- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → ramona_banica's Content
ramona_banica's Content
There have been 62 items by ramona_banica (Search limited from 25-November 07)
By content type
See this member's
#191207 Autofacturarea - cand este necesara?
Postat de ramona_banica on 15 January 2009 - 12:09 PM in Arhiva
#191084 amortizare mijloace fixe necorporale
Postat de ramona_banica on 14 January 2009 - 11:36 AM in CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE
In ceea ce priveste rectificarea erorii, aceasta se face in momentul in care ea a fost descoperita. Inca o mai poti face pe 2008, pana la predare bilant. Inregistrezi in luna decembrie toate articolele contabile aferente.
#191081 Agenda lunii ianuarie 2009
Postat de ramona_banica on 14 January 2009 - 11:17 AM in Arhiva
#169532 declaratia 101 - IMPOZIT PE PROFIT
Postat de ramona_banica on 11 April 2008 - 05:24 PM in Arhiva
este ca si in cazul lui 691, il treci si sus, la chelt de exploat. si-l pui si la chelt nedeductibile. Diferenta dintre rd 29 si rd 14 ar fi acea parte de amortizare care nu s-ar deduce, in cazul in care cele doua sume ar fi diferite.
#169491 diferente curs
Postat de ramona_banica on 11 April 2008 - 01:32 PM in Arhiva
CORINA_CUCOS, la Jan 31 2008, 05:23 PM, a spus:
raspunsul meu de mai sus, la aceasta intrebare.
se pare ca m-a furat peisajul, ca e o intrebare mai veche
cornelia.iacob, la Apr 11 2008, 10:53 AM, a spus:
Multumesc anticipat.
scapa de contul 471, si porneste 2008 cu sumele corecte. Nu mai fa reeval pt 1687. Ar trebui sa faci 471=1687 cu suma in minus pt ce ti-a ramas in sold.
Sorina T., la Feb 13 2008, 03:56 PM, a spus:
1. Cursul istoric (de la data contractului) este 3.3271. Deci, contul 167 a fost constituit cu val. masinii la cursul de 3.3271 (sa zicem 10.000 euro x 3.3271)
2. In oct. (deci pe prima factura) rata a fost facturata la cursul de 3.3650. Tot pe aceasta factura a fost facturata garantia la ctr. de leasing(formata din ultima rata si valoarea reziduala), garantie pe care eu nestiind cum altfel sa o inregistrez, am scazut-o direct din 167 , tot la cursul de 3.3650.
3. In nov. si dec., ghici: rata s-a facturat la cursul istoric de 3.3271, iar pe pozitia urmatoare pe factura, aparea diferenta de curs la rata dintre cursul din ziua facturii si cursul istoric.
4. Mi-am zis: bun! Cu exceptia primei facturi, de acum facturile vin cu rata la cursul istoric si la sf. periadei de leasing, o sa se inchida bine ct.167
5. Nu stiam nimic (pana azi) de reevaluare ct.167
6. Factura aferenta lunii ianuarie a venit cu rata facturata la cursul de 3.6250 (cursul din ziua facturarii)
7. Pe factura aferenta lunii februarie, la fel, rata facturata la cursul din ziua facturarii, adica 3.8500
Pentru ianuarie si februarie inca nu am inregistrat nici una din facturi, va rog sa ma lamuriti daca si ce trebuia sa fac cu ct.167 la 31.12.2007 si cum inregistrez in continuare factuile de leasing.
Mentionez ca firma a devenit platitoare de impozit pe profit doar de la 01.01.2008 (a fost optiunea noastra). Deci, daca pana la 31.12.2007 am fost microintreprindere platitoare de imp. pe venit, nu pe profit, era necesara sau nu reevaluarea.
Multumesc anticipat, sunteti salvarea mea, multumesc lui D-zeu ca exista acest site.
Ce te intereseaza la ce curs ti se factureaza? tu inregistrezi factura de la furnizor si gata! La sfarsit de an faci reeval la curs 31.12 si gata!
Normal ca faci reeval, indiferent ca esti micro sau nu. Reevaluarea nu implica numai fiscalitatea, ci si o imagine corecta a datoriilor, deci a performantei societatii.
#169463 OBIECTE DE INVENTAR
Postat de ramona_banica on 11 April 2008 - 11:34 AM in Arhiva
In ceea ce priveste obiectele de inventar, se pot si acestea amortiza in timp, daca tu consideri ca astfel se raporteaza mai corect cheltuiala la veniturile obtinute. De exemplu, daca as avea o firma cu profit mic, sau cu pierdere, ori la inceput de activitate, as putea considera anumite obiecte de inventar cu valori de achizitie mari (dar pana in 1800) o investitie, si ca atare as amortiza in timp. Iar la calcul impozit profit poti considera toata valoarea ob de inventar cheltuiala deductibila din punct de vedere fiscal. Astfel ca, una va fi amortizarea contabila (care influenteaza balanta - ca imagine) si alta va fi amortizarea fiscala care va influenta impozitul datorat.
Depinde ce situatie te avantajeaza.
#169278 administrator firma, diverse aspecte
Postat de ramona_banica on 09 April 2008 - 07:28 PM in Arhiva
#165680 e mare nevoie de donari sange !
