

Asa rapsuns am primit si eu la depunerea dosarului pt un proaspat absolvent; dar nu tb sa te angajezi din somaj ca sa beneficiezi de subventie - societate; actele necesare sunt :Prin prezenta va inaintam dosarul cu actele necesare obtinerii de subventii conform art 80 din Legea 76/2002 actualizata, dosar ce contine:
1. Conventia in 2 exemplare;
2. Tabel nominal cu absolventii angajati;
3. Declaratie tip formular;
4. Copie comunicare loc munca vacant;
5. Copie repartitie eliberata de AJOFM Braila;
6. Copie instiintare privind incadrarea in munca cu data angajarii;
7. Copie contract de munca vizat la ITM Braila;
8. Copie dupa diploma la care se anexeaza foaia matricola;
9. Copie act identitate absolvent;
10. Copie certificat nastere absolvent;
11. Copie certificat casatorie absolvent;
12. Copie carnet de munca absolvent si declaratia pe propria raspundere a absolventului in conformitate cu prevederile art 292 Codul Penal;
13. Copie document infiintare societate;
14. Copie codul unic de inregistrare;
15. Ultimul bilant;
16. Contul bancar al societatii
17. Certificat de atestare fiscala.



#193899 concediu de odihna pentru timp partial

Postat de (anisoara bobi) on 12 February 2009 - 12:14 PM in Arhiva

tot 21 zile adica intr-o luna nu efectueaza cele 5 ore de munca ci este in concediu cu o indemnizatie egala cu cea pentru 5 ore (media veniturilor realizate in ultimele trei luni)



#196602 baza legala prescriere drepturi salariale

Postat de (anisoara bobi) on 12 March 2009 - 09:24 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE

Baza legala as zice ca este art 166 din codul Muncii "Art. 166.prescripția acțiunii pentru plata salariului
(1) Dreptul la acțiune cu privire la drepturile salariale, precum și cu privire la daunele rezultate din neexecutarea în totalitate sau în parte a obligațiilor privind plata salariilor se prescrie în termen de 3 ani de la data la care drepturile respective erau datorate.
(2) Termenul de prescripție prevăzut la alin. (1) este întrerupt în cazul în care intervine o recunoaștere din partea debitorului cu privire la drepturile salariale sau derivând din plata salariului "



#216963 Reglare furnizori

Postat de (anisoara bobi) on 18 January 2010 - 01:07 PM in Arhiva

verifici daca intr-adevar ai platit in plus acelui furnizor ii trimit un extras de cont pt confirmare sold; daca ai operat gresit pe analitic furnizor faci reglare dar nicidecum cum spui tu; ii poti cere banii inapoi dupa confirmarea soldului debitor



#183740 Ambalaje

Postat de (anisoara bobi) on 07 October 2008 - 09:44 AM in MONOGRAFII CONTABILE

Eu zic sa le treci pe ambalaje atunci cand le achizitioneaza, si daca le va vinde vreodata ori le transformi in marfa 371 sau le vinzi efectiv ca ambalaje :thumbup:



#114862 contabilitatea firmelor de asigurari

Postat de (anisoara bobi) on 09 January 2007 - 02:17 PM in Arhiva

Vezi postareaMIHAELA 9, la Nov 25 2006, 03:31 AM, a spus:

Vezi postareaburca lizioara, la Nov 24 2006, 01:16 PM, a spus:

Vezi postareacristinutza, la Nov 16 2006, 08:59 PM, a spus:

sunt proaspat intrata in bransa contabililor .... cam de vreo 1 luna jumatate.... si lucrez la o firma de asigurari.
intampin destule probleme in efectuarea inregistrarilor contabile. fac un apel la toti cunoscatorii care ma pot ajuta cu ceva sfaturi, materiale de studiu... as fi foarte recunoscatoare.
multumesc anticipat!


TE ROG AJUTA-MA SI PE MINE,AM PE CINEVA CARE ISI DESCHIDE O FIRMA DE BROKERAJ SI V-A LUCRA CU ASIGURARI SI AR VREA SA-I TIN EU EVIDENTA CONTABILA SI AS VREA SA STIU CUM SE PROCEDEAZA,CUM SE LUCREAZA? :lostit (13):
Am o monogarfie pt. firmele de asigurari, dar e scanat dintr-o revista de specialitate si n-o pot posta aici.
Lasati un email.

Si administratorul firmei la care lucrez vrea sa inceapa activitatea de asigurari-brokeraj si as avea si eu nevoie! multumesc mult




Cometa SQL