Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Elena Pana's Content - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Elena Pana's Content

There have been 276 items by Elena Pana (Search limited from 25-November 07)



Sort by                Order  

#252380 Declaratia 390

Postat de Elena Pana on 08 February 2013 - 11:56 AM in Arhiva

Imi cer scuze daca am dechis gresit acest topic, dar am vazut ca cel de pe 2012 este inchis.
Vreau sa va intreb daca s-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare:
- am transmis online rectificative la declaratiile 390 aferente lunilor noiembrie si decembrie 2012.
- transmisia s-a facut ok...numai ca la scoaterea recipisei am constatat ca pe ea scria ca perioada de raportare decembrie 2012, pentru ambele declaratii.
Sunt foarte sigura ca nu am transmis aceeasi declaratie de doua ori.
Este posibil, avand in vedere Codul de procedura fiscala, cum ca ....corectarea declaratiei se face pana la termenul urmatoarei declaratii, sa mi se preia in baza ANAF, ca declaratie pentru decembrie??
Nu as risca sa mai trimit inca o data rectificativa pe noiembrie, pt ca mi-e teama sa nu-mi zapaceasca sumele!!



#251413 Termen de declarare 25.12.2012 - decalat 21.12.2012

Postat de Elena Pana on 14 December 2012 - 01:31 PM in Noutati legislatie

Raspund tot eu :))
S-a publicat...scuze!!
OUG 84/12.12.2012 - M.O. 845/13.12.2012



#251412 Termen de declarare 25.12.2012 - decalat 21.12.2012

Postat de Elena Pana on 14 December 2012 - 01:25 PM in Noutati legislatie

Intreb si eu: ati vazut cumva publicata aceasta ordonanta???
Din cate am vazut nici macar nu are un numar aceasta ordonanta.
Eu am sunat la numarul de telefon din comunicat si mi s-a spus ca nu a fost publicata ordonanta, dar ca o sa se publice.
Ma intreb...cum oare isi permit sa puna un astfel de comunicat pe site-ul ANAF-ului si sa trimita si comunicari pe mail catre contribuabili??
Pentru ca acel comunicat suna asa:

"prin Ordonanţă de urgenţă a Guvernului a fost completată Ordonanţa Guvernului nr.92/ 2003 privind Codul de procedură fiscală, în sensul că după art.111 din OuG nr.92/2003, a fost introdus art.111¹, potrivit căruia, creanţele fiscale pentru care, potrivit Codului fiscal sau altor legi care le reglementează, scadenţa şi termenul de declarare se împlinesc la 25 decembrie, sunt scadente şi se declară până la data de 21 decembrie. "



#250857 Metoda tertului poprit

Postat de Elena Pana on 06 November 2012 - 02:45 PM in Arhiva

Multumesc mult, Otilia!

Tot la sectorul 1 am si eu cazul in speta. Si.... pentru ca stiam de existenta procedurii..am consultat un inspector de acolo.
Acelasi raspuns l-am primit si eu...de aceea m-am considerat "expediata". Mai ales ca nu a vrut sa-mi spuna procedura exacta.
Din cate am inteles eu, este o procedura destul de detaliata pentru ei si de aceea "se evita".

Sunt constienta de faptul ca procesul va merge mai departe, asa cum si accesoriile aferente debitelor vor curge in continuare.
Juristul firmei spune sa inaintam o adresa catre ANAF cu documentatia necesara. Oare o fi de ajuns??



#250846 Metoda tertului poprit

Postat de Elena Pana on 06 November 2012 - 09:56 AM in Arhiva

In speranta ca am postat unde trebuie acest topic (pentru ca eu consider ca este mai degraba o prblema fiscala/de procedura....nu neaparat contabila :))), solicit din partea dv cateva sfaturi in legatura cu asa zisa "metoda tertului poprit".

