Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
STEFAN ALINA's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


STEFAN ALINA's Content

There have been 51 items by STEFAN ALINA (Search limited from 07-December 07)



Sort by                Order  

#40997 TRANSPORT MARFURI

Postat de STEFAN ALINA on 27 September 2005 - 09:50 AM in Arhiva

STIU CARE SUNT ATRIBUTIILE POSTULUI MEU SI DA TIN CONTABILITATEA SI LA ALTE FIRME. EU AM CERUT DETALII LEGATE DOAR DE ACTIVITATEA DE TRANSPORT MARFURI, ACTIVITATE CU CARE NU AM MAI AVUT LEGATURA.



#40255 TRANSPORT MARFURI

Postat de STEFAN ALINA on 23 September 2005 - 09:16 AM in Arhiva

EU SUNT ANGAJATA PE PORT DE ECONOMIST, DAR COORDONATORUL DE TRANSPORT NU FACE NIMIC DE FAPT NU STIE NIMIC, SI AS VREA SA STIU CE DOCUMENTE TREBUIE SA FIE INTOCMITE INTR-O LUNA IN CEEA CE PRIVESTE ACEASTA ACTIVITATE.



#40231 TRANSPORT MARFURI

Postat de STEFAN ALINA on 23 September 2005 - 07:33 AM in Arhiva

TREBUIE SA TIN CONTABILITATEA UNEI FIRME DE TRANSPORT RUTIER DE MARFURI. SOCIETATEA ARE UN CAMION DE 7 TONE, ARE LICENTA DE TRANSPORT SI ARE ANGAJAT UN COORDONATOR DE TRANSPORT CU NORME DE 4 ORE/ZI. PROBLEMA MEA ESTE CA NU PREA STIU CE EVIDENTE TREBUIE SA TIN? DACA STIE CINEVA CE TREBUIE SA FAC VA ROG "HELP"!!!
MA REFER LA FOI DE PARCURS, OFERTE ETC?



#35610 CONTRACT IMPRUMUT urgent

Postat de STEFAN ALINA on 01 September 2005 - 12:48 PM in Arhiva

NU ARE DIVIDENDE, PROBLEMA E CA BANII AU FOST FOLOSITI PENTRU FIRMA PENTRU ACHIZITII DE UTILAJE FARA FACTURA SI PLATI SALARII (FARA CONTRACT DE MUNCA PENTRU LUCRU CU ZIUA)



#35606 CONTRACT IMPRUMUT urgent

Postat de STEFAN ALINA on 01 September 2005 - 12:37 PM in Arhiva

PROBLEMA E CA SUMA E MARE, IAR MARFA NOI NU PREA O ACHITAM PRIN CASA, APOI DACA II DAU AVANS PT.MARFA CUM II RESTITUIE CA MARFA NU A LUAT CU EI?



#35598 CONTRACT IMPRUMUT urgent

Postat de STEFAN ALINA on 01 September 2005 - 12:27 PM in Arhiva

Am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv si anume firma a imprumutat asociatului unic o anumita suma de bani din casa , intrebarea ar fi daca pentru asta trebuie sa fac cum contract de imprumut?, Daca trebuie sa fie specificat in statut ca obiect de activitate imprumuturi catre terte persoane? Ce fac cu banii pe care ii datoreaza asociatul societatii?
Poate ma lamuriti voi ca eu nu stiu ce sa fac.
mersi



#34032 GRILA IMPOZITARE SALARII RON

Postat de STEFAN ALINA on 24 August 2005 - 09:17 AM in Arhiva

MA POATE AJUTA CINEVA CU O GRILA DE SALARIZARE IN LEI NOI?
VA ROG. MERSI



#26333 contabilitate constructii

Postat de STEFAN ALINA on 01 July 2005 - 10:31 AM in Arhiva

NIR TREBUIE INTOCMIT DEOARECE ESTE VORBA DE STOCURI SI TREBUIE SA AI EVIDENTA CANTITATIV VALORICA, LA FEL SI BC SI FISA DE MAGAZIE.

Alinutza, ti-am sters mesajul din greseala, in loc sa dau 'QUOTE' am dat "edit" si din viteza nu mi-am dat seama. Am pastrat din mesaj numai citatul la care vroiam sa fac referie si restul am sters.
Iarta-ma, te rog!!!
Otilia.



