Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
dragosdana's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


dragosdana's Content

There have been 131 items by dragosdana (Search limited from 05-January 08)



Sort by                Order  

#243629 declaratia 112 / 2011

Postat de dragosdana on 08 August 2011 - 02:03 PM in Arhiva

Vezi postareaela_ioana, la 01 August 2011 - 02:32 PM, a spus:

BUNA ZIUA! MA POATE AJUTA CINEVA CUM SA INTOCMESC DECLARATIA CU PRIVIRE LA SCUTIREA AFERENTA OUG 6/2011? VA MULTUMESC!
Eu lucrez cu Saga si nici eu nu stiu! Daca cineva a reusit..... Multumim!



#242179 declaratia 112 / 2011

Postat de dragosdana on 09 June 2011 - 01:50 PM in Arhiva

Buna ziua,

In declaratia 112 la concedii medicale ce se trece la sectiunea D?
Multumesc



#248435 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 09 March 2012 - 05:31 PM in Important in meseria de contabil

Dar pentru bilant cat se cere anul asta? Eu am cerut intre 300-700ron in functie de volumul de activitate, dar cativa mi-au dat abia jumatate! Voi cum procedati?



#248409 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 07 March 2012 - 01:34 PM in Important in meseria de contabil

1200-1500 lei



#219343 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 16 February 2010 - 10:48 PM in Important in meseria de contabil

Vezi postareaochidevultur, la Feb 12 2010, 12:43 PM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Feb 11 2010, 07:57 PM, a spus:

Minim 200, daca nici volumul de munca nu e mare.
Bine, am inteles, si va multumesc!!!
Tot in Oradea, la ceva asemanator eu iau 250 ron si la bilant mai cer 200/luna



#226983 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 16 June 2010 - 11:56 AM in Important in meseria de contabil

Vezi postareaabcde, la Jun 4 2010, 05:24 PM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Jun 2 2010, 09:57 PM, a spus:

Vezi postareaabcde, la Jun 2 2010, 02:30 PM, a spus:

pentru intreprinderi individuale care ar fi tarifele?? (cu salariati sau fara)
Pentru salariati iau 150 ron pt. primi 10 si cate 50 ron pentru fiecare 10 salariati, in rest in functie de volumul de munca, dar numai putin de 150 ron.
Am o II productie de mobilier, nu are salariati dar ii fac plata pt administrator la cas si cass prin mandat postal . Cat sa-i cer? ms anticipat pt sfat.
Si eu am ceva asemantor si primesc 400 ron, dar tarifele variaza de la o localitate la alta. Asta e in Oradea. Aici tarifele au crescut un pic in ultima perioada



#244325 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 08 September 2011 - 01:14 PM in Important in meseria de contabil

Vezi postareaank-plus, la 07 September 2011 - 11:42 PM, a spus:

Buna ziua tuturor,
Am si eu o intrebare:
Cam cat ati cere pentru o firma care doreste certificat fiscal in vederea dizolvarii fara lichidare, certificat pentru care necesita depunerea declaratiilor pe 2009, 2010 si 2011:
decl 100 8 bucati
decl tva 8 buc
decl 101 2 buc (2009 si 2010)
decl 010 1 buc (iesirea salariatilor din sf ian 2009)
decl 394
bilanturi 6 buc =dec 08, iun 09, dec 09, iun 10, dec 10 plus bilant de lichidare.
As dori un pret minim...
Doar depunerea actelor, nu si obtinerea certificatului si fara semnatura firmei, doar administratorul semneaza/stampileaza.
Firma nu mai are activitate din feb 2009, la 31 ian a fost ultima zi de functionare a magazinului cu 6 salariati.
va multumesc!

E destul de mult de munca, tocmai am avut ceva asemanator eu am cerut 3000 de lei cu 1500 avans! Am incasat avansul si apoi am reusit sa mai primesc doar 800 de lei. Nu sunt sigur ca mai primesc si diferanta pt ca deja a trecut o luna de atunci! N-ar trebui date actele pana cand nu ne incasam toti banii!



#219559 care ar fi tarifele / salariu ...?

Postat de dragosdana on 18 February 2010 - 06:41 PM in Important in meseria de contabil

Vezi postareadeea19, la Feb 18 2010, 03:47 PM, a spus:

la o firma de comercializare piese auto,unde am CIM pe 2 ore cu un brut de 180 lei si la care tin contab.cantitativ-valoric,am peste 3000 de repere,peste 150 NIR-uri pe luna,CA este de 55000 Euro-deci contabilitate de la A-Z,cat ar trebui sa iau?
cam 800 de ron, dar sa nu mergi mai mult de o data pe saptamana



#226667 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de dragosdana on 07 June 2010 - 04:31 PM in Arhiva

Profitul brut din bilant nu imi coincide cu cel din declaratia 101? Am gresit?



#226713 noua decl. 101 / depunere in 2010

Postat de dragosdana on 08 June 2010 - 06:57 PM in Arhiva

Nu sunt sigur ca informatiile tale sunt corecte! Cum a nu existe corelatii? Tu sigur esti contabila?