Un administrator este cercetat penal pentru ca are restante la plata contributiilor salariale (cele cu retinere la sursa) si a impozitului pe salarii, ca urmare a sesizarii ANAF. Ce-i drept, nu din rea vointa a ramas cu obligatiile neplatite ci din cauza incasarilor cu dificultate a facturilor emise. Cu toate ca toti clientii au fost notificati, s-au calculat penalitati contractuale, s-au facut demersurile amiabile necesare, acestia intarzie plata facturilor, probabil din acelasi motiv: neincasarea de la clientii lor. Din pacate, cei de la politie nu inteleg acest lucru, ba chiar i s-a spus ca era interzis sa plateasca salariile oamenilor, daca nu platea impozitul aferent si contributiile retinute!!! ???

Din cate stiu exista o procedura prin care se poate prezenta la fisc lista debitorilor, pentru ca datoriile societatii sa fie recuperate prin poprire de la acestia. As aprecia daca mi-ati da cateva lamuriri in legatura cu aceasta procedura, intrucat, am vrea sa demonstram totusi, ca exista bune intentii pentru plata.
Eu am vorbit cu inspectorul de la ANAF, dar din cate mi-am dat seama ei evita aceasta procedura. Le-am spus ca am contracte, facturi semnate si acceptate la plata, confirmari de sold, etc.
A urmat cineva aceasta procedura??
Ar fi de ajuns sa depun o cerere in acest sens cu documentatia aferenta??


Va multumesc anticipat,



#250772 Ce iubim ? Ce uram ?

Postat de Elena Pana on 01 November 2012 - 10:09 AM in Arhiva

Iubesc:
- timpul liber (clipele, minutele pe care le pot folosi doar pentru mine...destul de rare, din pacate!)
- discutiile cu copii mei (adolescenti)
- cartile (pe care le devorez in orice moment si loc)
- vacantele (oriunde ar fi ele!!!)
- filmele (pentru ca sunt un mijloc fantastic de relaxare)

Urasc:
- minciuna
- snobismul si prostia
- trecerea timpului
- traficul din Bucuresti
- nepasarea romanilor



#250762 Taxa Radio-TV, pt. firme ?

Postat de Elena Pana on 31 October 2012 - 03:55 PM in Arhiva

In aceste notificari ei invoca ca baza legala HG 977/2003. Culmea ...nefacandu-se referire la nr. articolului, ci doar la nivelul taxei stabilit prin acest HG.
Cu alte cuvinte...obligativitatea platii taxei (art.3 (2) )a fost anulata prin decizia ICCJ, dar nivelul taxei nu...si ..in concluzie au dreptul s-o ceara ?? :wacko:
Voi ce credeti??...ca deja pe mine m-au inebunit notificarile astea.



#250560 Monografie FIRMA TRANSPORT intern si international - URGENT puncte de vedere

Postat de Elena Pana on 16 October 2012 - 11:13 AM in MONOGRAFII CONTABILE

pentru inregistrarile 2 si 3:
In decontul de TVA, la:

"Rândul 26 - se înscriu informaţiile din jurnalul de cumpărări*), privind:
- contravaloarea achiziţiilor de bunuri şi servicii a căror livrare/prestare a fost scutită de taxă, neimpozabilă sau supusă unui regim special de taxă;
- contravaloarea achiziţiilor de bunuri şi servicii din alte state membre pentru care nu se datorează taxa pe valoarea adăugată în România;
- contravaloarea achiziţiilor intracomunitare de bunuri scutite de taxă sau neimpozabile în România;
- contravaloarea achiziţiilor de servicii intracomunitare scutite de taxa pe valoarea adăugată;
- contravaloarea importurilor scutite de taxa pe valoarea adăugată.
Nu este obligatorie înscrierea în decont a sumelor care nu sunt incluse în baza impozabilă.
Rândul 26.1 - se înscriu informaţiile din jurnalul de cumpărări*), privind achiziţiile de servicii intracomunitare scutite de taxa pe valoarea adăugată"

Carburantii achizitionati de tine nu sunt scutiti de TVA ci ..dimpotriva sunt purtatori de TVA.
Inregistrarile sunt corecte, dar n-ai ce sa cauti cu aceste sume in decontul de TVA si nici in decl 390.
Pentru acest TVA urmezi procedura de recuperare TVA din spatiu intracomunitar.