#26107 contabilitate constructii

Postat de STEFAN ALINA on 30 June 2005 - 12:54 PM in Arhiva

TREBUIE SA DETALIEZI PUTIN CE AI DORI SA STII DESPRE FIRMELE DE CONSTRUCTII.
EU TIN CONTABILITATE LA O FIRMA DE CONSTRUCTII DE APROAPE UN AN SI POATE POT SA TE AJUT
ASTEPT RASPUNS



#23686 CONSTITUIRE VENIT - TVA

Postat de STEFAN ALINA on 13 June 2005 - 08:39 AM in Arhiva

AM URMATOAREA PROBLEMA SI ANUME TREBUIE SA CONSTITUI VENITURI DIN NISTE SUME RETINUTE DE LA SALARIATI PENTRU ECH.DE LUCRU, DAR PENTRU ASTA TREBUIE SA CULEG SI TVA.
DACA FAC 427 = 758 TREBUIE SA FAC SI 4427 = ?
MA POATE AJUTA CINEVA?
VA ROG MERSI



#23486 transport intern

Postat de STEFAN ALINA on 10 June 2005 - 10:16 AM in Arhiva

As dori sa va intreb daca ma puteti ajuta in legatura cu o firma de transport intern si anume as avea nevoie de o lista cu documentele ce trebuie intocmite lunar si zilnic de o societate cu acest profil.
M-ar interesa si modele de tipizate care se folosesc in aceasta activitate, regimul lor.
Cunoaste-ti vreo pagina de internet care sa contina aceste lucruri?
Va multumesc.



#21119 CONTRACT ASIGURARI PENTRU ASOCIAT UNIC

Postat de STEFAN ALINA on 23 May 2005 - 02:00 PM in Arhiva

STIE CINEVA CUM SE OPEREAZA IN CONTABILITATE SUMELE PLATITE LUNAR PENTRU ASOCIATUL UNIC LA CASA NAT.DE PENSII, PENTRU CONTRACT DE ASIGURARI?
CARE AR FI MONOGRAFIA?
MERSI



#18085 URGENT REZERVE LEGALE PT.BILANT

Postat de STEFAN ALINA on 24 April 2005 - 05:37 PM in Arhiva

MA POATE AJUTA CINEVA IN LEGATURA CU REZERVA LEGALA, PENTRU CA SUNT IN CEATA TOTALA.
AM URM.SITUATIE LA SF.AN 2004 AM UN SOLD LA 121 DE 7.000.000 LEI, IMPOZITUL PE TRIM iv E DE 14.000.000, IAR PE INTREG ANUL DE 33.000.000 LEI.
E CORECT SA CALCULEZ 7.000.000 +33.000.000 = 40.000.000*5% PENTRU A CONSTITUI REZERVA LEGALA?
DACA NU CUM E!
MENTIONEZ CA MA POT INCADRA IN CEI 20% DIN CAP.SOC.



#18075 IMPOZIT PROFIT TRIM I

Postat de STEFAN ALINA on 24 April 2005 - 11:20 AM in Arhiva

URGENT
Imi poate spune cineva daca la calculul impozitului pe profit (la venituri) se ia in calcul sii contul 711?



#17234 FIRMA DE CONSTRUCTII

Postat de STEFAN ALINA on 17 April 2005 - 08:38 AM in Arhiva

Imi poate spune cineva care sunt documentele contabile necesare ce trebuie intocmite pentru o firma de constructii?
Ma refer la devize(cand si cum trebuie intocmite, cum ma afecteaza din punct de vedere contabil), situatia lucrarilor neterminate- daca trebuie intocmite lunar, etc.
Tin contabilitatea la o firma de constructii si nu sunt sigura daca stiu fioarte bine tot ce am nevoie pentru a avea o evidenta corecta din punct de vedere contabil si fiscal.
Sper sa ma poata ajuta cineva cu aceste informatii, va multumesc.



#16887 BILANT 2004

Postat de STEFAN ALINA on 14 April 2005 - 12:35 PM in Arhiva

IMI POATE SPUNE CINEVA CE MAI TREBUIE PENTRU BILANT 2004, IN AFARA DE FORMULARELE 10,20 SI 30,PENTRU MICROINTREPRINDERI, TREBUIE NOTE EXPLICATIVE? SAU RAPOARTE.
DACA DA IMI POATE TRIMITE CINEVA CELE NECESARE PE ADRESA
dany_stef@yahoo.com



#16882 Declaratii si iar declaratii.....