Postat de ramona_banica on 11 March 2008 - 10:47 PM in Arhiva
#165677 plata gresita
Postat de ramona_banica on 11 March 2008 - 10:30 PM in Arhiva
#165593 taxa timbru verde
Postat de ramona_banica on 11 March 2008 - 12:17 PM in Arhiva
#158857 Explicatii Decont TVA
Postat de ramona_banica on 18 January 2008 - 05:30 PM in Arhiva
#158207 noul contract de munca de la 01.01.2007
Postat de ramona_banica on 14 January 2008 - 07:27 PM in Arhiva
Este vorba de "Contract colectiv de muncă unic la nivel național pe anii 2007-2010" publicat in ianuarie 2007
Fisiere atasate
- Contract_colectiv_munca_2007_bun.doc 348K 423 downloads
#150025 IMM-uri rutina necesara
Postat de ramona_banica on 07 November 2007 - 02:15 PM in Arhiva
#150016 tichete cadou - marketing si/sau cadouri pt salariati
Postat de ramona_banica on 07 November 2007 - 01:36 PM in Ticket cadou
Iar cadourile date salariatilor, de Paste sa spunem, sunt deductibile in limita de 2% dar trebuiesc impozitate pe statul de plata?
#148104 imi trebuie casa de marcat ?
Postat de ramona_banica on 17 October 2007 - 12:38 PM in Arhiva
Si m-ar interesa si situatia cu webdesign-ul...cum este?
Merci.
#147673 Contributiile sociale, achitate printr-un singur OP
Postat de ramona_banica on 12 October 2007 - 06:17 PM in Arhiva
#147668 Contributiile sociale, achitate printr-un singur OP
Postat de ramona_banica on 12 October 2007 - 05:31 PM in Arhiva
#144127 consultant fiscal - examen iunie 2007
Postat de ramona_banica on 18 September 2007 - 02:01 PM in Arhiva
#138215 Rectificativa la D100 - obligatie declarata si necuvenita
Postat de ramona_banica on 26 July 2007 - 02:40 PM in Arhiva
ALINA BUBU, la Jul 26 2007, 11:20 AM, a spus:
Problema este ca nu suma a fost declarata gresit ci obligatia adica in loc sa declar impozit pe dividende datorat de persoane fizice 6.400lei am declarat impozit pe dividende datorat de persoane juridice 6.400 lei.
Suma a fost platita corect in contul impozitului pe dividende datorat de persoane fizice.
I-mi puteti spune daca in D710 nu am de rectificat suma ci obligatia cum completez aceasta declaratie?
Multumesc frumos si astept un raspuns maine trebuie sa merg la administratie.
Se intocmeste numai rectificativa 710 astfel:
- imp.divid.pers.jurid - suma declarata initial 6.400; suma corectata 0
- imp.divid.pers fizice - suma declarata initial 0, suma corectata 6.400.
Nu platesti dobanzi de intarziere.
#138214 Facturare- ajutor
Postat de ramona_banica on 26 July 2007 - 02:31 PM in Arhiva
#131115 Leasing financiar
Postat de ramona_banica on 14 May 2007 - 10:16 AM in Arhiva
bizi, la Apr 25 2007, 04:55 PM, a spus:
chanel, la Apr 25 2007, 10:21 AM, a spus:
Ranettius, la Apr 23 2007, 03:39 PM, a spus:
Am un leasing la o masina incheiat in euro. Cum inregistrez exact diferentele de curs valutar (in ce conturi).
Daca se poate sa imi raspunda cineva cu operatiile contabile ce trebuie facute as fi recunoscator...
Diferentele de curs valutar le pui in 665.
665=404 daca cursul de pe factura este mai mare decat cel istoric
404=765 -//-daca este mai mic -//-
Am fost la un seminar de conta in ianuarie si doamne de la MF ne-au zis ca din 2007, pt contracte externe folosim cont 665/765 iar pt cele interne 668/778.
#130604 Impozit... dividende
Postat de ramona_banica on 08 May 2007 - 12:38 PM in Arhiva
#129681 am nevoie de un expert contabil
Postat de ramona_banica on 25 April 2007 - 09:42 AM in Arhiva
#128512 suspendare temporara activitate
Postat de ramona_banica on 12 April 2007 - 05:06 PM in Arhiva
simonel, la Apr 12 2007, 12:24 AM, a spus:
voi depune o declaratie pe proprie raspundere ca societatea nu a avut activitat, dar in cursul fiecarei luni nu fac nimic? Declaratia 100 si 300 mai depun cu "0"?
Dar daca o societate nu a avut activitate de la infiintare din 2005, pana cand poate exista aceasta firma? 3 ani cumva? Trebuie facuta vreo balanta daca nu este activitate? Nu sunt doar actele de constituire a societatii si chitantele de depunere a declaratiei pe proprie raspundere la Reg.Comertului ca societatea nu a avut activitate.
In primul rand balanta de verificare nu se mai emite obligatoriu in fiecare luna, doar la bilanturi (deci iunie si decembrie).
In cazul tau mergi la Administratie sa depui declaratia 010 si ca urmare nu mai depui altceva la AF decat declaratia de neactivitate la bilant iunie si decembrie.
Pt o soc fara activitate, pt care exista actele de constituire, inregistrezi doar amortizarea acestora, deci ceva miscari vei avea in rulajele balantei de verificare, asta nu se considera totusi activitate. O balanta trebuie sa existe (acelea doua obligatorii, pe an)
#127665 plata facturi
Postat de ramona_banica on 02 April 2007 - 06:23 PM in Arhiva
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ ramona_banica's Content
- Regulament