#250494 Proiect de modificare OG 15/1996

Postat de Elena Pana on 09 October 2012 - 09:50 AM in Noutati legislatie

Eu consider ca nu doar problema comisioanelor bancare "marite" ar trebui luate in seama aici. E foarte important sa privim din prisma acelor agenti economici care au relatii comerciale aleatorii cu alte societati. Societati pe care nu le cunosc si de la care nu pot lua bilete la ordin sau CEC-uri pe incredere. (A se vedea numarul mare de procese pe rol la judecatorii pentru "tepe" de acest fel, procese ramase nerezolvate sau nefavorabile pagubitului). Iti ofera oare bancile informatii despre rau platnici?? NU!!
...sau... ex: pur si simplu vrei sa achizitionezi o imprimanta pe societate, care costa 1001 lei. Te duci la un magazin de specialitate, dar n-o poti achizitiona decat dupa ce se efectueaza transferul bancar, sau (in cazuri mai fericite) ai sansa sa ai un card bancar, iar magazinul sa posede un pos de incasari prin card !?!.
Nu inseamna asta diminuarea vanzarilor in mod fantastic?? Nu stiu daca se va combate economia subterana, dar.... pur si simplu se va da in cap economiei de suprafata!!



#250436 TVA la incasare !

Postat de Elena Pana on 04 October 2012 - 09:16 AM in Arhiva

De la ANAF sector 2 ni s-a spus ca ei au informatii despre faptul ca va aparea un formular pe site-ul ANAF. Sunt persoane care au depus aceasta notificare (facuta dupa cum au considerat de cuviinta), dar vor fi obligati sa o redepuna pe formularul tip.



#250420 Proiect de modificare OG 15/1996

Postat de Elena Pana on 03 October 2012 - 07:03 PM in Noutati legislatie

A aparut, pe surse, un proiect de modificare a OG 15/1996 care va limita plafonul de plati cash de la 5.000 lei la 1.000 lei intre pers. juridice.

Eu inca sper sa fie o gluma!! Ma asteptam ca plafoanele de plati si incasari sa se mareasca nu sa se micsoreze!!



#250335 impozitare drepturi de autor - topic 2012

Postat de Elena Pana on 24 September 2012 - 01:52 PM in Arhiva

Am sunat si mi s-a confirmat ca se platesc in continuare in conturile unice.
Multumesc frumos, Otlia!



#250332 impozitare drepturi de autor - topic 2012

Postat de Elena Pana on 24 September 2012 - 01:13 PM in Arhiva

D-na Otilia,
Imi cer scuze ca intreb aici, dar stiti ceva...s-au schimbat conturile IBAN in care se vireaza impozitul si contributiile aferente drepturilor de autor cu regim de retinere la sursa??? Nu se mai vireaza in conturile unice??
scuze inca o data daca n-am postat bine.



#250273 Vanzare cu amanuntul pentru firma cu comert cu ridicata

Postat de Elena Pana on 20 September 2012 - 11:58 AM in CASA DE MARCAT

Da, sunteti obligati sa achizitionati casa de marcat!


Conform OUG 28/1999 Republicata:
Art. 1. - (1)Operatorii economici care efectuează livrări de bunuri cu amănuntul, precum şi prestări de servicii direct către populaţie sunt obligaţi să utilizeze aparate de marcat electronice fiscale.
Art. 2. - Se exceptează de la prevederile art. 1 alin. (1):
a) comerţul ocazional cu produse agricole autohtone efectuat de către producătorii agricoli individuali deţinători de autorizaţie în pieţe, târguri, oboare sau în alte locuri publice autorizate, livrările de bunuri efectuate prin automatele comerciale, serviciile de parcări auto a căror contravaloare se încasează prin automate, precum şi activităţile de jocuri de noroc desfăşurate cu mijloace tehnice de joc ce funcţionează pe baza acceptatoarelor de bancnote sau monede;

..............


Art. 6. - Obligaţia operatorilor economici prevăzuţi la art. 1 de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale ia naştere de la data începerii activităţilor comerciale desfăşurate în fiecare locaţie.