#243821 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de dragosdana on 17 August 2011 - 01:11 PM in Arhiva

Suspendarea contractului la cerere pt concediu fara plata cum se introduce? Si ce articol?



#244054 Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

Postat de dragosdana on 28 August 2011 - 08:29 AM in Arhiva

Vezi postareamariana70, la 26 August 2011 - 05:48 PM, a spus:

Buna seara am si o rugaminte am transmis revisal nou e transmis bine nu apar erori dar nu pot sa listez rapart adica ce am transmis.Va multumesc
Eu am reusit sa trimit Revisalul , dar nu stiu daca este bine! Nu vad salarul in raport, de ex!



#236075 calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

Postat de dragosdana on 27 January 2011 - 01:07 PM in Arhiva

Am platit si declarat in primele trei trimestre un impozit de 1674 lei, minimul fiind de 1650 lei. La rd 7 din declaratie imi raman 24 de lei de recuperat. Ce fac cu ei? fac 691=4411 -24 lei in octombrie sau in sept?



#236098 calcul IMPOZIT PROFIT / topic 2011

Postat de dragosdana on 27 January 2011 - 07:17 PM in Arhiva

Vezi postareaBrigante, la Jan 27 2011, 03:55 PM, a spus:

In decembrie!
De ce nu in septembrie, daca 01.01.2010-30.09.2010 se considera an fiscal?



#222035 necazuri la preluare conta

Postat de dragosdana on 11 March 2010 - 10:36 PM in Arhiva

Vezi postareabh08clg, la Mar 11 2010, 09:55 PM, a spus:

Buna seara!
am preluat o firma care are la FISC un debit de 24 lei,antici...
de vreo 10- 12 ani, care nu figureazain contab firmei'
am primit adresa sa-i reglementez cu platile la bugetele speciale
daca ma puteti ajuta......
multumesc
Cauta un contabil



#246646 revenirea la impozit venit micro de 3%

Postat de dragosdana on 17 December 2011 - 08:58 AM in Arhiva

Eu
am trecut la micro in 2011, desi trecusem la profit in 2009 prin depasirea plafonului! In 2012 vor mai exista microintreprinderi?



#227935 Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de dragosdana on 06 July 2010 - 05:29 PM in Impozitare - TVA

Vezi postareadragosdana, la Jul 6 2010, 11:40 AM, a spus:

Si pentru prestarile de servicii trebuie sa ne inregistram, sau doar pentru achizitii si livrari de produse?
Nu stie nimeni?



#227870 Registrul operatorilor intracomunitari

Postat de dragosdana on 06 July 2010 - 10:40 AM in Impozitare - TVA

Si pentru prestarile de servicii trebuie sa ne inregistram, sau doar pentru achizitii si livrari de produse?



#240280 Proiect privind întocmirea și completarea REVISAL

Postat de dragosdana on 10 April 2011 - 06:31 PM in Arhiva

Vezi postareamihaela_cva, la Apr 7 2011, 05:57 PM, a spus:

si ceccar-ul asta la ce ne ia banii? nu fac nimic sa ne reprezinte? unde au vazut ei contabil care nu stie operare calculator? chiar si pt resurse umane... tot platim cursuri la ei de pregatire profesionala, sa fi facut macar curs resurse umane
am vorbit la ceccar timis si mi s-a promis ca vor organiza ei acest curs



#244627 declar lunar sau trimestrial ?

Postat de dragosdana on 21 September 2011 - 08:58 AM in Arhiva

La un curs sustinut de cei de la Finante s-a spus ca nu se ia nr de salariati ci nr de contracte dintr-un an. Adica daca am avut 25 contracte de munca un an intreg, 25:12< 3, deci ne incadram! D-na de la Finante a repetat asta de vreo 3 ori!



#239120 somaj

Postat de dragosdana on 06 March 2011 - 07:26 PM in Arhiva

am auzit ca au inceput cei de la somaj sa dea amenzi pt nedepunerea ofertelor de loc de munca in 5 zile de la vacantarea acestora. Si daca n-am depus niciodata? Daca am angajat exact in ziua in care locul de munca a devenit vacant? sau ce inseamna vacantarea unui loc de munca?



#239909 TVA vanzare teren si cladire

Postat de dragosdana on 30 March 2011 - 11:31 AM in Arhiva

Daca am cumparat in ianuarie o cladire fara tva si o vand in aprilie cat e tva-ul 3, 5 , 24 % sau o pot vinde fara tva? Am auzit o multime de variante.



#247763 Subiecte examen aptitudini CAFR

Postat de dragosdana on 08 February 2012 - 12:20 PM in Arhiva

Daca poti trimite-mi te rog si mie pe adresa oananadia2002@yahoo.com. Multumesc mult!



#247805 Situatii financiare anuale la 31.12.2011

Postat de dragosdana on 09 February 2012 - 02:12 PM in Arhiva

Cum se depune bilantul pentru 2011? A incercat cineva? Pe cd sau discheta?



#247968 Situatii financiare anuale la 31.12.2011

Postat de dragosdana on 15 February 2012 - 05:59 PM in Arhiva

Deci trebuie sa achizitionam scanere!




Cometa SQL