Postat de STEFAN ALINA on 14 April 2005 - 12:02 PM in Arhiva

Daca ai deduceri, indiferent de tipul contributiei, trebuie sa tii cont de faptul ca aceasta deducere se face numai la nivelul sumei datorate.
Adica daca ai impozit datorat in luna februarie 200.000 lei poti deduce numai 200.000 lei si tot asa pana lichidezi suma de 800.000 lei.
Atunci cand faci declaratia te poti confrunta in fiecare luna cu soldul ramas in balanta.
Sper ca ti-am fost de folos.



#16237 LEASING FINANCIAR

Postat de STEFAN ALINA on 08 April 2005 - 12:25 PM in Arhiva

Referitor la leasingul financiar, imi puteti spune ce valoare trebuie amortizata (681=281), valoarea masinii sau valoarea masinii+dobanda conform contract.
Daca nu am inregistrat cheltuiala cu amortizarea, pot constitui aceasta cheltuiala la data de 31.12.2004?



#13226 MIJLOACE FIXE

Postat de STEFAN ALINA on 14 March 2005 - 01:46 PM in Arhiva

FIRMA E MICROINTREPRINDERE, PROBLEMA GRAVA E CA AM FOST RUGATA SA O PREIAU IAR IN ACTE ESTE UN HAOS COMPLET.
DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU CEVA SFATURI SAU REGLEMENTARI CONTABILE, AS DORI SA REZOLV PROBLEMA PT.BILANT.
MERSI MULT



#12668 DELEGATIE EXTERNA

Postat de STEFAN ALINA on 09 March 2005 - 01:17 PM in Arhiva

Imi poate spune cineva daca ai voie sa decontezi cazare pentru deplasare externa, fara a avea documente (precum factura sau bon fiscal), daca da care este limita de suma?
mentionez ca deplasarea este facuta de asociatul unic al societatii, nu de un angajat si este facuta cu scopul achizitionarii de utilaje.



#12660 MIJLOACE FIXE

Postat de STEFAN ALINA on 09 March 2005 - 12:45 PM in Arhiva

Poate cineva sa imi spuna care este nota contabila corecta pentru inregistrarea mijloacelor fixe si a ob.de inventar gasite minus,respectiv plus la inventarierea patrimoniului ?
Am voie sa constitui plus de inventar cu mijloacele fixe la care nu am gasit documente justificative pentru intrare?
Daca nu gasesc in actele contabile vechi (1998 - 2000), nota contabila de amortizare a mijloacelor fixe (care nici macar nu mai exista faptic), cum pot rezolva problema?



#12656 MONOGRAFIE CONTABILA

Postat de STEFAN ALINA on 09 March 2005 - 12:34 PM in Arhiva

Mersi pentru raspunsuri, cred ca acum m-am lamurit.



#12581 FACTURARE

Postat de STEFAN ALINA on 08 March 2005 - 01:36 PM in Arhiva

De ce nu incerci sa faci un contract cu libraria respectiva si sa platesti la emiterea facturii, ti-ai usura munca.
Daca lucrezi cantitativ valoric atunci:
409.xx = 5311 cand platesti bonul

3028.xx = 401.xx cand primesti factura
442.6 = 401.xx

iar printr-un procedeu de compensare

5125 = 409
401 = 5125
Asa as proceda eu.



#12571 Calcul concediu medical

Postat de STEFAN ALINA on 08 March 2005 - 12:36 PM in Arhiva

La multi ani si tie!
Daca angajatul respectiv iti aduce o adeverinta de la fostul loc de munca, adica de unde a lucrat inainte de 20.08.2004 cu venitul,nr.de zile lucrate si dovada ca societatea a platit CAS, iar cumulat obtii 6 luni de cotizatie poti sa ii platesti concediul medical.



#12569 MONOGRAFIE CONTABILA

Postat de STEFAN ALINA on 08 March 2005 - 12:21 PM in Arhiva

AM AUZIT CA SOLDUL CONTULUI 106 REZERVE NU POATE DEPASI 20% DIN VALOAREA PROFITULUI? CARE ESTE INREGISTRAREA CONTABILA PE CARE TREBUIE SA O FAC PENTRU DIFERENTA DIN SOLD (FATA DE CEI 20%).




Cometa SQL