Art. 10.Constituie contravenţii următoarele fapte dacă, potrivit legii penale, nu sunt considerate infracţiuni:
a) comercializarea de către operatorii economici a aparatelor de marcat electronice fiscale fără avizul Comisiei de avizare a distribuitorilor şi a aparatelor de marcat electronice fiscale ori nerespectarea condiţiilor stipulate în aviz, altele decât cele definite ca fiind contravenţii în prezentul articol;
___________


b) neîndeplinirea obligaţiei operatorilor economici de a se dota şi de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale avizate conform art. 5 alin. (2), la termenele stabilite la art. 6, cu excepţia prevăzută la art. 1 alin. (4), neemiterea bonului fiscal pentru toate bunurile livrate sau serviciile prestate ori emiterea de bonuri cu o valoare inferioară celei reale, precum şi nereintroducerea datelor înscrise pe rola jurnal privind tranzacţiile efectuate de la ultima închidere zilnică până în momentul ştergerii memoriei operative;
___________

Art. 11. - (1) Amenzile pentru contravenţiile prevăzute la art. 10 se aplică operatorilor economici, cu excepţia celor prevăzute la art. 10 lit. d), astfel:
a) faptele prevăzute la art. 10 lit. c), e), g) şi o) se sancţionează cu amendă de la 2.000 lei la 4.000 lei;
___________


b) faptele prevăzute la art. 10 lit. a), b), h1), i), j), l) şi m) se sancţionează cu amendă de la 8.000 lei la 10.000 lei;

(3) Sumele găsite la punctele de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor aparţinând operatorilor economici prevăzuţi la art. 1 alin. (1), care nu pot fi justificate prin datele înscrise în documentele emise cu aparate de marcat electronice fiscale, în registrul special, menţionat la art. 1 alin. (4), ori prin facturi fiscale, după caz, sunt considerate fără provenienţă şi se confiscă, făcându-se venit la bugetul de stat. De asemenea, se confiscă sumele încasate din livrarea de bunuri ori prestarea de servicii după suspendarea activităţii operatorilor economici, potrivit art. 14.
___________

Art. 14. - (1) Neîndeplinirea obligaţiei operatorilor economici prevăzuţi la art. 1 de a se dota cu aparate de marcat electronice fiscale la termenele prevăzute la art. 6 atrage şi suspendarea activităţii unităţii până la momentul înlăturării cauzelor care au generat aceasta.
___________



#249878 TVA 50% - leasing financiar

Postat de Elena Pana on 13 August 2012 - 02:03 PM in Arhiva

Vezi postareamikutza, la 07 August 2012 - 01:38 PM, a spus:

Buna ziua,
Inainte de 01.07.2012 Inregistram facutra rata leasing (autoturism folosit in afara activitatii economice) astfel:
% = 401 2587.33
167 1857.14
665 20.65
666 208.77
4426 500.77

dupa 01.07.2012:

% = 401 2587.33
167 1857.14
665 10.32
665.1 10.33 cheltuieli nedeductibile
666 104.38
666.1 104.39 cheltuieli nedeductibile
4426 500.77

% = 4426 250.39
666 125.19
666.1 125.20 cheltuieli nedeductibile

Va rog frumos sa-mi spuneti dc inregistrarile sunt corecte deoarece am intrat intr-o ceata totala. Astept parerile voastre.
Este prima data cand postez si sper ca am postat unde trebuie.Multumesc

Consider ca inregistrarile tale nu sunt ok, avand in vedere ca ai trecut pe creditul lui 4426 jumatate din suma totala a tva-ului de pe factura. Daca citeai intreg topicul ajungeai la alta concluzie.
Astfel, doar tva-ul aferent cheltuielilor direct atribuibile unui vehicul, inclusiv cele înregistrate ca urmare a derulării unui contract de leasing, cum sunt: impozitele locale, asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto, inspecțiile tehnice periodice, rovinieta, chiriile, partea nedeductibilă
din taxa pe valoarea adăugată
, dobânzile, comisioanele, diferențele de curs valutar etc trebuiesc tratate ca atare. Partea de Tva aferenta rambursarii de capital catre societatea de leasing este deductibila in totatlitate daca in ea nu este cuprinsa si valoarea reziduala.
Deci: Tva aferente cheltuielilor din factura ta de leasing este de (229.42 lei x 24%) 55.06 lei. Acest tva trebuie trecut pe credit prin corespondenta celor 2 conturi :665 si 666.



#249609 impozitare drepturi de autor - topic 2012

Postat de Elena Pana on 25 July 2012 - 08:34 AM in Arhiva

Si eu as opta pentru o adeverinta, dar ce facem in cazul in care persoana respectiva este pensionar sau realizeaza venituri ca intreprindere individuala, familiala, PFA, profesii liberale, .....etc.

Eu as merge pe o declaratie pe propria-i raspundere, in care sa insirui toate cazurile de mai sus...cu DA si NU...si sa declare situatia exacta.



#249595 impozitare drepturi de autor - topic 2012

Postat de Elena Pana on 24 July 2012 - 12:18 PM in Arhiva

Multumesc frumos, Otilia!

Avand in vedere nota finala: Important! Indiferent de opţiunea exprimată pentru modul de impunere (sistem real sau reţinere la sursă), contribuabilii nu datorează cele două cote de contribuţii dacă mai realizează alte tipuri de venituri sau sunt asiguraţi în sistemul public de pensii sau beneficiază de una din categoriile de pensii acordate în sistemul public de pensii.

.... cum poate justifica platitorul de venit retinerea sau neretinerea celor doua contributii??
Ar trebui luata o declaratie de la contribuabil, prin care sa declare daca mai realizeaza sau nu alte tipuri de venituri sau sunt asigurati in sistemul public de pensii, nu??
Voi cum procedati??



#249578 impozitare drepturi de autor - topic 2012

Postat de Elena Pana on 23 July 2012 - 08:21 PM in Arhiva

Cred ca am ametit prin Codul Fiscal, pentru a ma lamuri in legatura cu acele contributii sociale care trebuiesc oprite prin stopaj la sursa de catre platitorul de venit in cazul drepturilor de autor dupa 1 iulie 2012.
Asa ca cer ajutor umil de la dv, pt a ma ajuta sa inteleg mai bine.

Daca am inteles bine: ar trebui retinute CAS 10.5% si CASS 5.5%, daca acestia NU obțin concomitent și următoarele venituri:
- din salarii, asimilate salariilor, din pensii și alte venituri obținute ca urmare a faptului că
aceste persoane sunt sub protecția sau în custodia statului;
- din indemnizații de șomaj;
- din pensii mai mici de 740 lei;
- din activități economice desfășurate ca întreprinzători titulari ai unei întreprinderi individuale;
- din activități economice desfășurate în cadrul unei întreprinderi familiale;
- din activități economice desfășurate ca ca persoane fizice autorizate
- din profesii libere;
- etc...

Astfel:
Persoanele care obțin veniturile enumerate mai jos:
- venituri din drepturi de proprietate intelectuală,
- venituri din activități desfășurate în baza contractelor/convențiilor civile încheiate potrivit Codului civil, precum și a contractelor de agent,
- venituri din activitatea de expertiză contabilă și tehnică, judiciară și extrajudiciară,
- venitul obținut de o persoană fizică dintr-o asociere cu o persoană juridică plătitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor, care nu generează o persoană juridică,
- veniturile obținute de persoanele fizice rezidente asociate cu persoane juridice române, pentru veniturile realizate atât în România cât și în străinătate din asocieri fără personalitate juridică.
- venituri, în regim de reținere la sursă a impozitului pe venit, din activitățile agricole prevăzute la art. 71 lit.d) din Codul fiscal (valorificarea produselor agricole obținute după recoltare, în stare naturală, de pe terenurile agricole proprietate privată sau luate în arendă, către unități specializate pentru colectare, unități de procesare industrială sau către alte unități, pentru utilizare ca atare), datorează contribuții sociale individuale si contribuția de asigurări sociale de sănătate în cursul anului, sub forma plăților anticipate, plătitorii de venituri având obligația calculării, reținerii și virării sumelor respective. Contribuțiile se virează până la data de 25 inclusiv a lunii următoare celei în care a fost plătit venitul, respectiv a lunii următoare trimestrului în care s-a plătit venitul, în funcție de perioada aleasă.
Nu gasesc nimic despre somaj....

multumesc anticipat!



#247989 Situatii financiare anuale la 31.12.2011

Postat de Elena Pana on 16 February 2012 - 11:36 AM in Arhiva

Curios ce spune Dragosdana!!!

Eu am vorbit la finante cu persoana care s-a ocupat de realizarea programului (sau cel putin..asa s-a prezentat). Din cate mi s-a spus, am inteles ca situatiile care se vor transmite online ar trebui sa cuprinda in acel atasament (pe langa note explicative, declaratii, rapoarte, etc)....si formularul de bilant scanat, care are semnatura administratorului si stampila societatii. Am intrebat expres de acest lucru, pt ca mie nu mi se parea normal ca un bilant sa fie transmis la ANAF doar cu semnatura electronica a contabilului.

Poate ne mai lamurim pe parcurs!



#247638 Declaratii 2012 - termene de depunere

Postat de Elena Pana on 01 February 2012 - 07:45 PM in Arhiva

Iata si formularul pentru 2011
http://static.anaf.r...101-V7_2011.pdf



#247070 Tva aferent vanzarilor de bijuterii cu schimb de aur

Postat de Elena Pana on 12 January 2012 - 09:17 PM in Arhiva

Normal asa ar fi. Sa facturezi doar manopera. La care aplici TVA. Din cate stiu eu, de regula..... dintr-un anumit gramaj de aur se confenctioneaza piese finale care au un gramaj mai mic. Pt ca sunt pierderi la topire, la finisare, etc. Daca retin bine (am avut cazuri similare acum cativa ani), exista un formular special pentru asa ceva. In el se trecea materialul primit (denumire, gramaj, calitate, etc) si se trecea si produsele rezultate(denumire, gramaj, calitate-carate, etc). In final se factureaza doar manopera aferenta prelucrarii.



#247069 rambursare TVA

Postat de Elena Pana on 12 January 2012 - 09:08 PM in Arhiva

Avand in vedere ca desfasurati activitati scutite de TVA(serviciile medicale), nu aveti nici dreptul la deducerea TVA-ului, intru-cat sunteti obligat la calculul pro-ratei. Din acest calcul veti deduce 0% din tva.
Deci...e o poveste veche asta... cu recuperarea tva de la aparatura medicala.Dar falsa!



#247042 Declaratii 2012 - termene de depunere

Postat de Elena Pana on 11 January 2012 - 08:11 PM in Arhiva

Sa-mi fie cu iertare..poate nu-s destul de informata!
Am gasit pe anaf: Calendarul obligatiilor fiscale pe anul 2012:
http://static.anaf.r...le_2012.htm#iul

Eu personal nu am gasit in nici un act normativ modificarea termenului de depunere pentru Declaratia recapitulativa 390 VIES, incepand cu anul 2012.
Insa, in acest calendar, vad ca reapare termenul de 15, incepand cu declaratia aferenta lunii ianuarie 2012.
Din cate stiu eu, prin OPANAF 76/10 , termenul de depunere era 15 a lunii urmatoare, Ordin ce a fost modificat prin Ordin 3162/20.09.2011. Acest Ordin a suferit si el o modificare???
V-as multumi daca m-ati lumina! :wacko:



#246996 decl. 094 / topic 2012

Postat de Elena Pana on 10 January 2012 - 02:40 PM in Arhiva

Da.
Se depune de catre platitorii de TVA care au depus trimestrial decontul de TVA in anul 2011, nu au efectuat achizitii intracomunitare in 2011, nu au depasit plafonul de 100.000 euro in anul 2011 si isi pastreaza si in anul 2012 obligatia depunerii trimestrial a deconturilor de TVA.
Termen de depunere: 25 ianuarie 2012.



#246992 OUG 125/2011

Postat de Elena Pana on 10 January 2012 - 02:14 PM in Arhiva

Multumesc Lexiroxi!




Cometa SQL